Top/flopstammen

  • Topicstarter Deleted User - 2265525
  • Startdatum

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Word D vergeleken met Church? Sorry hoor, maar daar zit wel een groot niveauverschil tussen.

Overigens, bami hield goed stand tot hun ban inderdaad. Bij Dust hield enkel plop goed stand, want de rest van de accounts had timebot nodig om stand te houden. Of Dust nou echt beter was dan IB? Idk. Zaten maar 2/3 spelers in dust waarvan ik dat kan zeggen.
 
Reactiescore
1.094
Wow, jij hebt wel een erg hoge dunk van jezelf en je stam éh? Dat jullie de enige zijn die iets gepresteerd hebben op deze wereld. Ga maar even verder dromen in je utopisch wereldje en als je terug bijgedraaid bent kan men misschien eens terug luisteren naar wat je te zeggen hebt buiten al deze crap dat je hier uitspuwt.

Want wat heeft platy gepresteerd behalve 2 accounts verliezen? En createch die constant van stam verwisselt?
Ik heb begrepen van de spelers van Charliechapelin dat men daar in de start voor mastermark een dorpje hebben uitgebouwd die hij dan zou hebben geinternd. Nou echt super gedaan hoor, dat mastermark zo hoog kwam in de edelfase na echt een dramatische start. :rolleyes:

D heeft wat gepresteerd? Zegt genoeg dat ze nog maar 2 originele accs hebben daar. En een van hun recruits is nu ook al weggespeeld alleen door diplomatische betrekkingen met de helft van de wereld blijven die dorpen in de stam.

TA met alexander had zo n 100en barbs geinternd, ~I~ idem, en sexy leid ook alleen maar verliezen, die ze alleen geminderd houden dankzij hun bijna full deff, kata's en bondgenoten en vv's. WAU hoef ik helemaal niet over te beginnen. Sevnx kon alleen dorpjes pakken door vies spel met de vv van grappenkoning.

POEF bestaat al vanaf het begin met de originele accounts (we hebben wat stamwissels voor deff gedaan, maar deze accounts waren de 5 hoofdaccs). We hebben vrijwel solo Time, die nog door meerdere als potentiële topstam werd gezien weggewerkt. DIGS. Half CnO, OnC werd door POEF weggespeeld, waarna pas stammen als WAU Smile en D gingen profiteren. Sevnx. Dikke winsten op Storm, Smile en Sexy/ Loctor.
 

DeletedUser74552

Guest
Wow, jij hebt wel een erg hoge dunk van jezelf en je stam éh? Dat jullie de enige zijn die iets gepresteerd hebben op deze wereld. Ga maar even verder dromen in je utopisch wereldje en als je terug bijgedraaid bent kan men misschien eens terug luisteren naar wat je te zeggen hebt buiten al deze crap dat je hier uitspuwt.

Het is precies wat Sseg hier boven zegt. Kom anders eens met een tegenargument in plaats van dat ik crap uitspuw. Laat eens wat stats zien maak eens een dergelijk punt.
En zo een hoge dunk heb ik helemaal niet van mezelf want ik heb 2 posts geleden nog 3 edels vergooid omdat ik misklikte :rolleyes:.
 

DeletedUser

Guest
Oké, je hebt je punt gemaakt. POEF is op dit moment inderdaad de stam die zich het meeste heeft 'bewezen'. Alleen ben ik niet akkoord dat daarom geen enkele speler buiten de spelers in POEF iets gepresteerd heeft en als ik je dus moet geloven, alleen maar geinternd en bb's gedeeeld hebben.

Nu het is dat ikzelf me niet meer echt interesseer in de rest van de wereld dat ik het eigenlijk ook niet meer echt bijhoud. Ik ga dus even alleen voor mijn eigen account spreken: Lees een paar posten terug waarin ikzelf Holy al wat verdedigd heb. Verder is er ook al intern door leden van POEF gezegd dat het tof eens tegen een goed team te strijden die niet zomaar gaan runnen en wat weten wat ze doen. Dit spreekt je stelling dus al tegen...

Verder moet ik je wel gelijk geven dat het niveau drastisch laag ligt bij velen...
 

DeletedUser74552

Guest
Oké, je hebt je punt gemaakt. POEF is op dit moment inderdaad de stam die zich het meeste heeft 'bewezen'. Alleen ben ik niet akkoord dat daarom geen enkele speler buiten de spelers in POEF iets gepresteerd heeft en als ik je dus moet geloven, alleen maar geinternd en bb's gedeeeld hebben.

Nu het is dat ikzelf me niet meer echt interesseer in de rest van de wereld dat ik het eigenlijk ook niet meer echt bijhoud. Ik ga dus even alleen voor mijn eigen account spreken: Lees een paar posten terug waarin ikzelf Holy al wat verdedigd heb. Verder is er ook al intern door leden van POEF gezegd dat het tof eens tegen een goed team te strijden die niet zomaar gaan runnen en wat weten wat ze doen. Dit spreekt je stelling dus al tegen...

Verder moet ik je wel gelijk geven dat het niveau drastisch laag ligt bij velen...

Dat is ook helemaal niet wat ik wil zeggen. Tuurlijk zijn er zat leuke accounts op deze Classic die wellicht wat kunnen en van de uurtjes dat ik vv op sly heb gedraaid weet ik dat hola er daar een van is.
Er werd ons verweten dat Helden ondermaats aanviel en daarop reageerde ik dat ik dat ironisch vond want van er tot nu toe gepresteerd is, veel daarvan toch wel vanuit POEF komt. Dan moet je vooral aan een D denken met zijn 7 leden. En het grote vraagstuk wat Sseg hier beneden aankaart word niet op gereageerd of er word een andere irrelevante discussie gestart.

Maar het andere grote punt van ontevredenheid blijft D nog steeds schuldig, waarom wordt er samengewerkt (indien er wordt samengewerkt) met mensen van WAU (& platy??) terwijl die via grappenkoning vv de boel lagen te naaien, en met Sexy die de heleboel katapulteert en waarvan pain leuk een NAP schond? Of Ziubird die in een kansloze ligging een NAP van 3 dagen of geinternd worden, wordt aangeboden? Dit zijn geen keuzes, dit is je mengen met uitschot. Maar een antwoord blijf je schuldig.
 

DeletedUser75558

Guest
Word D vergeleken met Church? Sorry hoor, maar daar zit wel een groot niveauverschil tussen.

Overigens, bami hield goed stand tot hun ban inderdaad. Bij Dust hield enkel plop goed stand, want de rest van de accounts had timebot nodig om stand te houden. Of Dust nou echt beter was dan IB? Idk. Zaten maar 2/3 spelers in dust waarvan ik dat kan zeggen.
Toch gek dan, aangezien ik degene ben die defde toen op plop en mijn account werd niet gebanned? Volgens mij verwar je fluffy met iemand anders
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
hoezo denk je dat het enkel betrekking heeft tot jou? Er werden 4? Accounts van Dust geband voor botten en dan had je bamis ban omwille van een domme fout van Raymon(d?).

Ook Plop werd geband uiteindelijk, alleen niet door Lennart zelf.
 
Reactiescore
527
Ban van Plop was door bot die Timo op pc had staan. Wat jammer was, aangezien die misschien 2x had gelogd :(
 

DeletedUser

Guest
Maar het andere grote punt van ontevredenheid blijft D nog steeds schuldig, waarom wordt er samengewerkt (indien er wordt samengewerkt) met mensen van WAU (& platy??) terwijl die via grappenkoning vv de boel lagen te naaien, en met Sexy die de heleboel katapulteert en waarvan pain leuk een NAP schond? Of Ziubird die in een kansloze ligging een NAP van 3 dagen of geinternd worden, wordt aangeboden? Dit zijn geen keuzes, dit is je mengen met uitschot. Maar een antwoord blijf je schuldig.

En het grote vraagstuk wat Sseg hier beneden aankaart word niet op gereageerd of er word een andere irrelevante discussie gestart

Deze post is inderdaad wat over het hoofd gezien. Ten eerste kan ik meegeven dat wij vanuit Holy Cola totaal niet akkoord zijn met de huidige stand van zaken. Ook alvorens Viktor in D zat hadden wij al in game kritiek geleverd op de speelstijl van Conor Mcgregor wat leidde tot geen antwoord en een instant block vanuit hun kant.

Eenmaal toen Viktor in D zat kregen wij ook ineens dit berichtje binnen:
a95071e563.png
. Nadat wij dit straal genegeerd hebben, hebben zij een paar uur later het ook weer ingetrokken. Weet niet precies welk doel ze hiermee hoopten te bereiken, maar wij doen er alleszins niet aan mee.
 

DeletedUser77549

Guest
Hebben dit met alle vrieden perongeluk gedaan, en wij waren vrienden omdat we bg hadden met platy als wau zijnde.
 

DeletedUser72825

Guest
Deze post is inderdaad wat over het hoofd gezien. Ten eerste kan ik meegeven dat wij vanuit Holy Cola totaal niet akkoord zijn met de huidige stand van zaken. Ook alvorens Viktor in D zat hadden wij al in game kritiek geleverd op de speelstijl van Conor Mcgregor wat leidde tot geen antwoord en een instant block vanuit hun kant.

Eenmaal toen Viktor in D zat kregen wij ook ineens dit berichtje binnen:
a95071e563.png
. Nadat wij dit straal genegeerd hebben, hebben zij een paar uur later het ook weer ingetrokken. Weet niet precies welk doel ze hiermee hoopten te bereiken, maar wij doen er alleszins niet aan mee.


Ik denk dat Viktor hier helemaal niks mee bedoelde, maar nu zijn jullie zowat samenvattingen aan het maken die de realiteit wat opblazen.
 
Reactiescore
661
Had platy een bg met wau? Hehe. Zalig.
 

Deleted User - 193283

Guest
Word D vergeleken met Church? Sorry hoor, maar daar zit wel een groot niveauverschil tussen.

Overigens, bami hield goed stand tot hun ban inderdaad. Bij Dust hield enkel plop goed stand, want de rest van de accounts had timebot nodig om stand te houden. Of Dust nou echt beter was dan IB? Idk. Zaten maar 2/3 spelers in dust waarvan ik dat kan zeggen.

IB was wel echt een zootje, alleen bij Bami zag je nog wel eens wat degelijke dingen inderdaad, maar mede dankzij die ban was dat al gauw over. Fluffy werd gebanned, The Fault defde 1 keer maar bij de 2e massa was het al gauw gedaan. Royboyz was niks. Jérome was dramatisch. Verder weet ik niet eens meer wie er in IB zat. Hun samenstelling wisselde ook nogal eens natuurlijk. Dust was wel een stukje pittiger, zeker in offensief opzicht. Al weet ik niet in hoeverre daar die timebot een oorzaak van was.
 

DeletedUser78275

Guest
Was Poef aan het klagen dat D met 7 speelden.
Las ik net dat ze zeiden dat ze enkel paar stamwissels gedaan hadden voor def en voor de rest de 5 hoofd acc's nog steeds dezelfde zijn. Wat er dus op neerkomt dat zij ook met meerdere spelen. En niet enkel speler vs speler.
Heb van hun kant ook al interns gezien.

Dus als neutrale lezer valt het op dat hier opvallend positief wordt gesproken over poef, En elke andere mogelijke speler op hun vrienden na wordt afgebroken.
Wat mede ligt aan het feit dat hier veel Poef leden op het AF zitten.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik zou er durven op gokken dat deze 'neutrale lezer' op 1 of andere manier aan D gelinkt is ;)

Zeg eens, waar speel jij? :)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.529
Was Poef aan het klagen dat D met 7 speelden.
Las ik net dat ze zeiden dat ze enkel paar stamwissels gedaan hadden voor def en voor de rest de 5 hoofd acc's nog steeds dezelfde zijn. Wat er dus op neerkomt dat zij ook met meerdere spelen. En niet enkel speler vs speler.
Heb van hun kant ook al interns gezien.

Dus als neutrale lezer valt het op dat hier opvallend positief wordt gesproken over poef, En elke andere mogelijke speler op hun vrienden na wordt afgebroken.
Wat mede ligt aan het feit dat hier veel Poef leden op het AF zitten.

We hebben in de start 3 switches gedaan ofzo, toen hadden de accounts allemaal 30k en die accounts 5k ofzo. Als je neutraal bent en de feiten niet weet, blijf aub weg of zeg niks
 

DeletedUser72825

Guest
Nee maar hij heeft echt wel een punt. Grotendeels van de feiten (in jullie ogen) wordt gezegd door POEF leden. Ik denk dat jullie de helft niet weten van wat er binnen |d| aan het gebeuren is. Maar bij dit gezegd zijnde :)
 
Reactiescore
5
Nee hoor, als ik dat zou vinden dan zou ik het wel letterlijk zo zeggen.
Ik vind verder inderdaad niet dat je de prestaties van Dust op classic 11 van de daken kan schreeuwen.

Maar goed het begon allemaal toen @finalowner3 zei dat Church recruit to win was en hij het hypocriet vond dat P.O.E.F. daar nu over zeikt.

Ik zou ze anders wel van de daken schreeuwen.. Ik heb geen enkele classic gespeeld waar zo geteamed is dan toen met Dust. Kwalitatief lagen de verhoudingen gelijk tussen Church en Dust, enkel diplomatisch en respect tegenoverelkaar was het een pak minder dan Church kan ik me inbeelden... (Zie kenneth taferelen)

Ik beeld me nog steeds in dat onze winstkansen echt reeel waren moesten de bans er niet geweest zijn. Maar helaas dat was dom en heeft het tot een gigantische terugslag geleid waar we niet meer overkwamen..

Maar conclusie je kan D niet vergelijken met Dust en POEF al zeker niet met Church, dus zijn het naar mijn mening gelijke wapens.
 
Bovenaan