Top/Flopspelers

Reactiescore
19
Ik had het over Tax2. Die zijn allemaal rond de tijd van die overnames geweest. Ik kan alleen over mezelf oordelen. Dat geef ik ook meermaals aan.

Nu we het toch over morele kwesties hebben. Ik ben benieuwd welke speler van Speer in het bezit is van de VV van Counter?

Aangezien wij ineens overal front krijgen waar we totaal niks aan kunnen doen(selectief blocken/recappen/backdraften van onze nukes/treinen terwijl leden van Pepper en Illu 2,5 uur lopen en gratis dorpjes pakken) gaan wij de kans niet laten liggen om er iets aan te doen...

Wij hebben voor elk dorpje wat we veroverd hebben keihard gestreden(kijk gerust naar de ODA stats), Boris Brejcha heeft al ten minste 30 edels doodgelopen vanwege goede tegenstand. Om dan te zien dat diezelfde personen zich aan de andere kant gratis laten internen of fuseren is gewoon triest. Dus rot maar op met je morele kwesties
 
Reactiescore
108
Aangezien wij ineens overal front krijgen waar we totaal niks aan kunnen doen(selectief blocken/recappen/backdraften van onze nukes/treinen terwijl leden van Pepper en Illu 2,5 uur lopen en gratis dorpjes pakken) gaan wij de kans niet laten liggen om er iets aan te doen...

Haha ja hoor. Dus iemand zwartmaken vanwege een tegenstander die zijn vv afgeeft en nu hetzelfde doen met zo'n argument. Dat doet jullie stamnaam echt eer aan.
 
Reactiescore
108
dat jullie zo arrogant durven zijn om boos te worden dat een intern naar de andere kant gaat is bijna triest

Dat vind ik geen enkel probleem hoor. Verbaas me alleen over dat de speler in kwestie gister iets heel anders zegt (in persoon via disc) en nu ineens ons aanvalt met een timing die 100% aantoont dat vv bij jullie ligt.
 
Reactiescore
188
Lijkt erop wat jens39 tegen ons zei.
Ik ga strijdend ten onder en laat me niet internen.

24 uur later... al zn dorpen naar pepper en muren nog steeds 20
 
Reactiescore
19
Haha ja hoor. Dus iemand zwartmaken vanwege een tegenstander die zijn vv afgeeft en nu hetzelfde doen met zo'n argument. Dat doet jullie stamnaam echt eer aan.
Pepper front ons aan de bovenkant, jullie fronten ons binnen 1 dag aan de onderkant. Daarna hebben jullie nog ten minste 10 dagen om ons die 20% af te nemen en zelf binnen de 3% range van dominantie te komen. Gezien jullie ODA stats hebben jullie nog genoeg off die niet doodgelopen is, dus jullie zouden dan met goed spel zeker in de buurt kunnen komen.

Dat jullie samenwerken begrijp ik volledig, zou ik ook doen in jullie positie. Maar dat jullie dan ook nog eens een kwart van de wereld aan interns nodig hebben is gewoon bijzonder zielig. Wij gaan ons deze wereldwinst niet af laten nemen door een stel interners. Dus ja, dan zullen wij toch echt een beetje tegengas moeten geven, ookal zijn we het zelf niet eens met de methode waarop.
 
Reactiescore
108
Pepper front ons aan de bovenkant, jullie fronten ons binnen 1 dag aan de onderkant. Daarna hebben jullie nog ten minste 10 dagen om ons die 20% af te nemen en zelf binnen de 3% range van dominantie te komen. Gezien jullie ODA stats hebben jullie nog genoeg off die niet doodgelopen is, dus jullie zouden dan met goed spel zeker in de buurt kunnen komen.

Dat jullie samenwerken begrijp ik volledig, zou ik ook doen in jullie positie. Maar dat jullie dan ook nog eens een kwart van de wereld aan interns nodig hebben is gewoon bijzonder zielig. Wij gaan ons deze wereldwinst niet af laten nemen door een stel interners. Dus ja, dan zullen wij toch echt een beetje tegengas moeten geven, ookal zijn we het zelf niet eens met de methode waarop.

Thanks voor je bericht. ik denk dat je hier de snaar aardig raakt. Ik probeer hier op het AF regelmatig in de ik-vorm te praten, lijkt dat dat soms gelezen wordt alszijnde 'wij'. Zoals je kunt zien op mn profiel heb ik tot vandaag geen enkele intern gepleegd. Heeft ook mijn voorkeur niet.

Op naar een mooie strijd en als ik die timings zo zie moet dat wel goedkomen vanuit jullie kant. Ben wel benieuwd (is geen sneer) naar de timings na 1 april :D
 
Reactiescore
104
Waarom wordt hier zo gejankt over een BG tussen de nummer 2 en 3? Dit gebeurt in zeker de helft van de werelden. En dan zijn de nummer 2 en 3 samen vaak stuk groter dan de nummer 1. Hier was de nummer 1 op moment van het sluiten van de BG groter dan 2 en 3 samen, als ik het goed gelezen heb?

In classic 23 stond Retro op bepaald moment als rang 3 tegenover een coalitie van de nummer 1 en 2 en hebben dit weten te winnen. Dan moet Speer dit hier toch ook kunnen zonder al dat gejank?
 

DeletedUser84257

Guest
Het punt is dat Pepper zo graag een 5v5 wou.
En dat ze daarna de helft vd wereld BG/internen om op gelijke hoogte met Speer te komen... Van een 5v5 schiet niet meer veel over.
 
Reactiescore
490
Waarom wordt hier zo gejankt over een BG tussen de nummer 2 en 3? Dit gebeurt in zeker de helft van de werelden. En dan zijn de nummer 2 en 3 samen vaak stuk groter dan de nummer 1. Hier was de nummer 1 op moment van het sluiten van de BG groter dan 2 en 3 samen, als ik het goed gelezen heb?

In classic 23 stond Retro op bepaald moment als rang 3 tegenover een coalitie van de nummer 1 en 2 en hebben dit weten te winnen. Dan moet Speer dit hier toch ook kunnen zonder al dat gejank?
Als je 5 weken ligt te klagen dat je een 5vs5 wilt, je tegen (afgelopen) zaterdag alle "side- accounts" ging weg edelen. om daarna een coalitie aan te gaan en samen alles te internen wat los en vast zit.
 
Reactiescore
53
In classic 23 stond Retro op bepaald moment als rang 3 tegenover een coalitie van de nummer 1 en 2 en hebben dit weten te winnen. Dan moet Speer dit hier toch ook kunnen zonder al dat gejank?

Het niveau van retro was dan ook beter + de stam in het noord oost boeide de wereld niet en deden amper iets in de oorlog, zorgde enkel zodat de stam noord west grote safe zone creëerde.

En enkel jan/chris en bas waren de core van retro, de rest als je riep stuur bijl clears liep alleen de bijlstrijders maar de rest blijf gewoon thuis staan.
 
Reactiescore
2.303
Het niveau van retro was dan ook beter + de stam in het noord oost boeide de wereld niet en deden amper iets in de oorlog, zorgde enkel zodat de stam noord west grote safe zone creëerde.

En enkel jan/chris en bas waren de core van retro, de rest als je riep stuur bijl clears liep alleen de bijlstrijders maar de rest blijf gewoon thuis staan.
EN EMILE!!!!!
 
Reactiescore
417
Het niveau van retro was dan ook beter + de stam in het noord oost boeide de wereld niet en deden amper iets in de oorlog, zorgde enkel zodat de stam noord west grote safe zone creëerde.

En enkel jan/chris en bas waren de core van retro, de rest als je riep stuur bijl clears liep alleen de bijlstrijders maar de rest blijf gewoon thuis staan.
Ik stuur altijd alleen maar bijltjes :p
 
Reactiescore
2.303
Nordin moet volgende wereld met Mark spelen, die persen gewoon 4 clears uit 1 dorp
Hopelijk wordt het geen farmwereld, fingers crossed for them!
 
Reactiescore
470
Als je 5 weken ligt te klagen dat je een 5vs5 wilt, je tegen (afgelopen) zaterdag alle "side- accounts" ging weg edelen. om daarna een coalitie aan te gaan en samen alles te internen wat los en vast zit.

En tijdens die 5 weken blijft Speer met 5 main plus 2 grote PBGs spelen waardoor ze zowel noord als zuid geen dreiging hebben, nu sluiten we een BG af en pakken we wat gratis dorpen richting het front met jullie en is het huilen op het AF. Wat had je verwacht dat we niks zouden ondernemen en de wereld klaar was over 10 dagen zonder enige vorm van tegenstand voor Speer?
 
Reactiescore
19
Tijdens die 5 weken hebben wij goed gespeeld en daardoor hebben wij zon grote voorsprong gekregen, daarnaast hebben jullie ook met genoeg accounts gespeeld om onze groei bij te houden. Ook konden jullie front krijgen zonder dat jullie hoefden te internen(Pepper boven, Illu onder). Samenwerken is alleen maar logisch, maar zulke debiele tactieken gebruiken, omdat jullie zelf zo slecht spelen is gewoon zielig.
 

DeletedUser84257

Guest
HAHAHAHAHA "pakken we wat gratis dorpen".
De helft van shameless is geinternd??
 
Bovenaan