Top/Flopstammen

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Idd inactief mannetje. Shame
 
Reactiescore
1.037
Ja misschien moet je zelf eerst beginnen met het woord spelen opzoeken in het woordenboek want jij weet duidelijk niet wat dat is??
Heb ik gedaan, ooit in een ver verleden. Toen op de eerste pagina van de ranglijst staan nog betekenis had en er meer dan 2 stammen waren die een kans maakten vanuit de midgame
 
Reactiescore
3.540
terwijl Cacturne al die tijd glanshard ontkent dat er iets van samenwerking was, irriteert mij.

Dat jij niet kan lezen irriteert mij. Ik heb vaak genoeg gezegd op goede voet te staan met Calamity, dit stond ook echt vroeg op mijn profiel. Het enige wat ik heb ontkend is dat ik een Salt lid was, of al aangenomen was, en dat klopte ook gewoon. Het dringt gewoon niet tot jou door, zelfs MET DE SCREENSHOTS van pm conversatie met Calamity, dat wij niet bewust hier zijn gaan spelen, en dat we niet bij Salt hoorden tot gisteravond.
 
Reactiescore
5.693
Mooi rob
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Vooral bedroevend dat er geen hart reactie staat bij zo een mooi compliment :sad:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Daar ging het in eerste instantie ook over.

Het feit dat Joachim in zijn post aangeeft al vanaf 0 punten samen te werken met Mashup, en Cacturne zelfs een lijn heeft gegeven om door te groeien richting oost terwijl Cacturne al die tijd glanshard ontkent dat er iets van samenwerking was, irriteert mij. Ik snap dat je met een lange post deze discussie probeert af te wikkelen maar in mijn ogen verpesten deze twee recruits deze wereld. Het direct tegen een rimaccount recruiten is in mijn ogen not done wanneer je al een kwantitatieve overmacht hebt aan punten en spelers.
Laat ik hierbij vooropstellen dat ik niks tegen de spelers van Cacturne heb, want ik weet dat Sem een prima kerel is.

Om hier nog even op in te haken; eigenlijk zei Sem het al, er was onderling contact met ons en niet met Salt, dus daar was ook niets aan gelogen.

Waar is onze kwantitatieve overmacht aan punten en spelers trouwens? Qua punten bijna gelijk en momenteel zitten we beide op 13 accounts voor zover ik tel. En voor verdere argumenten verwijs ik je nog eens terug naar mijn post. Volgens mij verpesten deze recruits vrij weinig en zijn ze op meerdere vlakken de meest cleane.

Er worden ook bepaalde vergelijkingen gemaakt om de post krachtiger te maken die totaal niet opgaan. Op dit moment praten we namelijk over twee accounts die in zijn volledigheid al grenzen met Tyrant, dit was op wereld 73 nog totaal niet het geval waarbij Melvin een rimjump maakt naar BB dorpen en vervolgens in een niemandsland ligt. Op wereld 73 leerde Melvin de speler Barnie zelf kennen in de tijd dat hij richting het account groeide en werd er nav hiervan een samenwerking aangegaan. Vervolgens groeide deze spelers samen richting Imago, maar was er nog geen sprake van direct front.

Waar slaat deze vergelijking op dan? Ze grenzen inderdaad met Tyrant, maar vanaf 0 punten hadden ze ook banden met ons en ze liggen niet in Tyrant's rim, daar heb ik ook echt wel rekening mee gehouden. Het is geen AIE/QQ 2.0 feestje. Wereld 73 was juist een veel kwalijkere zaak omdat deze accounts daadwerkelijk IN de rim van Imago gelanceerd werden, waarvan een aantal accounts zelfs heel erg diep. Dus als je met deze vergelijking je gelijk wilde halen, je bereikt het tegenovergestelde. Wellicht moet je ook eens naar je Waste-recruits kijken die veelal niet eens op jullie stamcluster aansluiten maar wel vol tegen Salt aan liggen. Daar klaag ik toch ook niet over :wink:

Probeer volgende keer iets betere argumenten aan te voeren :biggrin:
 
Reactiescore
864
Om hier nog even op in te haken; eigenlijk zei Sem het al, er was onderling contact met ons en niet met Salt, dus daar was ook niets aan gelogen.

Waar is onze kwantitatieve overmacht aan punten en spelers trouwens? Qua punten bijna gelijk en momenteel zitten we beide op 13 accounts voor zover ik tel. En voor verdere argumenten verwijs ik je nog eens terug naar mijn post. Volgens mij verpesten deze recruits vrij weinig en zijn ze op meerdere vlakken de meest cleane.

Dus wanneer je samenwerkt met een Salt speler, werk je niet samen met Salt? Ik hoop dat je dat zelf niet gelooft. Verder suggereer ik nergens dat Sem bewust hier is neergelegd. Ik zal het wel even verduidelijken want blijkbaar snap je mijn punt niet en doe je dat af met bijdehand doen, mijn irritatiepunt is dat er twee recruits op een plek zijn aangenomen waarmee je de wereld (vind ik) al probeert te bepalen. De stammen lagen gelijk qua punten & spelers voordat deze recruits waren aangenomen.

Waar slaat deze vergelijking op dan? Ze grenzen inderdaad met Tyrant, maar vanaf 0 punten hadden ze ook banden met ons en ze liggen niet in Tyrant's rim, daar heb ik ook echt wel rekening mee gehouden. Het is geen AIE/QQ 2.0 feestje. Wereld 73 was juist een veel kwalijkere zaak omdat deze accounts daadwerkelijk IN de rim van Imago gelanceerd werden, waarvan een aantal accounts zelfs heel erg diep. Dus als je met deze vergelijking je gelijk wilde halen, je bereikt het tegenovergestelde. Wellicht moet je ook eens naar je Waste-recruits kijken die veelal niet eens op jullie stamcluster aansluiten maar wel vol tegen Salt aan liggen. Daar klaag ik toch ook niet over :wink:

Probeer volgende keer iets betere argumenten aan te voeren :biggrin:

De vergelijking werd door iemand anders erin gegooid. Daarnaast is QQEEZZ op wereld 73 gestart in het cluster van Anarchist(noordelijk), niet in de rim van Imago. Eerst heeft hij in het cluster van Anarchist kleinere spelers weg gewerkt, daarna is hij gesprongen richting het cluster van Barnie en vervolgens is hij met Barnie gefuseerd. Hij is niet IN de rim van Imago gestart hoor. Ik heb zelf op Anarchist gespeeld, dus mij hoef je niet te vertellen hoe het gegaan is.

Denk aan je hart Joachim, misschien bang voor een groot front?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dus wanneer je samenwerkt met een Salt speler, werk je niet samen met Salt? Ik hoop dat je dat zelf niet gelooft. Verder suggereer ik nergens dat Sem bewust hier is neergelegd. Ik zal het wel even verduidelijken want blijkbaar snap je mijn punt niet en doe je dat af met bijdehand doen, mijn irritatiepunt is dat er twee recruits op een plek zijn aangenomen waarmee je de wereld (vind ik) al probeert te bepalen. De stammen lagen gelijk qua punten & spelers voordat deze recruits waren aangenomen.

Je snapt wat ik bedoel, het was ons eigen project waar Salt geen invloed op had en er wordt gedoeld op het feit dat ze niet daadwerkelijk leden van Salt waren. En dan ook niet in de onzichtbare vorm, recent is erover gestemd en dat viel positief uit. Pas toen waren ze echt onderdeel van Salt.

Verder denk je ook niet erg reëel, als je ziet waar ons account ligt heb je simpelweg nog een extra account nodig. Dat is totaal geen bepalen, ik sta niet te wachten op een 2v1 of zelfs een 3v1 op mijn front. Daarom lagen die twee accounts daar ook als twee troeven. Uiteindelijk moesten we als Salt een keuze gaan maken hoe de rol definitief ingevuld werd. Dat we één account gingen aannemen stond sowieso wel vast, uiteindelijk zijn ze beide overgekomen. Ik vind Mash en Cac gewoon vergelijkbaar met Mien, een gezonde recruit waar je geen neutrale kwantiteit erbij pakt.

De vergelijking werd door iemand anders erin gegooid. Daarnaast is QQEEZZ op wereld 73 gestart in het cluster van Anarchist(noordelijk), niet in de rim van Imago. Eerst heeft hij in het cluster van Anarchist kleinere spelers weg gewerkt, daarna is hij gesprongen richting het cluster van Barnie en vervolgens is hij met Barnie gefuseerd. Hij is niet IN de rim van Imago gestart hoor. Ik heb zelf op Anarchist gespeeld, dus mij hoef je niet te vertellen hoe het gegaan is.

Denk aan je hart Joachim, misschien bang voor een groot front?

Ook hier geldt, je weet dondersgoed wat ik bedoel. QQ mag misschien niet in de rim gestart zijn, maar ze werden uiteindelijk via interns er in gegooid dmv AIE wat een gerekruteerde BG was in de rim van Imago. Daarom benoem ik AIE en QQ ook niet los in mijn post, ze hangen namelijk samen.
 
Reactiescore
864
Je snapt wat ik bedoel, het was ons eigen project waar Salt geen invloed op had en er wordt gedoeld op het feit dat ze niet daadwerkelijk leden van Salt waren. En dan ook niet in de onzichtbare vorm, recent is erover gestemd en dat viel positief uit. Pas toen waren ze echt onderdeel van Salt.

Verder denk je ook niet erg reëel, als je ziet waar ons account ligt heb je simpelweg nog een extra account nodig. Dat is totaal geen bepalen, ik sta niet te wachten op een 2v1 of zelfs een 3v1 op mijn front. Daarom lagen die twee accounts daar ook als twee troeven. Uiteindelijk moesten we als Salt een keuze gaan maken hoe de rol definitief ingevuld werd. Dat we één account gingen aannemen stond sowieso wel vast, uiteindelijk zijn ze beide overgekomen. Ik vind Mash en Cac gewoon vergelijkbaar met Mien, een gezonde recruit waar je geen neutrale kwantiteit erbij pakt.

Vrij dubieuze werkwijze moet ik eerlijk zeggen. Ik denk dat het een subjectieve kwestie is waar we het niet over eens zullen worden.

Pardon? Ik wist niet dat reëel denken de makkelijke weg kiezen is op een spel zodat je zelf geen fuck meer hoeft te doen? Je hebt nu een front van 5 dorpen man, hou toch op.. Een middenweg had echt een betere oplossing geweest, bijvoorbeeld enkel Mashup, maar dit is gewoon schijt hebben.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Zodra de (eind)strijd tussen Tyrant en Salt los gaat, ga ik ook een kamp zoeken om lekker te deffen en offen. Merk dat ik de laatste weken bijna dagelijks zit te lezen hierzo - nu 73 zo passief is - en die aanhoudende semi-lockdown maakt dat ik steeds maar teveel tijd heb en daarom dit zaadspel nog niet uitzwaai :sad:
 
Reactiescore
447
Zodra de (eind)strijd tussen Tyrant en Salt los gaat, ga ik ook een kamp zoeken om lekker te deffen en offen. Merk dat ik de laatste weken bijna dagelijks zit te lezen hierzo - nu 73 zo passief is - en die aanhoudende semi-lockdown maakt dat ik steeds maar teveel tijd heb en daarom dit zaadspel nog niet uitzwaai :sad:
Heb gehoord dat shelby nog een goede deffer nodig heeft
Ja, jij niet?
nee
 

Deleted User - 487957763

Guest
Zodra de (eind)strijd tussen Tyrant en Salt los gaat, ga ik ook een kamp zoeken om lekker te deffen en offen. Merk dat ik de laatste weken bijna dagelijks zit te lezen hierzo - nu 73 zo passief is - en die aanhoudende semi-lockdown maakt dat ik steeds maar teveel tijd heb en daarom dit zaadspel nog niet uitzwaai :sad:
Kom gezellig keertje bij mij Roald
 
Reactiescore
1.278
Zodra de (eind)strijd tussen Tyrant en Salt los gaat, ga ik ook een kamp zoeken om lekker te deffen en offen. Merk dat ik de laatste weken bijna dagelijks zit te lezen hierzo - nu 73 zo passief is - en die aanhoudende semi-lockdown maakt dat ik steeds maar teveel tijd heb en daarom dit zaadspel nog niet uitzwaai :sad:

Hoe zit het met de goede voornemens? :confused:
 
Bovenaan