Top/Flopspelers

Reactiescore
2.064
Reactiescore
2.064

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
‘Dat er spelers zijn die interns afwijzen is een feit’ wacht.

Interns afwijzen??? Bende gek! Dan was Schedel net 700k!
 
Reactiescore
1.167
Reactiescore
271
Wat valt er niet aan te begrijpen? Ik zal het even voor je uitleggen in Jip en Janneke taal.

Jou vraag:

Hoezo is kritiek op interns en bb's edelen altijd een slechte poging tot P&P?

Waarop ik antwoord met die ene situatie inderdaad, omdat Absurd daarin al vermeld dat vrijwel iedereen voor de optie hadden gekozen als hun. Dat is ook altijd zo bij interns. Hoeveel spelers wijzen een intern af als ze er een krijgen aangeboden? Als je dit onderzoekt krijg je een bijzonder laag percentage. Daarom zegt Absurd ook(wat ik ervan begrijp dan):



Dat er spelers zijn die interns afwijzen is ook een feit. Daarom staat er vrijwel.

Het feit dus dat iedereen in deze situatie van Snow hetzelfde had gedaan en dat ze interns bijna nooit afwijzen maakt dat goedkope P&P voor de partij wanneer de andere partij dit uitvoert.

Dat is wat ik ervan begrijp. Niet zo een waardeloze post meer nu he?

Ik vind dit een beetje een onzindiscussie over wie wat heeft gezegd en wat ze ermee bedoelen omdat jullie dan voorbij gaan aan het initiele punt van de absurd hoge verhouding van bb edelen/interns van yellow snow. Het kan voor de stam goed zijn (simpel kwantiteit vergaren, liggingtechnisch etc) maar voor het imago van het account is deze handelswijze dat niet (wij zitten hier in het topic top/flopspelers):

128 (of 129?) van de 142 dorpen die van bbs of interns komen is echt een beschamende verhouding. Je hebt voor de huidige staat vh account dus zeer weinig gestreden en amper skill laten zien. Je kan daardoor yellow snow IMO niet zien als een topaccount.
De verhouding is zelf zo groot dat ik betwijfel ofdat wanneer snow de wereld mocht winnen men kan terugkijken en zou zeggen dat yellow snow een topaccount was.

Het account neigt voor mij dus meer naar flop, maar of het dan uiteindelijk een flop is zal afhangen aan de prestaties ingame wanneer het daadwerkelijk een tegenstander treft(Mienmaaiers). Maar laat er geen twijfel over bestaan, als yellow snow na deze poging om kwantiteit te vergaren toch nog de wereld verliest, dan zal het account wel degelijk (en terecht) als flopspeler bestempeld worden.
 
Reactiescore
2.444
Ik vind dit een beetje een onzindiscussie over wie wat heeft gezegd en wat ze ermee bedoelen omdat jullie dan voorbij gaan aan het initiele punt van de absurd hoge verhouding van bb edelen/interns van yellow snow. Het kan voor de stam goed zijn (simpel kwantiteit vergaren, liggingtechnisch etc) maar voor het imago van het account is deze handelswijze dat niet (wij zitten hier in het topic top/flopspelers):

128 (of 129?) van de 142 dorpen die van bbs of interns komen is echt een beschamende verhouding. Je hebt voor de huidige staat vh account dus zeer weinig gestreden en amper skill laten zien. Je kan daardoor yellow snow IMO niet zien als een topaccount.
De verhouding is zelf zo groot dat ik betwijfel ofdat wanneer snow de wereld mocht winnen men kan terugkijken en zou zeggen dat yellow snow een topaccount was.

Het account neigt voor mij dus meer naar flop, maar of het dan uiteindelijk een flop is zal afhangen aan de prestaties ingame wanneer het daadwerkelijk een tegenstander treft(Mienmaaiers). Maar laat er geen twijfel over bestaan, als yellow snow na deze poging om kwantiteit te vergaren toch nog de wereld verliest, dan zal het account wel degelijk (en terecht) als flopspeler bestempeld worden.

Weinig tijd lang te reageren maar dat is dus het hele punt waarom het bij interns en barbarendorpen vaak een onzinnige discussie is en helemaal op deze wereld. Er is momenteel nog bijzonder weinig gebeurd en er hebben maar enkele accounts zich kunnen onderscheiden. DNEYS heeft die kans nog niet gehad net als vele andere accounts. Tot dat moment er is, heeft het weinig zin erover te discussiëren. Wie weet floppen we dan wel bijzonder hard en heb je dan al het recht dat te benoemen.

Maar nogmaals ik vind het vreselijk saaie discussies over interns en dergelijke dus zal me er niet meer in mengen. Als er wat interessants te bespreken is zie ik het wel verschijnen.
 
Reactiescore
1.918
Feit blijft ook dat op een mb blitzje van stolz na tyrant nog niet echt veel serieuze dorpen gepakt heeft :\
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Knap hoor, feit blijft dat noire de meeste interns heeft van de wereld?

Meeste interns maar toch meeste oda met reol. Hoe werkt dat precies dan? Zijn nog geen stammassa’s op salt geweest van onze kant?

Mats. Soms is het beter als je gewoon uw bakkes houdt.
 
Reactiescore
1.918
wordt tijd dat je terug ff logt drakenschild

1605352439273.png
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ah eergisteren stonden we nog tweede :(. Verder blijft het punt hetzelfde tbh. Wij hebben lang geen 170 ish dorpen geinternt zoals een Schedel. :p
 
Bovenaan