Top/Flopstammen

Reactiescore
2.386
Ja sorry, zal niet meer gebeuren :///

Wel grappig dat al wat fout loopt deze wereld bij mij terecht komt, terwijl ik echt gewoon voor een faire wereld ga - dit kunnen mij medeleiders beamen. Hoe jullie dat opvatten maakt mij niet echt uit. Dat je alles wat met Tides te maken heeft aan mij wilt hangen, be my guest. Iedereen in Tides weet hoe het in elkaar zit en daar heb ik jouw mening niet voor nodig Björn. Gelieve vanaf nu ook mijn naam juist te spellen én met hoofdletter te schrijven, dan kan ik je misschien wél serieus nemen.
 
Reactiescore
244
Even een snelle reactie voor stam waarna ik van mn pensioen ga genietrn.
Je mag je ook goed beseffen dat de ruzies waardoor alles ontstaan is door jou en je rare fratsen komt he. En dat zonder jou rare fratsen er de eerste ruzie in 24/7 al niet geweest was.

Haha nee Bjorn, ook hier ga je weer helemaal de mist in. Jij bent en blijft het probleem gedurende quasi de hele wereld en het heeft geen zin om daarbij de stamleider van de andere stam te betrekken.
 
Reactiescore
34
als een stamleider een vijandige stam
kan doen vallen nog voor de oorlog is begonnen lijkt het me alsof stan gewoon heel goed zn werk doet?
 
Reactiescore
786
Even een snelle reactie voor stam waarna ik van mn pensioen ga genietrn.
Je mag je ook goed beseffen dat de ruzies waardoor alles ontstaan is door jou en je rare fratsen komt he. En dat zonder jou rare fratsen er de eerste ruzie in 24/7 al niet geweest was.

Het is een beetje je handelsmerk aan het worden, niet?
Zelf krijg je bakken kritiek van voormalige stamgenoten en mensen die aan je zijde hebben gespeeld.
Alsnog slaag je erin om de fout bij een ander te leggen, die dan nog eens geen enkele rol heeft binnen de interne keuken van je eigen stammen, die je deze wereld al hebt gehad.
Bewaar dat soort zwakke argumenten maar en zoals ik je al zo vaak de tip gaf: Hou het op IG en laat anderen van je account het woord voeren op het AF want je bent er duidelijk niet sterk in. Dat je bij elke opmerking van kritiek op het AF ook gelijk gaat klagen op Discord tegen mensen en dan zelfs weigert wereldafspraken te maken omdat mensen je op je ongelijk wijzen op het AF zegt al genoeg.
 
Reactiescore
5.701
Stan de man die alles kan
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Waarom spelen mensen überhaupt nog met die Prone samen dan? TWen kan hij ongeveer net zo slecht als communiceren of redeneren.

@Harlequin of Hate voor 100k pp krijg je een vernoeming in m'n handtekening x
 
Reactiescore
5.701
loser
 

Deleted User - 487973510

Guest
Ja sorry, zal niet meer gebeuren :///

Wel grappig dat al wat fout loopt deze wereld bij mij terecht komt, terwijl ik echt gewoon voor een faire wereld ga - dit kunnen mij medeleiders beamen. Hoe jullie dat opvatten maakt mij niet echt uit. Dat je alles wat met Tides te maken heeft aan mij wilt hangen, be my guest. Iedereen in Tides weet hoe het in elkaar zit en daar heb ik jouw mening niet voor nodig Björn. Gelieve vanaf nu ook mijn naam juist te spellen én met hoofdletter te schrijven, dan kan ik je misschien wél serieus nemen.

Ik pleit voor een IRL namechange, is niet duur om maar 1 letter te veranderen bij de gemeente.
Vanaf nu heet je Stab i.p.v. Stan
al die fratsen van jou ook altijd
 
Bovenaan