Top & Flopspelers

Reactiescore
0
Het was inderdaad een aanval van zo'n 25/ 30 spelers die allemaal op hetzelfde tijdstip aankomen. Iedereen gebruikte split/halve clears waardoor er simpelweg niet tegen te deffen is. Helaas voor ons! Het was gewoon goed georganiseerd en heel netjes uitgevoerd, alleen maar credits voor de spelers die ons gepakt hebben uiteindelijk.

bedankt voor het compliment, was een hele opgave om het allemaal goed uit te werken
 
Reactiescore
306
Ik vind iedereen tot nu toe noob op deze wereld.

En zeker Ice Noble... eventjes anderen hun boerderij slopen. Komaan zeg, waar ben je in godsnaam mee bezig.
Zo ga je ver geraken hoor, met je stomme kata's

Ugh laat ons is plezier hebben, kzal dan maar terug pits neerkatten...
 
Reactiescore
1.962
The Night Train, waar iedereen een hoge pet van op heeft : deed niets anders dan boer bestoken met kattas.
dit zullen overigens ook de eerste spelers/stam zijn die gaan opperren om een wereldafspraak af te ronden.

maar goed iedereen is vrij om te doen ;). zet zich zelf alleen wel mooi in dit lijstje neer -->> daar mijn mening

Was jij niet degene die uitermate moeilijk deed over wereldafspraken op W66 met je stam UFO? Beetje lachwekkend dat je nu dan zo'n bericht plaatst.
 
Reactiescore
344
Mooi om te zien dat je uitvoerig onderzoek hebt gedaan voordat je hoog uit de lucht komt met die uitspraken. Zelfs onze naam type je niet eens goed.. hoe moet ik de rest dan nog serieus nemen? FLOP

Andere dingen aanhalen om zo afleiding te zoeken voor de feiten. “ onderzoek “ is niet nodig heb ze meerdere malen voorbij zien komen de rapportjes.

Iedereen zijn ding, maar boer crashen in later stadium heeft nog meer voordelen dan enkel een bw koppen.
Het is en blijft gewoon triest.
Was jij niet degene die uitermate moeilijk deed over wereldafspraken op W66 met je stam UFO? Beetje lachwekkend dat je nu dan zo'n bericht plaatst.

Is het niet akkoord geven op wereldafspraken, vanwege cf dorpen op kleine spelers. Gelijk aan het houden aan de katta afspraken ? Als je goed op de hoogte bent weet je ook dat ik op dit vlak nog nooit moeilijk gedaan heb. ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.242
Ga lekker boosten man

Wat boosten we lieve schat?

Andere dingen aanhalen om zo afleiding te zoeken voor de feiten. “ onderzoek “ is niet nodig heb ze meerdere malen voorbij zien komen de rapportjes.

Iedereen zijn ding, maar boer crashen in later stadium heeft nog meer voordelen dan enkel een bw koppen.
Het is en blijft gewoon triest.

Boer schieten in begin stages is gewoon player farms creëren, enough said als je dit niet kunt begrijpen moet je maar lekker ander spelletje gaan spelen
 

DeletedUser8279

Guest
Wat boosten we lieve schat?



Boer schieten in begin stages is gewoon player farms creëren, enough said als je dit niet kunt begrijpen moet je maar lekker ander spelletje gaan spelen

Niks tegen jullie schat. Ik lust gewoon geen Grolsch.
Geef mij maar een kratje Hertog
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
Fuck bier

#teamfrisdrank
 
Reactiescore
5.701
Geen gemekker, ket is lekker
 
Bovenaan