Top/Flopspelers

Reactiescore
1.037
Als zelfs de zelfverklaarde boostkoning top 10 staat kun je dat nauwelijks als bewijs zien dunkt me
 
Reactiescore
292
Reactiescore
2.444
My god. Give it a rest. Ga je nou op elke post van Ground hier lopen mekkeren?

Niet geheel zonder gegronde reden, de betreffende speler was de aanstichter van de grootste stab in de afgelopen 10-15 werelden. Voor betrokken spelers dan toch altijd moeilijk om te zien dat zo'n speler weer geaccepteerd wordt binnen een stam en dan zelf interesse in andere hun acties toont. Dat komt dan vreselijk hypocriet over.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Niet geheel zonder gegronde reden, de betreffende speler was de aanstichter van de grootste stab in de afgelopen 10-15 werelden. Voor betrokken spelers dan toch altijd moeilijk om te zien dat zo'n speler weer geaccepteerd wordt binnen een stam en dan zelf interesse in andere hun acties toont. Dat komt dan vreselijk hypocriet over.

Wij hebben direct gestemd voor een kick van Ground Zero uit onze stam.
 
Reactiescore
180
Niet geheel zonder gegronde reden, de betreffende speler was de aanstichter van de grootste stab in de afgelopen 10-15 werelden. Voor betrokken spelers dan toch altijd moeilijk om te zien dat zo'n speler weer geaccepteerd wordt binnen een stam en dan zelf interesse in andere hun acties toont. Dat komt dan vreselijk hypocriet over.

gaan we anders effe allemaal in een rondje staan roepen naar elkaar? De grootste stab van de 15 voorbije werelden? Laat me niet lachen, er zitten personen bij jullie in de stam en zaten personen bij jullie in Salt op W76 die anoniem (laf?) op unirush gestemd hebben maar daar nooit voor zijn uitgekomen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Begin onderhand op elke wereld met iemand te spelen die me al stabde in het verleden dat de waarde van het woord stabber al lang verloren is
 
Bovenaan