Top/Flopstammen

DeletedUser67517

Guest
Doorzichtig en toch nog deffen als een 10-jarig kind.. Apart :D
Misschien moet je je leden eens terug roepen die nu gaan clusterfucken. 100% front en dan nog clusterfucks nodig ook tegen iemand die deft als een 10-jarig kind? Apart:biggrin:
 

DeletedUser77787

Guest
Wij hadden niks te maken in L4D met de oorlog van Cookie en Snurk!. Op het moment dat we dan fuseren gelden hun diplomatieke betrekkingen ook voor ons. Wij passen ons dan aan - aan de situatie die op dat moment speelt.

Binnen ons co-schap van beide accounts was er een inventarisatie gaande van wat iedereen wil, ten tijde van de fusie. Er kwam een stemming en we wilden kijken in hoeverre we onze sollicitatie procedure konden hervatten bij Snurk!, dat we dan in de tussentijd onze stam helpen met VV van Jointeskill en 3 edels snipen van Rank1 wordt door jullie natuurlijk niks gezegd.

Of te wel, we waren ons bewust van onze positie. We wilden niet op een vuile manier overstappen dus hebben de ex L4D leden zo goed geholpen (die nu dus Cookie zijn). Hebben aangegeven bij Snurk! dat we in de tijd bij Cookie (in onze periode dat we met de co's een besluit aan het nemen waren, gewoon in Cookie belang hebben gehandeld. Dit is geaccepteerd door Rank 1. Vind ik meer neigen naar transparantie dan verraad ;).

Ik heb zelf geen informatie van Karma doorgespeeld. Slechts dat ze een massa aan het plannen zijn. Ten tijde van de overstap liepen er al aanvallen!! Dus.... weinig spioneren.

Wij hebben niemand willen stabben. Onze actie is discutabel. Slecht getimed. Maar goed.. Wij zijn geen spionnen. Noch uitschot.. Noch valt Snurk! iets te verwijten.

Hou alsjeblieft op met dit overdreven gedoe.


En dan vervolgens je oude stam gelijk aanvallen??
 

DeletedUser3435

Guest
En dan vervolgens je oude stam gelijk aanvallen??
Bezorg mij gewoon een VV, ik zorg wel dat het snel gedaan is. :D

Misschien moet je je leden eens terug roepen die nu gaan clusterfucken. 100% front en dan nog clusterfucks nodig ook tegen iemand die deft als een 10-jarig kind? Apart:biggrin:
Oh ben je al vergeten dat je die twee clowns gerecruit hebt? Of moet ik je uitleggen wat 100% wilt zeggen? Dit zijn wel clusterfucks.. Ik zou eens even naar de discussie ivm Ontdek gaan kijken haha. :D Voor mijn part edelen ze elke barb tegen je cluster.
 

DeletedUser74430

Guest
Oh ben je al vergeten dat je die twee clowns gerecruit hebt? Of moet ik je uitleggen wat 100% wilt zeggen? Dit zijn wel clusterfucks.. Ik zou eens even naar de discussie ivm Ontdek gaan kijken haha. :D Voor mijn part edelen ze elke barb tegen je cluster.
Wat heeft die discussie ermee te maken dan? Het zijn gewoon duidelijk barbs achter dorpen van Rank 1, niet tegen zijn cluster aan.
 

DeletedUser77787

Guest
En dan Roepen dat het geen stab is.... In mijn mening zijn jullie net zo schuldig als Thijs.
Indien ik jullie was zou ik stabbers weigeren en dit zelfs aan hun eigen stam aangeven in de plaats van ze aan te nemen en dan weg proberen te komen met slappe excuses.
 

DeletedUser77787

Guest
Wat heeft die discussie ermee te maken dan? Het zijn gewoon duidelijk barbs achter dorpen van Rank 1, niet tegen zijn cluster aan.

En wat over de feit dat ze hun eigen stam hebben aangevallen na de overstap en niet te min zelfs 2 dorpen hebben veroverd?
Of is dit ook puur toeval en geen stab?
 

DeletedUser67517

Guest
Oh ben je al vergeten dat je die twee clowns gerecruit hebt? Of moet ik je uitleggen wat 100% wilt zeggen? Dit zijn wel clusterfucks.. Ik zou eens even naar de discussie ivm Ontdek gaan kijken haha. :D Voor mijn part edelen ze elke barb tegen je cluster.

Die twee ''clowns'' liggen niet eens tegen mij aan. Geeft al weer aan dat je lekker op de hoogte bent. Je mag gerust je definitie van 100% uitleggen hoor, ben benieuwd:biggrin:
En dit zijn geen dorpen tegen je cluster aan, dit zijn loepzuivere CF'S, hoe kan je dat ontkennen. Met Ontdek heb ik trouwens ook niets te maken.

Maar afijn, laat de rest er maar over oordelen dan:

07474a011f3260cc5da06555ace01471.png
 

DeletedUser77787

Guest
Ehm maar Snurk terug komend op mijn vraagje..... Is het nog steeds geen stab na de aanval van thijs op een cookie lid?
 

DeletedUser77679

Guest
Bezorg mij gewoon een VV, ik zorg wel dat het snel gedaan is. :D


Oh ben je al vergeten dat je die twee clowns gerecruit hebt? Of moet ik je uitleggen wat 100% wilt zeggen? Dit zijn wel clusterfucks.. Ik zou eens even naar de discussie ivm Ontdek gaan kijken haha. :D Voor mijn part edelen ze elke barb tegen je cluster.

Een spelersdorp op de rand van een cluster is duidelijk geen cf, dit is ook een compleet andere situatie dan hier bij Rank 1 gebeurt.
 

DeletedUser

Guest
Wanneer stop je weer op W50? Na 10 of 15 incomings?

Jij bent echt slecht geïnformeerd Mike. Ik ben nooit gestopt terwijl ik incomings had, of nadat mijn account naar de klote was. Dat was jij zelf op de classic 11. Je verward nu een paar dingen met elkaar ben ik bang. Je bent toch naast narcist toch ook niet een schizofreen of zo? Zou wel een leuke combinatie zijn.
 

DeletedUser73195

Guest
Doorzichtig en toch nog deffen als een 10-jarig kind.. Apart :D
Ben ik nochtans zeer benieuwd welke leeftijd jij jouw leden icetubbie en Sgt. Murdo zou schatten, die tegen een speler zonder externe middelen enkel op een paar onhandige dodgefouten slechts 1 luttel dorpje de man konden edelen.
 

DeletedUser

Guest
Ehm maar Snurk terug komend op mijn vraagje..... Is het nog steeds geen stab na de aanval van thijs op een cookie lid?

Lol, ook goed op de hoogte zo te zien?

Ja en Snurk wint de wereld. Beide dingen waarvan iedereen weet dat ze niet kloppen cona. Wees nou is realistisch man, net of dit plan pas 24 uur speelde, de 24 uur dat ze in Cookie zaten. Het is wel echt heel opvallend dat het precies de 2 leden zijn die de inventarisatie van de leden wilde doen. Gewoonthijs1 wilde van iedereen weten hoeveel off en deff ze hadden en waar het uit stond als ondersteuning. Die andere knakker zou de "leider" van cookie worden en wilde alle informatie van iedereen. Ze wilde zelfs informatie over massa's, waar meerdere toekomistige massa's op ons forum stonden. Het is gewoon een hele vieze actie geweest, ze hadden ook nooit Cookie kunnen joinen. Ik vertrouwde die lui vanaf het begin al niet, ze weten ook niks van mij. Alleen na het inviten van stabbers, zelf stabben, is Spionage wel iets wat Snurk nog miste ;)

Toen we Cookie joinde was het verhaal Snurk achter de rug en namen we het echt serieus, ik nam het initiatief in handen om die massa te plannen ja, dat is een feit. Maar ik verzamelde helemaal geen info om achteraf naar Rank 1 door te sturen, als Cookie-lid zijnde wilde ik ook dat Snurk daar verslagen werd.
Maar toen ik zag hoe lekker actief het er aan toe ging in Cookie, zijn we beginnen twijfelen. We geloofden dat Cookie die war kon winnen tegen Snurk met Karma, maar enkel als Cookie onze verwachtingen zou inlossen. We hadden de keuze tussen die 2 stammen, waarom zouden we dan niet veranderen als we die kans hadden? Oke ja, de timing is niet perfect... maar dat is het spel.

Die massa was trouwens een groot succes zag ik (lol), en welke informatie zou ik hebben moeten doorspelen???
Het is wel een beetje te voorspellen dat Karma de dorpen van Rank 1 tegen hun cluster aan zou gaan edelen... Maar goed, voor mij is het goed dat jullie uitvluchten zoeken voor die mislukte 'massa'.

Verder wens ik iedereen meer tijd toe voor nuttigere dingen dan hier over 'stabbers' te zitten zagen.

Groetjes
Simon (Gewoonthijs1)
 
Reactiescore
246
Lol, ook goed op de hoogte zo te zien?



Toen we Cookie joinde was het verhaal Snurk achter de rug en namen we het echt serieus, ik nam het initiatief in handen om die massa te plannen ja, dat is een feit. Maar ik verzamelde helemaal geen info om achteraf naar Rank 1 door te sturen, als Cookie-lid zijnde wilde ik ook dat Snurk daar verslagen werd.
Maar toen ik zag hoe lekker actief het er aan toe ging in Cookie, zijn we beginnen twijfelen. We geloofden dat Cookie die war kon winnen tegen Snurk met Karma, maar enkel als Cookie onze verwachtingen zou inlossen. We hadden de keuze tussen die 2 stammen, waarom zouden we dan niet veranderen als we die kans hadden? Oke ja, de timing is niet perfect... maar dat is het spel.

Die massa was trouwens een groot succes zag ik (lol), en welke informatie zou ik hebben moeten doorspelen???
Het is wel een beetje te voorspellen dat Karma de dorpen van Rank 1 tegen hun cluster aan zou gaan edelen... Maar goed, voor mij is het goed dat jullie uitvluchten zoeken voor die mislukte 'massa'.

Verder wens ik iedereen meer tijd toe voor nuttigere dingen dan hier over 'stabbers' te zitten zagen.

Groetjes
Simon (Gewoonthijs1)

Zielig persoon...
 
Bovenaan