Top/flopspelers

Reactiescore
2.477
en nja er zit ook verschil in de start alles gratis krijgen, kyuka had de eerste 20 dorpen gratis ofzo (enkel dorpje daargelaten voor ik iedereen over me heen krijg) waarbij leone pas gebruik gemaakt heeft van mbs overnemen door de 20:1
Zoals Nordin zegt is t incorrect. Verder liever 20 dorpen gratis in de startfase maar 41% minder hebben geinternd in totaal x
 
Reactiescore
903
Is dit het einde van Leone…
 
Reactiescore
383
en nja er zit ook verschil in de start alles gratis krijgen, kyuka had de eerste 20 dorpen gratis ofzo (enkel dorpje daargelaten voor ik iedereen over me heen krijg) waarbij leone pas gebruik gemaakt heeft van mbs overnemen door de 20:1

Ik heb even gekeken voor je en in de eerste 20 dorpen waren er 13 gratis, 2 hakers die mb's geedeld hebben (dus volgens de stats 15). Je bent lekker hypocriet bezig. Onze start was bijna net zo intern (75%) als jullie gehele wereld.
 
Reactiescore
2.477
Gelieve trouwens te stoppen met het vergelijken van kyuka en leone, we zitten immers ver boven hun gewichtsklasse?
 
Reactiescore
383
Gelieve trouwens te stoppen met het vergelijken van kyuka en leone, we zitten immers ver boven hun gewichtsklasse?

Melvin weegt al meer dan heel Talent, tientonner dat t is.
 
Reactiescore
383
Gebeurd er nog iets anders dan zeiken op elkaars interns op deze wereld?

Probeer nog is een legitieme cf krom te praten. Meme maandag viel deze week effe tegen om dat er niet al teveel gebeurd is. Alleen maar tegen elkaars schenen schoppen is ook niks aan. Kunnen nu wel gaan zeiken over t feit dat Talent de gehele wereld tegen Cult aan t bg'en is maar dan blijven we bezig met elkaar de huid vol te schelden ipv daadwerkelijk te spelen.

Verwacht binnenkort een massa van Talent op Cult dus dan zullen we zien hoe de verhoudingen zijn.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
1.380
Probeer nog is een legitieme cf krom te praten. Meme maandag viel deze week effe tegen om dat er niet al teveel gebeurd is. Alleen maar tegen elkaars schenen schoppen is ook niks aan. Kunnen nu wel gaan zeiken over t feit dat Talent de gehele wereld tegen Cult aan t bg'en is maar dan blijven we bezig met elkaar de huid vol te schelden ipv daadwerkelijk te spelen.

Verwacht binnenkort een massa van Talent op Cult dus dan zullen we zien hoe de verhoudingen zijn.

66 Hadden de toppers ook een dikke minderheid en uiteindelijk gewonnen dus ik zie Cult dit gewoon winnen tegen een overmacht. Alleen aan gewicht winnen ze al ;)
 
Reactiescore
383
66 Hadden de toppers ook een dikke minderheid en uiteindelijk gewonnen dus ik zie Cult dit gewoon winnen tegen een overmacht. Alleen aan gewicht winnen ze al ;)

Mij hoor je niet klagen hoor. Ik zou in die situatie waarschijnlijk hetzelfde proberen. Zorgt het voor een spannende wereld? Niet echt. Creëer je een grotere kans om te winnen? Absoluut.

W77 leek ook zo te gaan totdat de grote stam viel door inactiviteit en slechte recruits. Waarna de kleine kwalitatieve stam won van de kwantitatieve stam.

Het kan alle kanten op :)
 
Reactiescore
2.064
Talent heeft meer kwaliteit dan cult?
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
47
Talent top cult flop
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
2.064
Reactiescore
2.064
Bewezen: Talent > Cult.

Onze stamleider Daan, (Carry van Vikanov en Calamity, ook bekend als moderator) is onverslaanbaar
 
Bovenaan