Top/Flopstammen

DeletedUser77681

Guest
Ik heb idd gezegd dat ik er speelde omdat mijn team graag anoniem wou spelen en ik niet zonder hun toestemming dat ga schenden. Dus heb ik maar ff gezegd dat ik het was. Maar ik heb nooit op KJ gespeeld, kan daar genoeg bewijzen van posten indien je dat echt wenst.

'Wij van kleine johannes'. 'Ons deffdorp'.

:rolleyes:



En nee KJ had geen boost accounts zoals guilty crown of andere shitnoobs die katas voor ons sturen over 30+ uur ;) een tw vriend die af en toe eens logde omdat die niet actief genoeg kon zijn om een full time acc te runnen en waar we mee samenwerkte. Heel iets anders dan accounts die def voor ons maken en we daarna lekker internen om eerst te profiteren van de def en dan nog eens van het gratis dorp. Das eerder jouw manier van spelen :)

Eerst claimen jullie niets met bacon te maken te hebben, dan is het weer een TW vriend, straks wordt het een kabouter zeker? Je raakt amper aan je leugens uit.


Over die snipes, er waren snipes gebeurd maar die vielen weg omdat er niemand online was om te cancelsnipen bij ons defdorp en daarom verloren we dat dorp en viel onze snipe nog eens weg. Zoiets mag niet gebeuren maar als niemand online kan zijn dan is dat jammer genoeg zo en kan je er weinig aan doen.


Tjonge, iedereen moest weg in de tien minuten dat je een aanval kunt annuleren? Of toch eerder dat cancelsnipen gewoon mislukt was, of wou je ons nou echt doen geloven dat iemand wel de tijd had om te cancelsnipen, maar niet de tijd om nog even te annuleren? :D


Verder nog veel plezier op deze wereld , ik hoop dat we ooit met mekaar in oorlog komen zodat ik je even de echte definitie van rekken kan laten zien. ( met boostaccounts en slaafjes winnen in een 6 of 7 vs 2 situatie noem ik niet echt rekken namelijk :eek: )


10 Swiper The Fox 37.793
11 Guilty Crown 36.927

Drie keer raden hoeveel ODD wij erbij kregen door jullie aanvallen? Slordige 70k. Dit is de verslagen tegenstanders als ondersteuning ranglijst overigens, en ook het aantal ODD dat wij erbij kregen valt gewoon op twstats terug te vinden. Dus, de helft kwam van een stamgenoot die nu nog steeds gewoon speelt, en de andere helft kwam van een andere stamgenoot die op vakantie vertrok, en er daarna de brui aan heeft gegeven.

Ik snap dat jullie enorm graag allerlei excuses willen verzinnen waarom jullie account verloren ging, maar uiteindelijk zijn jullie gewoon simpel weggespeeld, niet eens tot een cancelsnipe in staat. Dat iemand op puur geluk op 14 ms weet te snipen is allemaal heel mooi, maar het kalf was toen al verdronken. ;) Vraag me trouwens af waar die 7k ODD vandaan kwam met jullie full off start en een enkel dorpje. Ondersteuning van de kabouters, niet?


En wat moet dit voorstellen?

https://forum.tribalwars.nl/index.p...ier-de-stabberssss.196087/page-6#post-6038507
 

DeletedUser77681

Guest
>> Ik weeet niks van die kata aanval, maar zou kunnen.<<

Ah ja zou ik ook zeggen
Erg toevallig dat deze aanval kwam op de dag dat jullie KJ aanvielen, erg toevallig dat deze aanvallen kwamen van je ex stamgenoot.

Wie had het nu over zielig?
Jullie moeten wel heel pro zijn zeker, dat jullie zo huilie huilie doen.

Dus je bent nu verdrietig omdat een boost account van 1k kata's kreeg?
Terwijl KJ de hele buurt kapot heeft zitten Katapulteren?
Farmed wel lekker nu trouwens, jammer dat jullie zo gerekt zijn dat je er niks aan hebt.


Neemt overigens niet weg dat ik van die kata aanval niks af wist.
 

DeletedUser61174

Guest
UjL43RV.jpg
 

DeletedUser

Guest
Salty omdat je ondanks 50 boostaccounts en ontiegelijk veel geluk toch rekt bent? Snap wel dat het frustrerend is om jou te zijn ;)

Maak je nu een AF account aan om een van de beste TW spelers van W42 op zijn plek te zetten? Misschien moet iemand dat eens bij jou proberen, want jij kent de jouwe blijkbaar niet.
 

DeletedUser

Guest
Maak je nu een AF account aan om een van de beste TW spelers van W42 op zijn plek te zetten? Misschien moet iemand dat eens bij jou proberen, want jij kent de jouwe blijkbaar niet.

Die "1 van de beste spelers van w42" is al op zijn plek gezet want hij is ge-edeld door mijn account ;)

Dus misschien is het wel zo voorzichtig om je eigen inschatting van wie een "goede" speler is aan te passen. Ik kan je namelijk uit ervaring zeggen dat wat het account Kleine Johannes op tafel legde fel tekort schoot.

En dan nog. Een van de beste spelers van w42 is toch altijd een beetje het verhaal van in het land der blinden is eenoog koning.
 
Reactiescore
1.015
Benji veegt individueel de vloer aan met al de kneusjes die je kent en op je account spelen ;).
 

DeletedUser

Guest
Benji veegt individueel de vloer aan met al de kneusjes die je kent en op je account spelen ;).

Probleem 1: jij hebt helemaal geen idee wie er op mijn account speelt dus die uitspraak staat al op losse schroeven.
Probleem 2: we zijn letterlijk in strijd gegaan met Benji zijn account en hij is ge-edeld en wij niet.

Snap je hoe idioot het dan ook is zo'n dingen te beweren als het enige empirische bewijs tegen je spreekt? ;)
 

DeletedUser61174

Guest
Gaat er hier weer lekker arrogant aan toe, met heel wat kapsones en ego in de mix :D
 
Reactiescore
1.015
Probleem 1: jij hebt helemaal geen idee wie er op mijn account speelt dus die uitspraak staat al op losse schroeven.
Probleem 2: we zijn letterlijk in strijd gegaan met Benji zijn account en hij is ge-edeld en wij niet.

Snap je hoe idioot het dan ook is zo'n dingen te beweren als het enige empirische bewijs tegen je spreekt? ;)

Snap vooral hoe idioot het is dat jullie denken in de buurt te komen van Benji :D.
 

DeletedUser

Guest
Gaat er hier weer lekker arrogant aan toe, met heel wat kapsones en ego in de mix :D

Och er zijn tig betere spelers dan mij. Maar geen enkele van de oelewappers die op Kleine Johannes of één van de boostaccounts speelde is er daar één van.
 

DeletedUser

Guest
Snap vooral hoe idioot het is dat jullie denken in de buurt te komen van Benji :D.

Nogmaals.

Hoe moeilijk te begrijpen is het. Benji zijn account is, ondanks boosts, ge-edeld door mijn account. Ergo zijn posts als dit van geen enkele waarde en totaal achterhaald. Of was jij misschien één van de boosts? Dan snap ik het wel.
 

DeletedUser73657

Guest
'Wij van kleine johannes'. 'Ons deffdorp'.

:rolleyes:


Ja ik behoorde tot het team dus ik zeg idd wij van kleine johannes en onze def. Echter was ik nog niet begonnen met spelen. Ik kwam de 22ste terug van mijn reis en zou dan gaan spelen, echter was het account toen al na de klote dus ja dan maar besloten zelf een acc te starten.


Eerst claimen jullie niets met bacon te maken te hebben, dan is het weer een TW vriend, straks wordt het een kabouter zeker? Je raakt amper aan je leugens uit.

En tuurlijk gaan we IG ontkennen dat we niks met bacon te maken hebben, waarom zouden we dat toegeven op dat moment? Wij gaan onze info niet aan jan en alleman uitdelen.



Tjonge, iedereen moest weg in de tien minuten dat je een aanval kunt annuleren? Of toch eerder dat cancelsnipen gewoon mislukt was, of wou je ons nou echt doen geloven dat iemand wel de tijd had om te cancelsnipen, maar niet de tijd om nog even te annuleren? :D


En ja alsof wij niet kunnen csnipen, hebben mijn co's vaak zat moeten doen, maar als op dat moment niemand beschikbaar is dan kan je idd niet c snipen, jammer maar wat kan je er aan doen


10 Swiper The Fox 37.793
11 Guilty Crown 36.927

Drie keer raden hoeveel ODD wij erbij kregen door jullie aanvallen? Slordige 70k. Dit is de verslagen tegenstanders als ondersteuning ranglijst overigens, en ook het aantal ODD dat wij erbij kregen valt gewoon op twstats terug te vinden. Dus, de helft kwam van een stamgenoot die nu nog steeds gewoon speelt, en de andere helft kwam van een andere stamgenoot die op vakantie vertrok, en er daarna de brui aan heeft gegeven.

Ik snap dat jullie enorm graag allerlei excuses willen verzinnen waarom jullie account verloren ging, maar uiteindelijk zijn jullie gewoon simpel weggespeeld, niet eens tot een cancelsnipe in staat. Dat iemand op puur geluk op 14 ms weet te snipen is allemaal heel mooi, maar het kalf was toen al verdronken. ;) Vraag me trouwens af waar die 7k ODD vandaan kwam met jullie full off start en een enkel dorpje. Ondersteuning van de kabouters, niet?

En ja heel mooi dat die stamgenoot nog speelt, maar guilty heb je al lekker geinternt, lijkt naar mijn mening toch heel veel op een boostaccount Achteraf makkelijk zeggen dat die er nu al de brui en geeft en je hem daarom internt. Nuja ik geef toe dat mijn verwoording fout was dat jullie veel boostaccounts hadden. Jullie hadden eigenlijk gewoon 1 boostaccounts en voor de rest heel veel slaafjes. Terwijl wij van KJ 1 BG hadden :)





En wat moet dit voorstellen?

https://forum.tribalwars.nl/index.p...ier-de-stabberssss.196087/page-6#post-6038507

Het staat er toch? Een stamgenoot die pp farmde en mij def stuurde. Verschil is dat hij al op de wereld zat voor ik uberhaupt het plan had om te starten en jij bewust accounts invite die def voor je maken of die je kan internen.


Jullie moeten wel heel pro zijn zeker, dat jullie zo huilie huilie doen.

Dus je bent nu verdrietig omdat een boost account van 1k kata's kreeg?
Terwijl KJ de hele buurt kapot heeft zitten Katapulteren?
Farmed wel lekker nu trouwens, jammer dat jullie zo gerekt zijn dat je er niks aan hebt.


Neemt overigens niet weg dat ik van die kata aanval niks af wist.

Niks mis met katapulteren, maar als je al slaafjes van 30 + uur gaat laten katapulteren in de start ben je wel heel sad. En ja jij weet er mss niks van af maar hij zal niet uit zijn eigen toevallig onze enige bg kata'en , toevallig de dag dat wij aanvallen binnen kregen.

Plop never die

Jij verdient een plopkoek :D

Salty omdat je ondanks 50 boostaccounts en ontiegelijk veel geluk toch rekt bent? Snap wel dat het frustrerend is om jou te zijn ;)

Oh de ironie ...

Ik heb 0 tijd in KJ gestoken dus nee ik ben niet salty. Het enige account wat salty over komt is Dora , het lijkt wel alsof jullie ego beschadigd is omdat jullie wss zelf ook wel inzagen dat jullie geen schijn van kans hadden zonder alle hulp die jullie gekregen hebben :) Met alle middelen die jullie ter beschikking hadden nog je hoofddorp verliezen, ik vraag me af hoe je zoiets klaar kan spelen :D
 

DeletedUser

Guest
Seg Benji.

Waarom ga je niet inhoudelijk in op de post van Dora? Te lastig voor je? Of noem je 'jonge dat is echt niet waar" er op ingaan?
 
Bovenaan