Top/flopspelers

DeletedUser40574

Guest
Maar met de achterliggende idee van hen wel te edelen?
Ik doe ook normaal tegen de meesten.
Maar ik edel ook de meesten.


Dat weet ik dus niet precies, maar ik heb meer positiefe reacties gezien dan andersom.
Ga je ons ook edelen ?:rolleyes:
 

DeletedUser40574

Guest
Ik En bumba vooral,

De leiding gaf de meeste "overlast"
Ik geef ze geen ongelijk,
En The Savior had meteen al opgeven dus waarom mogen ze niet mee snoepen? ;)


Uhm 80% deed misschien normaal?:p.
Ach ik heb nooit gezegd dat dat niet mag hoor.
 

DeletedUser40574

Guest
Nee het is duidelijk besproken, nadat wij afspraken hadden gemaakt en BOD en SiVi beide akkoord gingen over de afspraken vielen ze ons de volgende dag al aan.
Ach waarom zullen wij BOD nu sparen dan?
 

DeletedUser

Guest
Goeiemiddag

Wij (thibault.Beatsle) vielen absoluut bod niet aan toen de leiding hiermee kwam aandraven
wij hebben destijds sivi gejoind met de tekst wij vallen oud eir leden niet aan

toen het een beetje naar buiten lekte dat de leiding bod wou aanvallen kwam er een soort ruzie die de leiding van beide stammen niet uit konde praten vandaar dat er geen bg meer is

maar het is natuurlijk ook weer zo dat een bg nooit stand kan houden tot het einde van een wereld anders win je nooit
 

DeletedUser5148

Guest
Dat weet ik dus niet precies, maar ik heb meer positiefe reacties gezien dan andersom.
Ga je ons ook edelen ?:rolleyes:

Ik weet niet wie u bent, maar laat het duidelijk zijn dat ik voor niemand moet onderdoen in SiVi.

Goeiemiddag

Wij (thibault.Beatsle) vielen absoluut bod niet aan toen de leiding hiermee kwam aandraven
wij hebben destijds sivi gejoind met de tekst wij vallen oud eir leden niet aan

toen het een beetje naar buiten lekte dat de leiding bod wou aanvallen kwam er een soort ruzie die de leiding van beide stammen niet uit konde praten vandaar dat er geen bg meer is

maar het is natuurlijk ook weer zo dat een bg nooit stand kan houden tot het einde van een wereld anders win je nooit

Als leiders niet doen wat ze moeten doen, is het daar wel een trieste boel in SiVi.


Daar plaats ik graag volgende stelling bij: TAoW > SiVi
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik nu hoor luistert de leiding van SiVi dus totaal niet naar hun eigen leden? Goed bezig SiVi! :p
 

DeletedUser52581

Guest
Ik En bumba vooral,

De leiding gaf de meeste "overlast"
Ik geef ze geen ongelijk,
En The Savior had meteen al opgeven dus waarom mogen ze niet mee snoepen? ;)

Gast, wie ben jij dan? Als je het verhaal niet kent bemoei je er dan ook niet mee.

Ben zelf de aandrager van de BG geweest en altijd voorstander van de samenwerking. Na de backstabactie natuurlijk niet meer.
 

DeletedUser52581

Guest
Volgens mij is Dibium gewoon een aangemaakt account van ~BOD~ getuige zijn reacties.
 
Bovenaan