Top/Flopspelers

Reactiescore
2.386
Dat is echt wel een noob ja, ik heb uit goede bron wel vernomen dat hij beter tegen drank kan dan @Kerouac dus dat is dan wel weer een pluspunt.
Hoezo word ik hier nu weer in betrokken.. :(

@Miccie dit is trouwens niet echt aangenaam om lezen en heeft uiteindelijk ook maar weinig met deze wereld te maken.. Kan deze discussie stopgezet worden van jouw kant aangezien alle mensen hier te dom zijn om te begrijpen dat ze moeten zwijgen? :smile:
 
Reactiescore
290
Oja kut vergeet ik te melden.

Ik had het net over cherry picking (definitie ken je nu hopelijk) maar dat is precies wat er gebeurde toen dat gesprek er was.

Jij zei hoi, Jarno antwoordde hoi bjorn we willen bewijs. Bjorn zegt niets op die reactie. Jim zegt heey bjorn hoe zie je de toekomst nu. Bjorn typt een hele lap tekst. Jarno zegt heey bjorn waar is dat bewijs nou.
Eindstand jij boos op Jarno omdat hij dorpen in z’n lijn niet af wilde staan aan jou en vervolgens zat je in 24/7.

Heel Phoenix (misschien zelfs wat andere) wachten serieus met smart op namen en bewijs van de reden van je 2de leave.

Je eerste prima je bent nogal explosief ik vind het extreem dom wat je deed ivm os regeling op 75. Prima zand erover we kijken verder en gaan aan de genoemde punten MET elkaar werken. Hier heb ik ergens nogsteeds de vermoedens dat op chronologische volgorde het zo ging.

-na de eerste leave er contact is geweest met 24/7
-na de terugkeer is je aanbod besproken en dat van Daniël
-jij had net uren gebeld over Rose en hoe we verder gingen en zag perspectief, vervolgens leave je Rose onder het mom van ‘ze bellen me tijdens dat ik een date heb’

Het is allemaal net te toevallig. Zeker nog als we erbij halen dat 1, niemand op de hoogte was dat je die dag radiostilte had geeist? 2, een telefoon een slaapstand heeft.
Zo is het helemaal niet gegaan en in mijn *hele lap tekst* of ervoor of erna ik zit niet meer in de groep dus kan het niet terug kijken heb ik gewoon antwoord gegeven op Jarno zijn vraag.
Dus wanneer kom je nu gewoon eens met een normaal iets waar je echt normaal en serieus antwoord op wil. Want je bent hier nu gewoon met zand in je bilnaad onzin aan het verkopen en daar word ik langzaam echt moe van.
Het nogal exlosief en dom wat ik gedaan heb zoals jij het noemt.
Was JIJZELF JOEY 100% de reden van en dat snap je he? Dat jij jezelf graag aflaat blaffen en als een hond behandeld laat worden vind ik prima maar ik niet.

-Ja na de eerste leave heb ik contact gezocht met 24/7 Maar ook de keuze te maken ondanks wat andere wouden terug te gaan naar Rose na goede gesprekken.
-Ja er is gesproken en er zijn ook dingen afgesproken en gezegd waar verandering in moest komen.
-hahahahaahah hahahaahha hahahahahah Nu maak jij het helemaal klaar he, dat jij dit hier oprecht zo neer gaat zetten je weet dat het verhaal helemaal anders in elkaar steekt dus zeg dan gewoon de waarheid Joey.

Na de afspraken werden wij weer door 4 spelers uit het Cluster van Sjaak bestookt met kata's en weer sneuvelde onze boeren.
Er werd nog steeds nergens een oplossing voor gemaakt en gezocht.
Er werd nog steeds overal over geklaagd en Eric van addison rae was de dag na dat we terug kwamen uit zijn slof geschoten omdat iemand begon over een intern van Psyclone *niet wij van prone*.

En als ik ruim van te voren aangeef een dagje weg te gaan met de vrouw waar ik onwijs van houd dat ik een dag niet gestoord wil worden. Ik met haar eerder langere tijd een relatie gehad heb en dit mede door mijn situatie omtrent mijn dochter en mijn ex *rechtszaken* etc etc. En mijn gedachtes daarvoor vol in games* te stoppen zoals TW(w71). Is dat toen fout gelopen vgm was iedereen daarvan op de hoogte en is dat toen de reden geweest van mijn stoppen op 71. Wij zijn daarna weer samen gekomen maar hadden een Moeilijke nieuwe start maar het ging langzaam beter. vorig week besloten wij 1 dagje Luxemburg te gaan met zijn 2e zonder gestoord te worden over alles konden praten en een nieuwe start te kunnen maken samen.
Zelfs 24/7 was hiervan op de hoogte en zelfs aan hun had ik het gemeld op discord @Wow Who kan dat bevestigen want hij zat zelf in die gesprekken ;)
Ik zit in het buitenland *geen radio dus* dus zet lekker spotify aan Groepen staan op stil dus kan niet lastig gevallen worden (denk je) Totdat mensen ineens alles privé beginnen te sturen *fijn een dagje geen tw* Waardoor steeds de muziek stop en mn vriendin al een paar keer zegt/vraagt of ik het wel echt serieus wil en serieus een gesprek wil voeren. Vervolgens worden er nieuwe groepsapps aangemaakt waar mensen vol gaan spammen etc en tot slot word ik ook nog gebeld. Mijn nu ex wou daarop na alles per direct naar huis want ik kon niet eens 1 dag serieus zijn en een leuk dagje weg met haar gaan. Daarom heb ik toen ik haar thuis afgezegd heb een flinke uitbrander in de groep gegeven van Rose/at en heb ik tegen mijn team gezegd als jullie rose wil blijven prima maar dan quit ik bij deze wereld 75.
Dus jij kan wel heel mooi verklaren hoe dingen gegaan zijn joey maar vertel dan gewoon alles.
Ik heb toen 1x een screenshot gemaakt van me telefoonscherm met gespreken etc etc en deze naar Eric gestuurd maar ik verwijderde deze meteen omdat ik dit niet naar hem maar naar een IRL vriend Eric wou sturen. Ik heb daarna alles van rose verwijderd... Alle groepen en alle gesprekken met mensen uit rose, Discords op 2 channels na omdat ik nog afscheid wou nemen etc.

Ik heb daarna mijn excuus voor mijn uitbrander gegeven alles uitlegt, en ook gezegd dat gepaard met de eerste leave, er in die dagen daarna niks gebeurde en de spams van zaterdag ochtend de gezichten zo scheef gegroeit zijn er niks meer aan te doen is.
Dat ik mensen respecteer en het er gezellig mee kan hebben maar dat we Spel gerelateerd er anders over denken heb dit gesprek daarna ook prive met Erwin gehad en die melden hetzelfde.

Dat jullie als leiding of als spelers van rose nu er geen fuck van geloofde en mij prive lekekr aan willen vallen vind ik prima maar ga dan niet buiten de stam lopen verkondingen hoen grote *klotezak* en *leugenaar* ik zou zijn als er 90% van wat je zegt niks klopt.


Vraag aub aan eloy het gesprek met mij en lees hoe hij doet.... Ik wil je dit gesprek met alle liefde sturen hoor dat je dan je oordeel kan hebben.
 

Deleted User - 487824574

Guest
Mag ik heel even tussendoor, Bjorn je moet even kappen hiermee je geeft iedereen hun zin.
Daarnaast heb je niks goeds over me te zeggen :( jammer weer.

Verwijten leggen bij een ander los je niks mee op momenteel. Mensen hebben nu eenmaal een beeld bij je gekregen en dat is moeilijk om te draaien. Als ik jou was zou ik het hierbij laten en er niet al te veel op in te gaan. Is beter voor je hart en je toekomst. We kunnen er nog steeds een leuke wereld van maken, maar dan moet je er aan meewerken.

Je weet wat ze zeggen he, als het kalf verdronken is dempt men de put.
 
Reactiescore
1.647
Waarom word ik getagged in deze jankdiscussie waarin iedereen probeert te bewijzen dat hij een grotere pik heeft als de ander terwijl ze allemaal minuscuul zijn....
 

Deleted User - 487824574

Guest
Op het begin was eloy zeer netjes/respectvol, nadat hij het nieuws kreeg niet naar z’n vriendin kon in Africa veranderd alles en is het puur een respectloze egoist geworden die puur aan zichzelf en aan sjaak trekhaak denkt.

Dit is dan weer niet netjes Bjorn iemands prive dingen aanhalen, wij zetten het forum toch ook niet vol met je prive zaken?

Waarom word ik getagged in deze jankdiscussie waarin iedereen probeert te bewijzen dat hij een grotere pik heeft als de ander terwijl ze allemaal minuscuul zijn....

Blijkbaar hebben ze je nodig in het leven
 
Reactiescore
290
Mag ik heel even tussendoor, Bjorn je moet even kappen hiermee je geeft iedereen hun zin.
Daarnaast heb je niks goeds over me te zeggen :( jammer weer.

Verwijten leggen bij een ander los je niks mee op momenteel. Mensen hebben nu eenmaal een beeld bij je gekregen en dat is moeilijk om te draaien. Als ik jou was zou ik het hierbij laten en er niet al te veel op in te gaan. Is beter voor je hart en je toekomst. We kunnen er nog steeds een leuke wereld van maken, maar dan moet je er aan meewerken.

Je weet wat ze zeggen he, als het kalf verdronken is dempt men de put.
Ik heb zeker wel ook iets positiefs over je te zeggen, ik vind je een top kerel maar spelgerelateerd denken we niet hetzelfde verder kan ik zeker met je lache .

Dit is dan weer niet netjes Bjorn iemands prive dingen aanhalen, wij zetten het forum toch ook niet vol met je prive zaken?



Blijkbaar hebben ze je nodig in het leven
Uhm heb je gezien wat er allemaal over mijn prive gezegd werd in de discord?
 
Reactiescore
290
Discord zit niet heel TW in hier wel toch?
Dus je mag over een anders prive leven aan 50 mensen alles sturen *die ook alles door kunnen zeggen* en dat is prima.
Maar als het aan 100 mensen is ben je de bad guy? Dit is dus wat ik bedoe alles wat ik zeg is fout ik ben de boeman en wat er aan de andere zeide gebeurd mag wel allemaal.
 
Reactiescore
757
Gelieve terug on-topic te gaan. Indien dit niet mogelijk is zullen er sancties volgen en zullen er waarschuwingen en berispingen gegeven worden. Het topic dient toegankelijk en interessant te blijven voor de gehele wereld.
 
Reactiescore
453
Ten eerste, wij gooide onze clears meer voor andere in de stam als voor onszelf dus een beetje krom da je dat aanhaalt. Je kant met je Clears etc ook steeds zelda farmen dus waarom kun je dan niet je stam helpen? *egoïst*. Want heeft punten aantal met het helpen van andere te maken? waarom zou je dorpen aan Bijv een Kaas Redsky (niks tegen hun spreek tim ooit top gozer) zo'n Groot gas in ons cluster laten aanbrengen zonder dat dat nodig was ? dat redsky daar ligt is voor 70 % aan jezelf te danken. En dan ga je daarna klagen over dat de wereld niet goed verdeeld is....

Je hoeft met mijn co's geen gespreken te voeren over dat je mij haat en mij niks gegund is ga daar lekker andere mee lastig vallen. Of ga het prive met ze doen op Discord of Whatsapp. Ik zal dadelijk van onze whatsapp gesprekken een copy maken en deze hier op AF Gooien als ik je toestemming heb? En dan met name het Gesprek van Woensdag hoe je daar bezig bent.

En dat jij alles Blablabla vind dat doet mij niks. Ik heb alles netjes proberen te doen EN ook Maurice heeft dat geprobeerd waar je net over zegt da je er leuke gesprekken mee had. Maar ook dat kwam nergens op uit. En wat heb ik in de stam onmogelijk gemaakt? Ik heb 20 keer wat aangegeven toen we in de stam zaten en toen we uit de stam waren na de eerste leave. NIEMAND binnen rose deed er iets aan. Mensen woude 0 massas doen alleen Blacklist Puntzak Bts etc stonden daarvoor open Oost stamtotaal niet. Iedereen dacht aan zichzelf de stam kon het maar zogezegd *bekijken* er werd een ander niks gegund om een paar Fakes vragen was voor spekers al te veel. Farmen/Roven Ging voor Stamspelers helpen.

De Enige die het goed heeft proberen te maken en er in mijn ogen echt alles aan deed was @Addison Rae Ondanks dat hij boos op mij.... Probeerde hij het wel te fixen. Evenals Tuur van geen pala. @PsyClone Boyd/Jim sprak ik ook vaak en zal ik geen slecht woord over hebben evenals sommige andere binnen rose.

1604173293532.png
ja ik ben en zal boos op je blijven, want jij en ook echt alleen jij, (misschien dat roy plato er aan kan tippen, maar de rest niet) is het ooit gelukt zoveel mensen tegen je te krijgen.


Zo is het helemaal niet gegaan en in mijn *hele lap tekst* of ervoor of erna ik zit niet meer in de groep dus kan het niet terug kijken heb ik gewoon antwoord gegeven op Jarno zijn vraag.
Dus wanneer kom je nu gewoon eens met een normaal iets waar je echt normaal en serieus antwoord op wil. Want je bent hier nu gewoon met zand in je bilnaad onzin aan het verkopen en daar word ik langzaam echt moe van.
Het nogal exlosief en dom wat ik gedaan heb zoals jij het noemt.
Was JIJZELF JOEY 100% de reden van en dat snap je he? Dat jij jezelf graag aflaat blaffen en als een hond behandeld laat worden vind ik prima maar ik niet.

-Ja na de eerste leave heb ik contact gezocht met 24/7 Maar ook de keuze te maken ondanks wat andere wouden terug te gaan naar Rose na goede gesprekken.
-Ja er is gesproken en er zijn ook dingen afgesproken en gezegd waar verandering in moest komen.
-hahahahaahah hahahaahha hahahahahah Nu maak jij het helemaal klaar he, dat jij dit hier oprecht zo neer gaat zetten je weet dat het verhaal helemaal anders in elkaar steekt dus zeg dan gewoon de waarheid Joey.

Na de afspraken werden wij weer door 4 spelers uit het Cluster van Sjaak bestookt met kata's en weer sneuvelde onze boeren.
Er werd nog steeds nergens een oplossing voor gemaakt en gezocht.
Er werd nog steeds overal over geklaagd en Eric van addison rae was de dag na dat we terug kwamen uit zijn slof geschoten omdat iemand begon over een intern van Psyclone *niet wij van prone*.

En als ik ruim van te voren aangeef een dagje weg te gaan met de vrouw waar ik onwijs van houd dat ik een dag niet gestoord wil worden. Ik met haar eerder langere tijd een relatie gehad heb en dit mede door mijn situatie omtrent mijn dochter en mijn ex *rechtszaken* etc etc. En mijn gedachtes daarvoor vol in games* te stoppen zoals TW(w71). Is dat toen fout gelopen vgm was iedereen daarvan op de hoogte en is dat toen de reden geweest van mijn stoppen op 71. Wij zijn daarna weer samen gekomen maar hadden een Moeilijke nieuwe start maar het ging langzaam beter. vorig week besloten wij 1 dagje Luxemburg te gaan met zijn 2e zonder gestoord te worden over alles konden praten en een nieuwe start te kunnen maken samen.
Zelfs 24/7 was hiervan op de hoogte en zelfs aan hun had ik het gemeld op discord @Wow Who kan dat bevestigen want hij zat zelf in die gesprekken ;)
Ik zit in het buitenland *geen radio dus* dus zet lekker spotify aan Groepen staan op stil dus kan niet lastig gevallen worden (denk je) Totdat mensen ineens alles privé beginnen te sturen *fijn een dagje geen tw* Waardoor steeds de muziek stop en mn vriendin al een paar keer zegt/vraagt of ik het wel echt serieus wil en serieus een gesprek wil voeren. Vervolgens worden er nieuwe groepsapps aangemaakt waar mensen vol gaan spammen etc en tot slot word ik ook nog gebeld. Mijn nu ex wou daarop na alles per direct naar huis want ik kon niet eens 1 dag serieus zijn en een leuk dagje weg met haar gaan. Daarom heb ik toen ik haar thuis afgezegd heb een flinke uitbrander in de groep gegeven van Rose/at en heb ik tegen mijn team gezegd als jullie rose wil blijven prima maar dan quit ik bij deze wereld 75.
Dus jij kan wel heel mooi verklaren hoe dingen gegaan zijn joey maar vertel dan gewoon alles.
Ik heb toen 1x een screenshot gemaakt van me telefoonscherm met gespreken etc etc en deze naar Eric gestuurd maar ik verwijderde deze meteen omdat ik dit niet naar hem maar naar een IRL vriend Eric wou sturen. Ik heb daarna alles van rose verwijderd... Alle groepen en alle gesprekken met mensen uit rose, Discords op 2 channels na omdat ik nog afscheid wou nemen etc.

Ik heb daarna mijn excuus voor mijn uitbrander gegeven alles uitlegt, en ook gezegd dat gepaard met de eerste leave, er in die dagen daarna niks gebeurde en de spams van zaterdag ochtend de gezichten zo scheef gegroeit zijn er niks meer aan te doen is.
Dat ik mensen respecteer en het er gezellig mee kan hebben maar dat we Spel gerelateerd er anders over denken heb dit gesprek daarna ook prive met Erwin gehad en die melden hetzelfde.

Dat jullie als leiding of als spelers van rose nu er geen fuck van geloofde en mij prive lekekr aan willen vallen vind ik prima maar ga dan niet buiten de stam lopen verkondingen hoen grote *klotezak* en *leugenaar* ik zou zijn als er 90% van wat je zegt niks klopt.


Vraag aub aan eloy het gesprek met mij en lees hoe hij doet.... Ik wil je dit gesprek met alle liefde sturen hoor dat je dan je oordeel kan hebben.


1, over het stukje stam leden helpen.

De situatie in rose was belabberd, er waren ipv 1 groot geheel 3/4 groepjes met spelers en de meeste hadden allemaal iets tegen jouw (bjorn) ik heb vaak gehoord dat de rest van prone wel mee te spelen viel, en dat het sommigen zelfs lukte jouw nog tot enige redelijkheid te sturen destijds, ik keek daar erg van op, want de paar avonden die wij warzone hebben lopen spelen was je meer dan redelijk en hebben we flink wat afgepraat over wat er moest gaan veranderen.
maar toen eenmaal de gesprekken steeds meer tot een geheel plan kwamen en wij van AT de rose chat joinde en dus (99%) van de dingen meekregen wat er speelde in de stam bleek het toch wel waar dat jij in de app groep heel dominant was, de manier van praten in een stam verschilt van account tot account, tegen het ene account kan je van alles roepen, en tegen de ander helemaal niet. wat ik zag was dat jij daar totaal geen rekening mee hield en dat je op die manier best veel 'vijanden' had intern in de stam. ook de manier waarop er dingen gevraagd worden viel mij heel erg op, binnen rose MOEST je minimaal een bepaald aantal clears/fakes doneren anders krijg je ruzie met de helft van de stam omdat je je niet inzette voor het stam belang.
sorry hoor, en misschien zit ik wel helemaal fout maar dat is volgens mij niet hoe het hoort te gaan in een stam die bestaat uit verzamelde leden (geen vooraf uiteen gezette premade, denk aan tides/walk, daar is het wel gewoon (vaak) 1 dictator die knopen doorhakt) daar is het van belang dat je je leden bijeenhoudt (ironisch dat ik dit zeg, maarja je moet wat) en dat er een goede sfeer heerst. en ja er zullen altijd leden zijn die het er niet mee eens zijn, en die 'lollig' doen, accounts die roepen dat ze die 50 scouts met 10 kata's zonde vinden van de gs (#kata's kan je ook mee deffen!) maar als puntje bij paaltje komt en je stuurt ze keurig 50 coords waarop ze even 1/2/3/4/5 fakes moeten gooien dan doen ze dat echt wel, maar als je erop blijft door zeiken en ze publiekelijk aan de schandpaal nagelt dan wordt dat alleen maar erger en zullen ze alleen maar meer tegenstribbelen.

2, het stukje 'ik heb 20 keer dingen aangegeven' NIEMAND binnen rose deed er iets aan.
Bjorn, wat leuk dat je dit zelf aanhaalt, ben je ooit wel eens een stamleider geweest? heb je ooit wel eens dingen moeten regelen voor meer dan 5 anderen?
het veranderen van dingen vergt tijd, soms veel tijd, (meer dan 24 uur) vooral in een stam als rose was het nodig dat elk ding tot in de puntjes was uitgewerkt (denk maar aan de discussie over de dorpjes die onder een lijn lagen in de edellijnen kaart HOLY COW wat een drama was dat).

hoevaak heb ik ook wel niet gezegd dat jullie nog een paar dagen moesten uithouden totdat ik mijn tentamen week gehad had (succes aan allen die hem deze week pas hebben, mijn eerste cijfer een 6,3 is al terug) maar nee hoor, op de dag des oordeels was meneer zijn maatbeker weer vol en was de emmer gaan overlopen en waren ze gone. er was/wordt achter de schermen altijd heel hard gewerkt en als er niks zichtbaar of tastbaar is wilt niet zeggen dat er niks gebeurd. misschien hadden we alles stap voor moeten uitwerken op het stamforum misschien was dat voor jullie beter geweest maar als er dan tientallen berichtjes komen van waar blijft stap 2 of waarom ontbreekt dit of ontbreekt dat dan is dat vele malen meer werk dan in 1 keer een groot plan op het forum zetten en daarover discussieren, en het dan misschien 2 of 3 keer moeten aanpassen in plaats van 20 keer.


3, 'Mensen woude 0 massas doen alleen Blacklist Puntzak Bts etc stonden daarvoor open Oost stamtotaal niet'

verrassend, precies de 4/5 accounts die op intern zijn gegaan of mee naar 24/7 zijn. stel jezelf eens voor dat er anderen een ander gedachten gang hadden.
ik kan het niet meteen terug vinden maar er is een gezegde die lijkt op 'de wereld waarin jij leeft is misschien niet de echte wereld' als jij in de fabeltjesfuik (arjen lubach, zondag met lubach aanrader) terecht ben gekomen dan kom jij in een totaal andere wereld van complotten en andere bijzondere (zooi?) zo is het net op TW, mensen die aan 24/7 fronte denken veel anders dan de mensen die met AT fronten (destijds nog C-S) jij was een van de grootste en kon dus wel een aantal clears missen, maar als jouw buurmannen die 1/3 van jouw punten waren zelf willen groeien dan denken ze opeens niet aan stam belang. er moest nog zo enorm veel worden gecleard en geedeld dat het in mij ogen ook (oer)dom was om een massa die kant op te gaan gooien.
tevens roep je dat 'mensen woude 0 massa doen' en dan noem je wel 4/5/6 accounts op dit het wouden doen? dan zijn er toch wel degelijk accounts die het willen? misschien moet er dan ook niet meteen met de gehele stam een grote massa worden misschien, zoek een middenweg waar iedereen wel tevreden mee kan worden. probeer niet dingen af te dwingen als er meerdere accounts tegen zijn. (en ja, ik mag dat zeggen want ik spreek uit ervaring).

als laatste wil ik nog eventjes aankaarten dat RSAM inderdaad een 'slurf' dorpen heeft door het front heen van AT/Rose, ik zelf had dit niet verwacht, ten eerste omdat ik er vanuit ging dat bravehart mee zou gaan edelen, en ten tweede omdat wij een lijn hadden afgesproken met kaas tot waar beide mochten edelen en ik verwacht had dat kaas daar rekening mee ging houden. maar blijkbaar als er massa op een stam wordt gedaan door een andere stam dan is dat een reden om te zeggen ja wij zagen dat C-S dorpen verloor en aangezien het ook een vijand van ons was mochten wij daarop verder edelen vonden wij zelf. dit gezegd hebbende hoop ik dat als Tides straks ziet dat 24/7 (toch wel?) echt naar een 'eerlijke' 3 strijd toe wilt en er flink geruild gaat worden tussen prone en Ashes. en prone daar dus uit het cluster verdwijnt (mocht dit nog 'geheim' zijn, dan is dat het nu niet meer. er waren toch al geruchten.) dan zou ik ook graag zien dat Tides wat probeert te regelen met AT (straks hopelijk ashes). en dat ook RSAM zijn slurf wordt geruild tegen andere dorpen.

Comment 2
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na de afspraken werden wij weer door 4 spelers uit het Cluster van Sjaak bestookt met kata's en weer sneuvelde onze boeren.
Er werd nog steeds nergens een oplossing voor gemaakt en gezocht.
Er werd nog steeds overal over geklaagd en Eric van addison rae was de dag na dat we terug kwamen uit zijn slof geschoten omdat iemand begon over een intern van Psyclone *niet wij van prone*.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit stukje, van kata op de boer dit waren nog rond huizende losse spelers (niet mb's van sjaak iig) dus het is niet dat sjaak hier iets aan had kunnen doen, dat ze in het cluster van sjaak lagen en sjaak er dus wel iets mee moest gaan doen dat is lastig, maar maak er dan een officiele melding van bij de leiding van de stam en ga niet eigen rechter spelen, want dat heb je al een aantal keer gedaan heb ik meegekregen. en op die manier heb je al vele vijanden gemaakt.

'Ik heb geen eigen rechter gespeeld ik heb gewoon gezegd wat ik ervan vind en dat als ik mijn boeren blijf verliezen ik de dorpen toch gewoon ga pakken ja. lijkt me meer als logische toch ?' nee bjorn, dat is dus juist het probleem je dreigt het wel te gaan doen, en dat moet je al niet doen.

wat betreft het stukje over mij, ik was al pissed off toen ik die call joinde, toen ik zag dat jullie daar over vertegenwoordigd waren door de prone kant had ik eigenlijk al niet eens moeten joinen. maar ik had nog goede hoop en wou graag proberen een oplossing te vinden maar toen het onderwerp van de ene minuut op de andere minuut wisselde omdat er 3 gesprekken tegelijk gaande waren (8 mensen in 1 praat kanaal) en ik zelf me niet meer kon inhouden, en zelfs agressief ging doen tegen mijn eigen co's @morjak in het speciaal, ben ik die call geleavd omdat dat echt niet de bedoeling was van dat gesprek en het dus maar beter gestaakt kon worden dan hervat (tijn, ik heb het al gezegd maar nogmaals sorry. het was de frustratie en echt niet persoonlijk bedoeld).

stukje 2,
Hoe het uiteindelijk is afgelopen met je vriendin/vrouw is natuurlijk heel spijtig, maar aangezien ik niet de gene die er iets hoeft te hebben acht ik een reactie daarop niet nodig. ik hoop voor je dat het goed komt. IRL en TW gaan soms heel moeilijk samen, daar kan iedereen wel over mee praten op zijn of haar eigen niveau.
wat betreft de screen die je naar mij doorstuurde, dat was inderdaad een whatsapp gesprekken lijstje, en ja dat waren er 7/8/9 apps over TW, maar ik zelf heb er nog veel meer dus ik schrik daar (helaas) niet van. wat betreft het naar discord moeten overstappen daar lijkt elke wereld wel een stam een probleem mee te hebben, mensen, ga alsjeblieft over naar Discord, dat is veel makkelijker terug te lezen en veel overzichterlijker ;)


NB
Wat een newgen kut discussie is dit? Leer eens fatsoenlijk Nederlands, holy shit.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.701
Ik vond Steven het beste punt maken in deze discussie en die speelt hier niet eens.
 
Reactiescore
290
Punt 1: Ik ben meestal totaal niet serieus in de apps omdat ik vaker zei via whatsapp werkt niet en we moeten overgaan op discord. Als veel leden dit niet willen kan ik daar niks aan doen.
wat fijn dat er meer leden mij niet mochten of dat ik moeilijk was! Goed om te lezen aangezien ik meerdere leden continu spreek zelfs nu nog? Zou wel apart zijn dat ze me nog gewoon appe en snappe steeds ondanks dat ze me “haten”.
Evenals als ik zo erg ben in de stam en chats... waarom vraag jij nog de zelfde dag dat ik rose leave of je bij mij mag solliciteren? Beetje hypocriet weer he?
Er zijn nooit verplichtingen gesteld over hoeveel fakes/clears er werd gevraagd wat je kon missen. Ik was geen leider en ik heb aanvallen niet gepland dus mij kun je hier sowieso niks in kwalijk nemen. Je bent weer met je vieze vingertjes aan het wijzen naar iemand die daar helemaal buiten staat. In Rose wouden geen spelers van oost en noord bijna een massa doen want ze wouden puur in solo eigenbelang spelen.

punt 2; Ik ben al vaker stamleider geweest ja... als er al weken iets aangegeven word en er word weken niks aan gedaan raak je er van “vol”. Dus met je 24 uur geen idee hoe je dat bedacht heb? Vond je dat gewoon een mooie tijd of???
Ik heb vaker oplossingen aangeboden maar omdat er op discord bijna nooit iets nuttigs gezegd werd en op whatsapp werd je (ook door mij) in de app door allerlei onzin bestookt dus de dingen die er toe deden waren meteen niet meer zichtbaar.
Je begint steeds met je excuus tentamen week, je kan elke avond toch ook Uren aan stuk warzone spelen? Waarom kan dan 1 berichtje of een uurtjr tw niet?
Nu zeg je nee meneer zijn maat beker was weer vol.
Jij begon te rage in de kaasfront groep na 1 over een intern die helemaal niemand serieus wou. Jij mister eric en helemaal niemand anders.
en jullie begonnen zaterdag alles vol de spammen en groepen aan te maken niet ik!

punt 3: Ik gooide al mijn clears eerder toch ook op24/7 al fronten ik niet? En daar bleef ik alles voor doen, omdat dat het beste voor de STAM was . Dus beetje onzin met “in welke wereld leef jij”. Het is niet door mijn grote of ik “kon” het wel missen. Ik bleef met tijden stilstaan en gooiede 24/7 alles wat ik had voor andere, en mijn def stond altijd 90% weg. En andere deden met safe ligging moeilijk over 5dorpjes... ja alleen de accounts die allemaal weg zijn bij rose wouden iets doen, en dat is de kant west.



Ja ik wil het liefst ook een zoals jij zegt “eerlijke” eindstrijd en daarom was mijn aanbod ook om 1/2 in jullie voordeel te ruilen
 
Reactiescore
2.386
Bovenaan