Top & Flopstammen

Reactiescore
37
1fe1c6dad600fe0adcb4cd8735e9cd6a.png


Wat vinden we van de 'nieuwe' nummer 5 in onze wereld?

Ziet er tot nu toe nog niet heel bijzonder uit, misschien dat inevitable nog wat kan gaan betekenen.
 
Reactiescore
146
Wat een muiterij van je edelmannen :O
Meteen de kop indrukken en sturen. Of gewoon dood laten lopen en hopen dat de volgende wel in het gareel lopen. :D
 
Reactiescore
225
Wat een muiterij van je edelmannen :O
Meteen de kop indrukken en sturen. Of gewoon dood laten lopen en hopen dat de volgende wel in het gareel lopen. :D
Dat is wel slim!
Probleem is dat ze met zoveel geld best veel macht hebben bij de troepen, ik weet niet of wij een opstand kunnen veroorzaken:sad:
 
Reactiescore
146
Gewoon zonder bijstand naar de vijand sturen. Hiermee stel je wel een voorbeeld naar de rest van de troepen. ;)
 
Reactiescore
225
Gewoon zonder bijstand naar de vijand sturen. Hiermee stel je wel een voorbeeld naar de rest van de troepen. ;)
Ik moet echt wat meer gaan leren over dit soort geniale politieke strategieën!
Kan ik bij jullie in de leer? Misschien een partnerschap tussen de stammen ofzo? Gedeeld forumpje om tactieken, strategieën en innovaties te delen voor toekomstige obstakels? :cool:
 
Reactiescore
146
Ik moet echt wat meer gaan leren over dit soort geniale politieke strategieën!
Kan ik bij jullie in de leer? Misschien een partnerschap tussen de stammen ofzo? Gedeeld forumpje om tactieken, strategieën en innovaties te delen voor toekomstige obstakels? :cool:

Jeej, nog eens een forumpje Tips&tricks haha


Ik ben echt benieuwd hoeveel geld er om gaat in deze gesprekken :rolleyes::p

Ik ben niet zo'n dure coach hoor. Vraag naarmate mijn capaciteiten, welke ook niet hoog zijn :confused:
Ik kan wel heel goed een knopje spammen om te farmen
 
Reactiescore
1
Ik vroeg niet om een coach. en als je praat over farmen is het inderdaad in jouw geval niet moeilijk om een paar keer te klikken in het pp farm menu. Of bedoel je de lc die je in de eerste instantie gekocht hebt en die je nu gebruikt om te farmen. :D

Groetjes.
 
Reactiescore
146
Ik denk dat wij van de top 3 veruit het minste geïnvesteerd hebben.
Wij hebben altijd nagedacht over onze investeringen en ja, hier waren in het begin LC's bij.
 
Reactiescore
1
Ik vind het wel grappig :p. Oh ja en ik zei niet dat jullie niet kunnen nadenken. Maar ik ben ook niet dom :cool:

Groetjes.
 
Reactiescore
146
Fresh 9,5 / 10

Moeten Jasper zien kwijt te raken voor een 10tje :D
 

DeletedUser77845

Guest
Tot nu toe is elke stam nog een dikke flop en wordt de hele top 25 geleid door allemaal pp abusers. Dus er is nog niks nuttigs te zeggen over kwaliteit. Misschien als je buiten de top 25 gaat kijken. Maar ik ben er bang voor.

Als je PP hebt moet je die gebruiken toch? Zo zijn de werelden tegenwoordig gewoon, iedereen farmt een aantal werelden om andere werelden mee te kunnen met de rest. Vrij logisch. Op shakedown8 wereld 68 hebben wij geen PP gebruikt en toch nu plekje 4 dus het kan wel.

De werelden zijn zo klein geworden zeker deze dat je wel PP nodig hebt om iets te willen betekenen. Daarnaast vind ik het rekruutbeleid van Fresh! 10x beter dan van andere stammen op deze wereld. Wellicht op nummer twee komt dan nog MoTr!

Er is veel te veel gekruut op elkaar bij andere stammen zonder visie lijkt het wel,, de kans dat het mislukt daardoor is aanzienlijk groter. Wij als Fresh! hebben wellicht in het begin stadium meer risico's genomen maar plukken we nu momenteel de vruchten van.
 

DeletedUser77845

Guest
Ik noem mezelf nergens pro. Ik zeg enkel dat het rekruutbeleid duidelijk bij fresh! beter is dan bij andere stammen, overigens is dat gewoon een mening van mij andere mogen gerust anders denken. Blijkbaar ben jij wel heel snel op je teentjes getrapt, wellicht zit er een kern van waarheid in?

Overigens wil ik ons helemaal niet beter voordoen als stamzijnde, dat moeten we inderdaad nog bewijzen net als ieder ander. Ik kaarte enkel het rekruutbeleid aan. Was enkel benieuwd wat andere ervan vinden en blijkbaar vind jij het helemaal niks, prima. Enkel wel jammer dat je argumentatie zwaar onder peil is.

Je uitspraak; "Halve wereld veilistellen met rekruteren noem ik geen goed beleid maar laf"

1) Wij zitten op 11 leden andere top 3 stammen 2 meer dus slaat al nergens op. Wij rekruteren gewoon voor de phalanx wat logisch is, blijkbaar willen jullie dat gaan oplossen met internen en vervolgens mooie lijnen want anders kan het haast niet.
2) Wij rekruteren op lijnen en niet op een hopje ellende op elkaar waardoor enkel toekomstige problemen sneller kunnen onstaan. Wellicht is de keuze zo voor jullie gevallen omdat je niet de ballen hebt om je eigen omgeving veilig te stellen in beginfase en maar als een hopje op elkaar te gaan liggen.
3) Denk eerder dat het laf is dat je als account spionnen gebruikt en vervolgens ook nog backstabbed + MB/DB/Overige accounts continu in de stam laat gaan voor OS. Dat is niet transparant spelen en is in mijn ogen laf. Met dit handelen wilt al aangeven dat je je eigen continent nog amper onder controle hebt, dat gaat nog wat worden..

Je kunt ons niet van laf spel betichten, is gewoon klinklare onzin. Jullie met ze alle op een hoopje recruiteren ruikt meer als lafheid, helemaal volgens mij in de beginfase zelfs vijandige stammen spelers elkaar joinen om zo maar te kunnen overleven of sneller te groeien?

Nu ik toch aan het kijken ben valt het mij ook op dat de helft van de oude stam van 3dd3mur3phy of hoe die ook heet in de mb stam zit van fresh. Een kwart dat overblijft wordt geinterned zo lijkt het tenminste? En het resterende wordt aangevallen na een week? Fresh top stam!!!!

Wat wil je hier nu mee bereiken? De moraalridder spelen wat je niet bent? Och manneke toch want Book heeft natuurlijk geen gratis dorpjes gehad..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan