Top/flopspelers

DeletedUser

Guest
Nee , please nee! :$



Veel te veel vriend , ik moet toch niet het ganse forum melden waar ik allemaal gespeeld heb ^^

De personen die me trouw zijn weten het en dat is volgens mij al voldoende.

Ik heb een vrij grote TW-pauze achter de rug. Maar heb nog altijd veel kennissen van TW. Dus de kans is vrij groot dat ik het één en ander weet indien je me de accountnamen geeft. En aangezien je beweert heel wat werelden gespeeld te hebben en daarbij resultaten te hebben behaald, maak je me inderdaad erg benieuwd. Kan me ook verder niet voorstellen waarom je ze niet zou willen mededelen, buiten dat ze eventueel gefaald zijn.

Mag ook via een privébericht overigens, als je dat fijner vindt.
 

DeletedUser

Guest
Er zijn mensen die hun geschiedenis niet per se op het af willen hoor:)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een vrij grote TW-pauze achter de rug. Maar heb nog altijd veel kennissen van TW. Dus de kans is vrij groot dat ik het één en ander weet indien je me de accountnamen geeft. En aangezien je beweert heel wat werelden gespeeld te hebben en daarbij resultaten te hebben behaald, maak je me inderdaad erg benieuwd. Kan me ook verder niet voorstellen waarom je ze niet zou willen mededelen, buiten dat ze eventueel gefaald zijn.

Mag ook via een privébericht overigens, als je dat fijner vindt.

Iedereen faalt soms denk ik? Maar meeste werelden zijn volgens soms mijn late starts goed gelukt.
 

DeletedUser

Guest
Er zijn mensen die hun geschiedenis niet per se op het af willen hoor:)

Misschien moet je wat beter m'n post na-lezen. En dan vooral mijn laatste zin.

Iedereen faalt soms denk ik? Maar meeste werelden zijn volgens soms mijn late starts goed gelukt.

Nee, niet iedereen faalt. Gelukkig plaats je er nog erg wijs 'denk ik?' achter. Overigens, zou je je ervaringen/ex-accounts met me willen delen?
 

DeletedUser

Guest
Misschien moet je wat beter m'n post na-lezen. En dan vooral mijn laatste zin.

Ik heb je laatste zin prima gelezen hoor, maar ik zal mijn zin herformuleren
Niet iedereen vind het nodig dat iemand die hij niet kent zijn geschiedenis weet;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb je laatste zin prima gelezen hoor, maar ik zal mijn zin herformuleren
Niet iedereen vind het nodig dat iemand die hij niet kent zijn geschiedenis weet;)

Als hij dat niet nodig acht, dan geeft hij z'n ervaringen niet. Maar bedankt voor je nuttige bijdrage.
 

DeletedUser60039

Guest
Deze fase van het spel?
Dan kan je net zo goed appelen met peren vergelijken.

Waarom zouden er nu toppers zijn?Omdat ze beter farmen dan andere?
Dat is dus zever hangt af van welke farmbuurt je hebt, plus deze die in de top staan veel te veel pa erin pompen naar mijn gedacht, maarjah als die mannen zo graag in de top willen staan, om er toch na genobled te worden door mij, dan moeten ze dat maar weten. :)
 

DeletedUser70435

Guest
Inderdaad. Jaloers omdat hij zelf de topic niet kon maken??
 

DeletedUser60039

Guest
Jaloers?
Waarom zou ik, ik kan ten minste in de top meedraaien zonder er al te veel pa erin te ketsen.
Verder bedankt voor deze mening, nu mag je terug in je boom klimmen. :)
 
Bovenaan