Top/Flopspelers

Reactiescore
5
Ik dacht altijd dat het de bedoeling was dat je DU dorpen uitbouwde ipv dat je ze naar 26pt kata't, my bad...

Wat je verhaal ook niet echt helpt is dat er "gisteren al gepraat was over kata's" en dat onze dorpen bijvoorbeeld standaard 0 kata's hebben ipv 150.

Kata s zijn prima om mee te deffen ,die kata aanvallen kwamen dan ook vanuit def dorpen.
Wat betreft het gesprek over kata en ja dit had tai chi inderdaad gezegd als iemand ooit zou kataen zou hij die stam direct verlaten.
Wat nou net alles nog erger maakt dat ie dit gisteren in discord nog zei en t dan vandaag gedaan word,ondanks tfeit dat dit niet op immortal bedoeld was maar vermoedelijk wel de bedoeling zal geweest zijn om dat dorp wat waardelozer te maken.

Dit praat de actie uiteraard niet goed.
Valt op zich ook niet goed te praten.
 

DeletedUser84257

Guest
Dan vraag ik me oprecht nog steeds af waarom je DU zou willen dat je hem kata't en waarom je daar in godsnaam op in zou gaan?
Lijkt me dat dat niet echt de bedoeling van een dorpenuitbouwer is.
 

DeletedUser84257

Guest
Aan degene die VV deed: dit is je kans om het op te biechten, of WE KATAEN JE KAPOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edit: deed*
 
Reactiescore
2
Aan degene die VV deed: dit is je kans om het op te biechten, of WE KATAEN JE KAPOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edit: deed*

Om 15:49 reeds Immortal laten weten dat dit niet de bedoeling was, en ondertekend met naam.
Bovendien blitze jullie de edel en liepen de aanavllen eerder dan jullie laatste edel.
 
Reactiescore
2
Zoals @rayret altijd zegt. Kata's mogen alleen op speed op tik em aan ouwe. Hij staat enkel niet in voor de gevolgen.
Als je kata's wil gooien, kom dan speeden tegen mij! Kijken we het beter kan!
Gek ik kan dit nergens in de spelregels vinden. https://www.tribalwars.nl/page/rules, ook ben ik net op de hoogte van afspraken tussen onze stammen.
Het zal niet meer gebeuren, Ik ben inmiddels opgestapt zodat ~boco~ smetvrij verder kan.

Niels
 
Reactiescore
2
Ongeschreven regels, mondelinge overeenkomst is ook bindend.
Ik zal dat overleg wel gemist hebben, maar ja het is echt onwijs opgeblazen. De levels stelde sowieso niets voor 2k dorpje ofzo. maximaal gebruik gemaakt van de Cancel Culture -1, Speer is zelf ook niet van onbesproken gedrago_O
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
SPEER ONBESPROKEN GEDRAG VERTEL ER ME ALLES OVER
 
Bovenaan