Top/Flopspelers

Reactiescore
1.962
Rara est Fides naar 24/7, was dat niet het account met een ongelofelijke haat naar die stam? Beetje lachwekkend wel :biggrin:
 
Reactiescore
5.701
Dus het is nu 24/7 + AT tegen tides? Komt Ashes daar ook nog bij in een later stadium of wordt dat gewoon rustig opgedeeld door 24/7 en AT?
 
Reactiescore
363
Rara est Fides naar 24/7, was dat niet het account met een ongelofelijke haat naar die stam? Beetje lachwekkend wel :biggrin:

Nooit onder stoelen of banken geschoven ja, maar dat kwam meer door de acties door de accounts die erin gezet waren. Ik was leider op het moment dat Ashes viel. Dan is het toch logisch dat je je uitspreekt.

Momenteel is er veel veranderd op de wereld. Tpd weg, Tuur naar jullie. Dan rest er weinig anders dan of zonder stamdef massa’s deffen, waar ik mezelf ongeveer 10 dagen geef plus minus. Maar daarna houdt het ook op. Als dan nu de optie er is sla ik hem niet af.

Groetjes
 
Reactiescore
5.701
Op het moment dat ik de stam leavde stond een lid onder vv van bsan, dus kan het beter aan jullie vragen wat er met Ashes gebeurd.
Naja, het grote verschil is dat wij er niks mee kunnen, hooguit VV draaien. Misschien dat dat wel een goed plan is om te voorkomen dat jullie je overmacht nog veel sneller uit kunnen breiden.
 
Reactiescore
1.962
Hoe zit het dan met de overige leden van Ashes? Die zouden een ''redelijke termijn'' krijgen om zich voorbereiden om vervolgens maar een NAP van 36 uur aangeboden te krijgen?
 
Reactiescore
363
Naja, het grote verschil is dat wij er niks mee kunnen, hooguit VV draaien. Misschien dat dat wel een goed plan is om te voorkomen dat jullie je overmacht nog veel sneller uit kunnen breiden.

Euhm, ja behalve dat het een account betreft met alle bevoegdheden. En gelokaliseerd in mijn rim. Maarja kwam er met Stan ook niet uit die zag hier geen kwaad in waar ik dit wel zie.
 
Reactiescore
453
Hoe zit het dan met de overige leden van Ashes? Die zouden een ''redelijke termijn'' krijgen om zich voorbereiden om vervolgens maar een NAP van 36 uur aangeboden te krijgen?

er is bij het leaven van AT een 10 dagen nap verstrekt.
dat er accounts onderling andere naps afspreken waarvan de leiding niet op de hoogte was kan de leiding niks aan doen.
wij hebben het account, zodra wij het wisten dat ze een persoonlijke nap hadden afgesproken.
vriendelijk verzocht deze per direct op te zeggen (geen valse hoop geven), er was geen aflooptermijn afgesproken dus is er 36 uur gehanteerd.
 
Reactiescore
166
anderhalve dag is wel ongewoon, waarom dat en niet 1 of 2 dagen?
er is bij het leaven van AT een 10 dagen nap verstrekt.
dat er accounts onderling andere naps afspreken waarvan de leiding niet op de hoogte was kan de leiding niks aan doen.
wij hebben het account, zodra wij het wisten dat ze een persoonlijke nap hadden afgesproken.
vriendelijk verzocht deze per direct op te zeggen (geen valse hoop geven), er was geen aflooptermijn afgesproken dus is er 36 uur gehanteerd.
 
Reactiescore
166
wat was je essentie wel dan?
Dat TPD en Geenpala naar Tides zijn had je in je eigenbericht ervoor ook al gezegd toch?
 

Deleted User - 487824574

Guest
Op het moment dat ik de stam leavde stond een lid onder vv van bsan, dus kan het beter aan jullie vragen wat er met Ashes gebeurd.

Je gaf zelf daarvoor al aan naar 24/7 te gaan. Dus wat je hier zegt staat los van de rede wat er met Ashes is gebeurd.
 
Reactiescore
363
Je gaf zelf daarvoor al aan naar 24/7 te gaan. Dus wat je hier zegt staat los van de rede wat er met Ashes is gebeurd.

Er zitten meer leden in ashes dan Rara, dus meer leden die potentieel info verkrijgen. En mijn recruit heeft 0.0 te maken met dat Tides een kans heeft info te winnen over 3 volwaardige accounts.
 

Deleted User - 487824574

Guest
Want het forum word gebruikt in Ashes? Er valt geen info te winnen via het forum. Je had ook iemand een bericht kunnen sturen dat TPD de stam uit kon. Of je kon zelfs het account kicken ipv gelijk leaven.
 
Bovenaan