Top/Flopstammen

Reactiescore
7.942
Je niveau is wel diep gedaald zeg, maar toen spread “vieze acties” deed was je lekker aan het schreeuwen. Misschien moet je jezelf van een paar maanden geleden eens in de ogen kijken, denk dat die diep teleurgesteld is in je.

Ja joh, ga je nu op mijn gevoel proberen te spelen? Er zijn afspraken gemaakt in de tussentijd immers en Salt is degene die zich daar niet aan gaat houden. Misschien moet jij zelf eens diep in de spiegel kijken en denk dat diegene zelf erg teleurgesteld is in je gedrag hoe je dit überhaupt wilt goedpraten.
 
Reactiescore
2.064
@karkinos of hoe je ook precies spelt. Jammer dat je deze post verwijderd. Oké stel het was een gekickte Mb (wat het overduidelijk niet was, want het was geen Mb) dan is het alsnog niet de bedoeling om te gaan CFen volgens de afspraken. Dit wordt wel gedaan, ook op dit gebied zitten jullie fout.
 
Reactiescore
2.039
Geen wonder dat het grote gedeelte van de oude kern van Tyrant is gestopt als jij jezelf zo formuleert op w76. Jammer dat het huidige tyrant als schaapjes achter je aan zit te hobbelen.
Lol wat is dit nou weer voor onzin? Zit je weer aan de drank ofzo?
 
Reactiescore
180
Hij zegt zelf letterlijk dat zijn mb's in Noctem zitten,
Zoals je hierboven kan lezen heeft Joachim zelf tientallen posts laten zien met tegenstrijdigheden van jullie kamp over deze kwestie?

Deze cf is gezet op een speler die niet bij ons hoort, zoals aangetoond is, en is daarom illegaal.

Dit is er even 1 snel bijgepakt. Deze is perfect toepasbaar in deze situatie. Speler is, aangetoond in de post van Cala, geen mb, dus is het illegaal.
 
Reactiescore
2.064
Lol wat is dit nou weer voor onzin? Zit je weer aan de drank ofzo?

Nee zeker niet, maar het grote gedeelte van de kern aan het begin is al gestopt. Op een uitzondering na, inclusief jou halve team.
 
Reactiescore
2.039
Nee zeker niet, maar het grote gedeelte van de kern aan het begin is al gestopt. Op een uitzondering na, inclusief jou halve team.
Nou vertel, noem maar eens wat namen die gestopt zouden zijn wat ook maar iets met Melvin te maken zou hebben wat je probeert te insinueren?
 
Reactiescore
383
@karkinos of hoe je ook precies spelt. Jammer dat je deze post verwijderd. Oké stel het was een gekickte Mb (wat het overduidelijk niet was, want het was geen Mb) dan is het alsnog niet de bedoeling om te gaan CFen volgens de afspraken. Dit wordt wel gedaan, ook op dit gebied zitten jullie fout.
Nou heel simpel. Ik was degene met wie Joa dezelfde ochtend gepmd heeft. Dat is hoe ik erin sta. Meer hoef ik er eigenlijk niet over te zeggen

Je laat alleen maar zien dat je achterstallig onderhoud te laat hebt opgeruimd en dat je er 36 dagen over gedaan hebt om hem te ontslaan als mb. Nu zit je op de blaren.

Alle mogelijke signalen dat dit een mb was (mb's op profielen van Salt spelers die niet in de mb lijst stonden, het feit dat Noctem altijd als de mbstam benoemd werd en dat deze speler een wereldwinst op zn acc heeft (dus totaal geen noob) en zelf mb van Cala op zn profiel heeft staan) heeft hem ons geen keuze gelaten om hem te blitzen toen we zagen dat de 20:1 regel voorbij was. In de post van @Calamity. hierboven laat hij zien dat ze dus op de hoogte waren van de banden met Daan die toen vanuit het account Calamity handelde. Dit verbind Stardashian aan jullie account. Dat jullie dan 36 dagen later hem pas uit zijn functie ontheffen en hierdoor met een sterke cf liggen is jullie eigen fout en goed gespeeld van onze kant.
 
Reactiescore
2.064
Nou vertel, noem maar eens wat namen die gestopt zouden zijn wat ook maar iets met Melvin te maken zou hebben wat je probeert te insinueren?

Gaat niet persee om dat mensen leaven door Melvin, maar meer door het spelverloop. Waar Tyrant in het begin voor stond, is totaal omgeslagen. Jij weet even goed als ik dat er al genoeg mensen zijn gequit. Maar wil best een naam noemen, wesley.
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
177
@karkinos of hoe je ook precies spelt. Jammer dat je deze post verwijderd. Oké stel het was een gekickte Mb (wat het overduidelijk niet was, want het was geen Mb) dan is het alsnog niet de bedoeling om te gaan CFen volgens de afspraken. Dit wordt wel gedaan, ook op dit gebied zitten jullie fout.


Jullie is jodenvolk Rene let op je woorden!!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Gaat niet persee om dat mensen leaven door Melvin, maar meer door het spelverloop. Waar Tyrant in het begin voor stond, is totaal omgeslagen. Jij weet even goed als ik dat er al genoeg mensen zijn gequit. Maar wil best een naam noemen, wesley.

Dit heeft hier echt letterlijk helemaal niks mee te maken, maar goed.

Kan ook een mannetje of 10/20 neerzetten die via mij gekomen zijn.
 
Reactiescore
2.064
Jullie is jodenvolk Rene let op je woorden!!

Ik let pas op mijn woorden indien Tyrant zich normaal gaat opstellen. Jullie lopen als schaapjes achter de herder aan. Iedere speler kan toch zien dat dit niet fair is?
 
Reactiescore
2.039
Gaat niet persee om dat mensen leaven door Melvin, maar meer door het spelverloop. Waar Tyrant in het begin voor stond, is totaal omgeslagen. Jij weet even goed als ik dat er al genoeg mensen zijn gequit. Maar wil best een naam noemen, wesley.
Er zijn inderdaad mensen gestopt, omdat ze te druk zijn. Verder niets mee te maken. Weet niet of je Wesley nou trouwens als moreel kompas wilt gebruiken lol.

Misschien moet je je eens afvragen waarom bij het overtreden van de NAP regels meerderen vanuit je stam aangaven dat de CF teruggegeven moest worden, en waarom in dit geval het voor iedereen van onze kant gewoon duidelijk een legit CF is.
 
Reactiescore
7.942
Het is inderdaad niet fair dat Salt zich niet aan de gemaakte afspraken wilt houden. Spijtig dat ze het zo willen spelen, maarja er zitten altijd rotte appels tussen natuurlijk, daar ontkom je niet aan.
 
Reactiescore
2.064
Goedenavond iedereen.
Ik maak hier even een uitgebreide post over hoe alles in onze ogen gebeurd is. Het is een klein boekwerk, maar ook een serieuze kwestie. Dit is overigens ook ons statement namens de leiding van Salt.

Dit dorp heeft een behoorlijk grote impact op de strijd, aangezien uitkijktorens een sleutelrol spelen.

Ik begin even met de chronologische volgorde van de status met Mr Stardashian.

3 november
Daan (een oud-co van Cala) had contact met Stardashian op W73 en had intenties om hem een MB rol te geven op W76. Hierop nodigde hij op eigen initiatief deze man uit in Noctem.
Bekijk bijlage 25852


Een lange tijd verstreek, Daan quitte halverwege november en Stardashian lag in ons cluster, zonder enige banden of gesprekken.

24 november

Geen belangrijke informatie, maar Robbe was zo aardig om even te informeren hoe het met deze speler zat:
Bekijk bijlage 25851
Hier kun je lezen dat ik het geen MB noemde en ook liet weten dat Daan er wat mee had uitgevoerd. Nee, het is niet sluitend, maar you get the intention. Is puur als kleine toevoeging.

30 december
Bekijk bijlage 25854
Stardashian kwam ter sprake op deze dag. Voor de duidelijkheid: op heel W76 was er nog altijd geen enkel PM verkeer geweest met deze speler. Hier kun je lezen dat Twan en Zidan Stardashian niet kennen, en ik aangaf dat het Daans project was en nooit concrete vormen aannam. Met andere woorden, het is nooit een MB geweest. Natuurlijk had Daan zijn intenties, maar uiteindelijk is daar helemaal niks van terecht gekomen.

Bekijk bijlage 25855
Vervolgens had Twan hem even formeel gekicked uit Noctem.
Even ingaande op wat hij noemde:
"- We kennen jou niet en hebt niks kunnen betekenen voor ons als MB." -> Twan kende hem niet, en hij wist ook niet wat zijn rol was. Hij zat immers in een stam met andere MB's, dus de gedachte dat Twan hem even voor het gemak behandelt als een MB is niet raar. Stardashian was zelf misschien (ten onrechte) in de veronderstelling dat hij MB was, dus ook dat kan een drijfveer zijn geweest om hem als MB aan te spreken. Echter was dit in de praktijk helemaal niet zo, en was de verwoording van Twan in principe ook gewoon fout. Verder nog een bevestiging dat hij in Noctem gekomen was via Daan en dat er 0 communicatie was. Uiteindelijk was Twan nog zo netjes om hem een NAP aan te bieden, wat in principe niet had gehoeven. Maar zoals eerder gezegd, hij wist niet van de volledige situatie af en wilde het liever zo netjes mogelijk afhandelen. Hiervoor benaderde hij de leider van Noctem nog even:
Bekijk bijlage 25859
Wederom: "we kennen hem niet" en "hij is via een oude co erin gekomen". Geen enkel teken van een MB rol, in welke vorm dan ook.

3 januari
Stardashian wordt 3.5 dag na zijn kick uit Noctem geblitzed door Abusing The Law. Hierop is grote commotie ontstaan waar een onoverzichtelijke discussie ontstond op het AF. Ik had ook liever gezien dat Salt er gisteren even zijn handen vanaf hield, want duidelijk zijn ook de verkeerde argumenten aangevoerd.

Anyway. Dit was de tijdlijn.

Constateringen:
1. Salt werkte met een MB-lijst in plaats van MB-stammen. Dit was zo afgesproken binnen de leiding. Aanleiding hiervoor was omdat wij anders werkten met MB's. In Tyrant zijn er inderdaad twee MB stammen waar alle MB's in gegooid worden. Dat is natuurlijk overzichtelijk. Echter heeft Salt de keuze gemaakt voor meerdere stammen, in verband met bolwerken. Dit is een keuze die Salt zelf kan maken, zo hebben we op dit moment met een vlugge telling zeven stammen met MB(s) van ons erin, dat is ook een serieus lijstje onderhand. Ook bestaat de kans op het oprichten van nieuwe stammen en dergelijke, dus de leiding maakte de keuze om voor een lijst te gaan. Er kan soms iemand vergeten worden in de lijst te stoppen, net zoals je kan vergeten dat een MB in een MB stam gezet wordt (waar bij Tyrant soms ook een luchtje aan hing). Zoals ik al had aangegeven binnen de leiding wilde ik wel terug met stammen werken (in ieder geval onze grote MB stammen op dezelfde manier als Tyrant en als er aparte MB's / stammen zijn nog altijd doorgeven). Maar dit verandert niets aan deze zaak. We mochten namelijk in theorie de meest random speler in Noctem uitnodigen zonder dat er ook enige banden mee waren.

2. Salt heeft Mr Stardashian nooit aangemeld als MB en hij is nooit effectief MB geweest. Dus dit is geen inactieve MB geweest, geen slechte MB geweest, gewoon überhaupt geen MB geweest.

3. Er is de nodige hypocrisie te vinden bij Tyrant spelers. Laat ik jullie eens terug brengen naar een case in het verleden waar eigenlijk toch wel wat gelijkenissen te vinden waren;



Hier ging het ook over een claim dat een speler geen MB was, alleen toch compleet anders. Op veel vlakken was er wél echt iets aan de hand, en dat geeft alleen maar meer nadruk op hoe hypocriet deze visie nu is, kijkende naar opmerkingen die er toentertijd over werden gemaakt bijvoorbeeld:





























Deze laatste quote van Melvin slaat de spijker op de kop. Het is duidelijk zichtbaar uit meerdere screens dat het een project van Daan was, Twan er niets van af wist en op een andere manier de kick formuleerde. Dat doet niets af aan het feit dat hij géén MB was, noch in het verleden, noch in het heden. Je kunt niet in allerlei onmogelijke bochten wringen om dit toch op een bepaalde manier als een legale CF te zien. Hij is NIET op deze MB lijst gezet en OOK niet ten onrechte niet aangemeld, wat het dus een zeer illegale CF maakt.

Een tweede punt wat ons stoort binnen de leiding is dat de claim dat het een legale CF was, gemaakt werd op basis van interpretatie op screens die pas NA de verovering gedeeld waren. Met andere woorden, er is een speler geblitzed waar jullie niet op voorhand van konden weten of hij MB was of niet. Dat zien wij als handelen zonder overleg terwijl je geen bewijs hebt dat deze handeling legaal is. Eigenlijk wordt er een eenzijdige consequentie uitgevoerd voor een "vermoeden dat iemand een MB is".

Wij als leiding zijn van harte bereid om de wereldafspraken op de schop te gooien en ze dicht te timmeren met betere regels. Echter willen we eerst deze case opgelost zien worden. Anders gaan we intern wellicht onze eigen conclusies trekken over deze wereldafspraken, de essentie ervan wordt duidelijk niet gevolgd op dit moment. Als je een wereld wil waarin mensen naar de geest van de wet spelen ipv de letter is dit niet de move waar we in meegaan.

ps voor de mensen die een opmerking maken over wat een boekwerk het niet is, graag gedaan !!


Raad aan dat mensen dit goed doorlezen
 
Bovenaan