Top/Flopspelers

Reactiescore
2.064
Groot verschil tussen mijn enige sideacc in de RIM pakken, dan een random account internen tegen de vijadnelijke stam aan (jump van 15 velden)

ga weg man
 
Reactiescore
978
Dus het is laf om zsm front te maken met de grootste concurrent verplaats de wereld te laten eindigen zonder front? Zou het internen in de rim kwalijker vinden dan naar het front toe te werken.
 
Reactiescore
2.064
Dus het is laf om zsm front te maken met de grootste concurrent verplaats de wereld te laten eindigen zonder front? Zou het internen in de rim kwalijker vinden dan naar het front toe te werken.

Als je serieus gaat kijken naar de plaats van intern, is dit gewoon laf. Zal me niks verbazen als jullie daar alles al hebben geregeld als intern, en ook voor hun VVen.

Alleen zonder bewijs kan ik dat natuurlijk niet zeggen.

Ga gewoon normaal spelen, en niet van die achterlijke jumpen doen om gebied te claimen.
 
Reactiescore
180
Als je serieus gaat kijken naar de plaats van intern, is dit gewoon laf. Zal me niks verbazen als jullie daar alles al hebben geregeld als intern, en ook voor hun VVen.

Alleen zonder bewijs kan ik dat natuurlijk niet zeggen.

Ga gewoon normaal spelen, en niet van die achterlijke jumpen doen om gebied te claimen.


De enige afspraak die daar geldt is een lijn waarover niet geedeld dient te worden, zoals je ook kan zien op de kaart is dat letterlijk het tweede dorp wat wij kunnen edelen als je lijn trekt vanuit ons account. Het betreft hier ook geen CF in jullie gebied of een smerig verkregen dorp? Wij hebben en zullen nooit een VV nemen daar, nimmer een intern die die lijn overschrijdt.

Als je hierover gaat beginnen kunnen we evengoed de totale dorpenhistorie + aantal spelers op bb als startboos van het conclaaf Pepper, Salt, Bijl op tafel gooien?
 
Reactiescore
978
Ga gewoon normaal spelen, en niet van die achterlijke jumpen doen om gebied te claimen.

En normaal spelen is de rim internen en zonder front tussen onze stammen de 20% te halen? Of hoe zie jij normaal spel voor?
 
Reactiescore
2.064
Oh wauw, mijn account is met 1 sideaccount gestart (hebben accounts bij jullie ook gedaan??) en die hebben wij wat spelplezier gegund en stopt er nu mee (hij was ook zo groot?). Nu internen wij gelijk heel de RIM natuurlijk.

Ik zeg echt neit dat jullie je voorsprong niet verdienen, want onze accounts in de stam moeten ook gewoon beter. Het is belachelijk slecht hoever wij achterstaan, en prima dat jullie front willen maken. Doe het echter wel op een normale manier en ga geen terrein winst maken door 15 velden verweg te internen en dan sarcastisch te doen, dit is het enige dorpje front die jullie deze wereld gaan krijgen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Je speelt op een classic met een boerlimiet, als het je zoveel boeit, pak je het dorp toch van hem?
 
Reactiescore
2.064
Deze speler doet iig niet mee aan de speer hype:

1614862842533.png
 
Reactiescore
292
Topspel van Speer, lekker alles tussen Pepper en Speer internen!!
Bekijk bijlage 27460


Kom op wat is dit voor spel?

Dit is Tribal Wars?

Om even serieus te reageren: zijn jullie zo bang van een beetje front dat je gelijk gaat lopen roepen "wat is dit voor spel?". Om van 1 dorp te roepen 'internen alles tussen ons beide in' is ook weer heel kort door de bocht. Daarnaast zou ik het in jullie positie m'n natte droom (naast Ezzie z'n zus) vinden om eindelijk front te krijgen?

Je moet doen waar je goed in bent he, als je niet kan winnen in de strijd, intern je je naar de top. Congrats on the win speer, ik zou er erg trots op zijn!

Bro. To date heeft Pepper 20 keer meer interns dan Speer gehad heeft. Lachwekkend dan ook dat je hier schrijft intern je je naar de top. Alsof onze gigantische, idioot grote, compleet absurde voorsprong te maken heeft met een intern? Eerder met onkunde bij de tegenstand.

Als je serieus gaat kijken naar de plaats van intern, is dit gewoon laf. Zal me niks verbazen als jullie daar alles al hebben geregeld als intern, en ook voor hun VVen.

Alleen zonder bewijs kan ik dat natuurlijk niet zeggen.

Ga gewoon normaal spelen, en niet van die achterlijke jumpen doen om gebied te claimen.

Een achterlijke jump op een wereld met boerlimiet. Front maken terwijl de enige manier waarop Pepper nog iets kan betekenen op deze wereld (zelfs rang 2 lijkt te moeilijk?) net fronten is met Speer? Lijkt mij dat we jullie een dienst aan het bewijzen zijn. Snap dan ook niet wat er laf aan is met specifiek jullie richting uit te komen. Moet niet zo in je gat gebeten zijn of hoor je de rennende voetstappen van je stamgenoten al?
 
Reactiescore
420
Ik vind het lachwekkend hoe mensen ons de schuld geven van makkelijk spel of wat dan ook? Bij ons ging ook niet alles even lekker en vlot maar als stam hebben we op die situaties ingespeeld. Het heeft geen zin als je met allemaal verschillende accounts zit qua grootte. Dat wij het spel mss iets tactischer en slimmer spelen dan de meeste van jullie is onze eigen verdienste.

We zullen de volgende classic eventueel 1 week later starten dan lopen we nu ongeveer gelijk.

En ja wij zijn trots op onze riante voorsprong. Jullie zijn met meer side accounts gestart dan onze stam + ons 6de lid Rob heeft nog niet echt iets noemenswaardig gedaan. Heeft nog geen def gestuurd en het is niet dat ze constant clears sturen voor ons te helpen.
 
Reactiescore
1.037
Niet zo doen hè, ik heb al gecsniped deze wereld.

If anything dan heb ik de groei van Speer vertraagd I guess, dus heb al wel wat gedaan
 
Reactiescore
2.064
Ik vind het lachwekkend hoe mensen ons de schuld geven van makkelijk spel of wat dan ook? Bij ons ging ook niet alles even lekker en vlot maar als stam hebben we op die situaties ingespeeld. Het heeft geen zin als je met allemaal verschillende accounts zit qua grootte. Dat wij het spel mss iets tactischer en slimmer spelen dan de meeste van jullie is onze eigen verdienste.

We zullen de volgende classic eventueel 1 week later starten dan lopen we nu ongeveer gelijk.

En ja wij zijn trots op onze riante voorsprong. Jullie zijn met meer side accounts gestart dan onze stam + ons 6de lid Rob heeft nog niet echt iets noemenswaardig gedaan. Heeft nog geen def gestuurd en het is niet dat ze constant clears sturen voor ons te helpen.

Geef jullie alles behalve de schuld hoor, pepper is door eigen toe doen zo klein.

Vind het dorpje wat jullie daar pakken gewoon laf, ookal is het boerlimiet ;)
 
Reactiescore
1.037
Wat vind je er laf aan? Als je me dat uitlegt en ik het ermee eens ben zal ik Ground smeken om het af te geven (Wat ze wss gaan weigeren maar a la)!
 
Reactiescore
1.019
Pepper met meer sides gestart? Echt niet lol :p

Je speelt nu al met meer als 6 volwaardige accs Farmox
 
Reactiescore
490
Jeanke Van Brussel Top.
 
Bovenaan