Top/Flopstammen

Reactiescore
5.701
Hallo Timo, welkom. Stel jezelf eens voor.
 
Reactiescore
54
Ik heb ook 3 dorpen die op een onaamgename plek zijn over genomen door @Phone vanuit mijn gebied

Svp terug want ik vind dat niet leuk en ze liggen ook in m'n cluster

Had ze ff wat beter verdedigd dan :p
 
Reactiescore
1.647
Denk je dat je alles gezien hebt...

Werken Rose, STS en Fly samen in massa op 24/7

Wat een zielige wereld dit
 
Reactiescore
438
Mwah, zat er aan te komen.
Slim van het noorden, wat minder van Rose.

Werken ze effectief samen met de vijand terwijl ze er ook mee fronten. Als je nu nog niet door hebt dat STS/FLY/Kaas allemaal bij elkaar horen dan vrees ik het ergste.

Beide kunnen ze echter niet anders dan op 24/7 te gooien en het is effectiever om dat samen te doen :p
 
Reactiescore
290
Denk je dat je alles gezien hebt...

Werken Rose, STS en Fly samen in massa op 24/7

Wat een zielige wereld dit
Ja weet je wat het is, nadat Wolves besloot voor 24/7 te gaan hadden wij nog wat ruimte om te fuseren met accounts en plekken in de toekomstige stam over. Dus kwamen we op het idee laten we AAO en Rose. Gewoon samenvoegen.... STS word weer intern van fly.. en zo hebben we de perfecte recruits!
 
Reactiescore
290
Zo denken mijn stamgenoten er ook over....

Niet iedereen kan een grapje waarderen. Verder wil ik hier nog even Melden dat alles wat ik op het AF zet mijn eigen mening is en niet die van Rose. er word hier al een paar keer aangegeven dat ik leiding van Rose. zou zijn maar dit is onjuist en dit is Joey van Hunt You Down.
Ik geef gewoon aan wat ik erover denk...
Verder ben ik het er mee eens dat ik de slechtste p&per ben die er is. Maar ik geniet er wel van en ondanks dat het hier meestal niet zo netjes en uitgebreid verwoord staat klopt het wel!
 
Reactiescore
244
Denk je dat je alles gezien hebt...

Werken Rose, STS en Fly samen in massa op 24/7

Wat een zielige wereld dit


Als dit waar is dan zijn er hier echt heel veel hypocrieten op het AF. Eerst heel de tijd zagen en commentaar geven op Rosé en er dan vervolgens nog mee gaan samenwerken, zoek de fout :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.736
Zo denken mijn stamgenoten er ook over....

Niet iedereen kan een grapje waarderen. Verder wil ik hier nog even Melden dat alles wat ik op het AF zet mijn eigen mening is en niet die van Rose. er word hier al een paar keer aangegeven dat ik leiding van Rose. zou zijn maar dit is onjuist en dit is Joey van Hunt You Down.
Ik geef gewoon aan wat ik erover denk...
Verder ben ik het er mee eens dat ik de slechtste p&per ben die er is. Maar ik geniet er wel van en ondanks dat het hier meestal niet zo netjes en uitgebreid verwoord staat klopt het wel!

Ik snap dat jouw stamgenoten dat zeggen. Wat jij hier neer plempt aan leugens en onzin werkt niet voordelig voor rosé.
 
Reactiescore
1.736
Je had VF gecontacteerd om te praten over clusterfucken. Dash en ik hebben niets gezien? Daarbij dat gelul over blokken in pms.

Leugens Mien jong LEUGENS!!!!
 

Deleted User - 487973510

Guest
Denk je dat je alles gezien hebt...

Werken Rose, STS en Fly samen in massa op 24/7

Wat een zielige wereld dit

Wederom een te vroege conclusie die getrokken wordt. Er is een aanvraag gekomen vanuit Fly. (meer specifiek AAO) om mee te helpen op 24/7. Wij hebben hier terughoudend op gereageerd en er is een stamforum post gemaakt om te stemmen wat hier mee te doen.
Uitkomst is om hier stambreed niet op in te gaan. Wel zijn al eerder gemaakte interne plannen met frontaccounts (intern rose.) doorgezet, zonder verdere stamafspraken tussen Fly. en Rose.
Daarbij moet ik nog vermelden dat het binnen de stamleiding en stam niet bekend was (en is behalve nu na deze forumpost) dat STS hier ook betrokken bij zou zijn.

Overigens wil ik wel een gevoelige noot toevoegen, dat inderdaad constant uitgegaan wordt van de slechtheid van keuzes van Rose. maar daar waar we op de vingers werden getikt voor het in zee gaan met alle stammen (door o.a. Fly.) , en dat Fly. al meerdere aanvragen had gehad en deze zogezegd zouden hebben afgewezen, maar er vervolgens wel toenadering gezocht wordt door deze zelfde stam om samen een actie te ondernemen tegen 24/7.
Nu snap ik dat dit tactisch gezien logisch is, maar ik vind het wel lichtelijk dubieus dat er eerst gebasht wordt over de zogeheten overhand van Rose. en dat fly zogezegd deze samenwerkingen zou afwijzen, maar ze het vervolgens via de achterdeur zelf opzoeken.
 
Reactiescore
1.647
Wederom een te vroege conclusie die getrokken wordt. Er is een aanvraag gekomen vanuit Fly. (meer specifiek AAO) om mee te helpen op 24/7. Wij hebben hier terughoudend op gereageerd en er is een stamforum post gemaakt om te stemmen wat hier mee te doen.
Uitkomst is om hier stambreed niet op in te gaan. Wel zijn al eerder gemaakte interne plannen met frontaccounts (intern rose.) doorgezet, zonder verdere stamafspraken tussen Fly. en Rose.
Daarbij moet ik nog vermelden dat het binnen de stamleiding en stam niet bekend was (en is behalve nu na deze forumpost) dat STS hier ook betrokken bij zou zijn.

Overigens wil ik wel een gevoelige noot toevoegen, dat inderdaad constant uitgegaan wordt van de slechtheid van keuzes van Rose. maar daar waar we op de vingers werden getikt voor het in zee gaan met alle stammen (door o.a. Fly.) , en dat Fly. al meerdere aanvragen had gehad en deze zogezegd zouden hebben afgewezen, maar er vervolgens wel toenadering gezocht wordt door deze zelfde stam om samen een actie te ondernemen tegen 24/7.
Nu snap ik dat dit tactisch gezien logisch is, maar ik vind het wel lichtelijk dubieus dat er eerst gebasht wordt over de zogeheten overhand van Rose. en dat fly zogezegd deze samenwerkingen zou afwijzen, maar ze het vervolgens via de achterdeur zelf opzoeken.

Fly wou ook samen met Wolves samenwerken tegen ons in persoon AAO. Dus je kritische noot is terecht enkel is keuze gemaakt er op in te gaan wat ik jullie blame.

Door individueel daar samen te werken werken in praktijk helaas de hele stammen samen zoals het op ons gaat aankomen qua aanvallen
 

Deleted User - 487969643

Guest
Fly wou ook samen met Wolves samenwerken tegen ons in persoon AAO. Dus je kritische noot is terecht enkel is keuze gemaakt er op in te gaan wat ik jullie blame.

Door individueel daar samen te werken werken in praktijk helaas de hele stammen samen zoals het op ons gaat aankomen qua aanvallen

Ook individueel werkt Rose niet samen met Fly, echter gaan wij geen aanvallen afblazen die al gepland zijn omdat wij horen dat Fly dan ook aanvallen gepland heeft.
 
Reactiescore
290
Je had VF gecontacteerd om te praten over clusterfucken. Dash en ik hebben niets gezien? Daarbij dat gelul over blokken in pms.

Leugens Mien jong LEUGENS!!!!
Vraag je maatje Jos even over blokkeren in pms :). Ik heb gevraagd om welke dorpen het ging meerdere keren hier op het AF. Ik heb niet gezegt dat ik prive contact op zou nemen.
 
Reactiescore
1.707
Wederom een te vroege conclusie die getrokken wordt. Er is een aanvraag gekomen vanuit Fly. (meer specifiek AAO) om mee te helpen op 24/7. Wij hebben hier terughoudend op gereageerd en er is een stamforum post gemaakt om te stemmen wat hier mee te doen.
Uitkomst is om hier stambreed niet op in te gaan. Wel zijn al eerder gemaakte interne plannen met frontaccounts (intern rose.) doorgezet, zonder verdere stamafspraken tussen Fly. en Rose.
Daarbij moet ik nog vermelden dat het binnen de stamleiding en stam niet bekend was (en is behalve nu na deze forumpost) dat STS hier ook betrokken bij zou zijn.

Overigens wil ik wel een gevoelige noot toevoegen, dat inderdaad constant uitgegaan wordt van de slechtheid van keuzes van Rose. maar daar waar we op de vingers werden getikt voor het in zee gaan met alle stammen (door o.a. Fly.) , en dat Fly. al meerdere aanvragen had gehad en deze zogezegd zouden hebben afgewezen, maar er vervolgens wel toenadering gezocht wordt door deze zelfde stam om samen een actie te ondernemen tegen 24/7.
Nu snap ik dat dit tactisch gezien logisch is, maar ik vind het wel lichtelijk dubieus dat er eerst gebasht wordt over de zogeheten overhand van Rose. en dat fly zogezegd deze samenwerkingen zou afwijzen, maar ze het vervolgens via de achterdeur zelf opzoeken.
wat een hoop onzin lees ik hier als ik erop in ga kwets ik iemand met mogelijk zware reallife gevolgen voor een ieder in rose?
 

Deleted User - 487973510

Guest
wat een hoop onzin lees ik hier als ik erop in ga kwets ik iemand met mogelijk zware reallife gevolgen voor een ieder in rose?

Probeer eens interpunctie te gebruiken, dat maakt de leesbaarheid van je onzin wat beter. Al is het gebruik van fatsoenlijke grammatica/spelling/interpunctie wel een redelijke goede afspiegeling van de persoon in kwestie en is jouw gebruik hierin des te meer een bevestiging dat we je toch niet serieus hoeven nemen.
 
Bovenaan