Top & Flopstammen

DeletedUser75579

Guest
Damn! flopt alweer. Grootspraak alom, maar om aan te vallen op één account van Settlers meteen de slaafjes van Bokkenrijders inschakelen :D

Def wordt ook al 'geleend', eerst uit de buurt op mijn recap, later van o.a. Dormpie.

Veel slaafjes, weinig eigen kunde. Gemiste kans om te laten zien dat je daadwerkelijk wat voorstelt.
 

DeletedUser75579

Guest
Deze nog vergeten: kleine spelertjes buiten de stam cleartjes laten gooien. De hele omgeving doet mee.

Zo is t ook niet moeilijk ...

2019-12-12 (2).png

2019-12-12 (1).png
 
Reactiescore
3.584
Damn! flopt alweer. Grootspraak alom, maar om aan te vallen op één account van Settlers meteen de slaafjes van Bokkenrijders inschakelen :D

Def wordt ook al 'geleend', eerst uit de buurt op mijn recap, later van o.a. Dormpie.

Veel slaafjes, weinig eigen kunde. Gemiste kans om te laten zien dat je daadwerkelijk wat voorstelt.

Sommige van onze stam waren aan het spelen met hun dochtertje, vind dat persoonlijk toch net wat belangrijker dan dit spelletje. Ik zou mij normaal gezien helemaal niet storen aan je kritiek maar het is ergens wel komisch jij eerst kritiek geeft op het AF op spelers, je vervolgens kritiek terug krijgt en dan moord en brand roept dat het maar een spel is en mensen niet zo moeten vitten op het AF, om dan nu weer zelf kritiek te leveren.

Ongeacht dat je kritiek terecht is in deze, toont dat wel aan op een zwakke karaktereigenschap en neigt dit toch naar hypocriet gedrag. Same kan eigenlijk gezegd worden over Arvin. Dus mijn raad voor de komende periode's, je mag kritiek geven zoveel je wilt maar je moet wel groot genoeg zijn om er dan ook tegen te kunnen. Is dat laatste niet het geval, dan moet je dit eerste ook zeker niet doen.

Dus hopelijk zien we in de toekomst hier geen geween meer als er kritiek word geuit aangezien jullie voor de 2de keer de weg naar het vitten op de tegenstander verkiezen.
 
Reactiescore
37
Sommige van onze stam waren aan het spelen met hun dochtertje, vind dat persoonlijk toch net wat belangrijker dan dit spelletje. Ik zou mij normaal gezien helemaal niet storen aan je kritiek maar het is ergens wel komisch jij eerst kritiek geeft op het AF op spelers, je vervolgens kritiek terug krijgt en dan moord en brand roept dat het maar een spel is en mensen niet zo moeten vitten op het AF, om dan nu weer zelf kritiek te leveren.

Ongeacht dat je kritiek terecht is in deze, toont dat wel aan op een zwakke karaktereigenschap en neigt dit toch naar hypocriet gedrag. Same kan eigenlijk gezegd worden over Arvin. Dus mijn raad voor de komende periode's, je mag kritiek geven zoveel je wilt maar je moet wel groot genoeg zijn om er dan ook tegen te kunnen. Is dat laatste niet het geval, dan moet je dit eerste ook zeker niet doen.

Dus hopelijk zien we in de toekomst hier geen geween meer als er kritiek word geuit aangezien jullie voor de 2de keer de weg naar het vitten op de tegenstander verkiezen.
Dit is toch om te provoceren?? Doe ik toch alleen maar? Zie je mij na de uitleg over dit forum nog ergens zeggen dat jullie dat niet mogen doen? Ga je gang maar hoor, is niet hypocriet
 
Reactiescore
3.584
''Zie je mij na de uitleg over dit forum nog ergens zeggen dat jullie dat niet mogen doen? ''


Ik wist niet je random tot inkeer was gekomen half de discussie.
 
Reactiescore
37
''Zie je mij na de uitleg over dit forum nog ergens zeggen dat jullie dat niet mogen doen? ''


Ik wist niet je random tot inkeer was gekomen half de discussie.
Ik imiteerde alleen mijn voorgangers, bashen en niks accepteren. Tegen principes vandaar de vraag of AF dan gewoon weg kon als dit alleen maar gebeurde
 
Reactiescore
206
Deze nog vergeten: kleine spelertjes buiten de stam cleartjes laten gooien. De hele omgeving doet mee.

Zo is t ook niet moeilijk ...

Bekijk bijlage 16313

Bekijk bijlage 16314

Haha je brengt het vooral ook zo lekker genuanceerd, hulde. Echter, sla je nogal naast de plank.

De desbetreffende speler kent ons van voorgaande werelden, waardoor we hier mee samenwerken. Je leest het goed, samenwerken. Binnenkort helpen wij hem ook verder. Een cruciaal verschil in vergelijking met jullie versie van "samenwerken", iets dat jij voor het gemak vergeet te vermelden, is dat deze speler namelijk nog steeds bestaat en daarnaast voor zichzelf speelt. In tegenstelling tot jullie gebruiken we deze niet als slaaf, noch als pushaccount. Indien dit jullie "partner" was geweest, hadden jullie zijn lege dorpje namelijk fijn geadeld na het gooien van zijn veeg.

Een fenomeen waar jullie, net zoals kameraad Sardir, nogal een handje van lijken te hebben wanneer iets tegen zit. Iets wat deze wereld al opvallend vaak het geval blijkt te zijn. Zo kan ik mij nog wel ene Celtic Warrior als Arvin Sloane herinneren, waar precies niets meer van over is.

1576140222097.png

1576140267635.png

Kom hier dus niet zo hypocriet doen wanneer jullie zelf zowel de speelstijl als het speltechnisch vermogen van een stoeptegel lijken te hebben.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75579

Guest
Pissig omdat de aanvallen niks hebben opgebracht waarschijnlijk. Blijven proberen, met nog meer slaafjes lukt het zeker vast een keer !
 

DeletedUser75579

Guest
Acta > MNIM
Met hulp
vol team tgo solo speler
en nog niks

ik begrijp de frustraties wel hoor. Reageer jullie maar eens flink op me af. Maar verzin mss eens één nieuw argument ipv dat eeuwige internen, dat weten we nu al wel ;)
 
Reactiescore
206
Haha volgens mij begrijp jij echt niet hoe de wereld in elkaar zit.
In ieder geval een wederom ijzersterke en vooral inhoudelijke tegenreactie van je :redface:
 

DeletedUser75579

Guest
het is eens wat anders dan steeds dezelfde oude koeien uit de gracht halen

ik hoor nog steeds niets nieuws, dan wat janken over overnemen van spelers die stoppen. T zijn examens en we liggen allemaal kansloos. Ik zie de dingen meer dan duidelijk genoeg hoor, don't you worry.

Nu vraag ik me af waar het inhoudelijke in jouw laatste post dan wel zit. Laat ons daar anders 3 pagina's over discussiëren. Met al die spelers bij jullie kan dat geen probleem zijn die gevuld te krijgen :D
 

DeletedUser80640

Guest
Tribaloski ook nog even vragen of ze mee kunnen doen, jaja HELDEN

Flop
volgens mij is dit precies weer een mooie bevestiging van intern op jou account ?


Acta > MNIM
Met hulp
vol team tgo solo speler
en nog niks

ik begrijp de frustraties wel hoor. Reageer jullie maar eens flink op me af. Maar verzin mss eens één nieuw argument ipv dat eeuwige internen, dat weten we nu al wel ;)

en jij begrijpt volgens mij nog steeds niet wat voor voordelen een intern met zig mee kan nemen als je het juist uitvoerd ( zoals jullie duidelijk goed hebben gedaan )

er is inderdaad veel negatieve in het forumpi dus bij deze

vind dat je het ijzer sterk heb gedaan hoe je alle interns zo netjes en soepel heb laten verlopen
 
Bovenaan