Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Zijn een hoop uitzonderingen die je noemt in die laatste alinea ;).

Daarbij, verdediger van de dag zegt dat er samengewerkt wordt. Ondersteuning die gestuurd is van medeleden, en actief gedeffed door het betreffende lid of indien nodig zijn vv's. Misschien dat kindjes als jij dat samenwerken eens moeten leren dan (omdat je het perse op de persoon wilt spelen).

Heb overigens niets gezegd over jullie ervaring. Iedereen kan hier zeggen dat diegene een bepaald persoon is. Je kan 20.000 accounts aanmaken, je kan op iemand anders zijn account gaan spelen etc. etc. Valt dus met geen zinnig woord iets te zeggen over iemands ervaring op basis van een naam.

Gerardos had ook verdediger van de dag, of denk je dat hij zomaar top10 odd kwam.
Samen is er 15mil ODD bijgekomen voor Plague door de 3 spelers die onder aanval lagen.
Ga dus aub niet de schijn opwekken dat wij niet samenwerken, geen os sturen etc.
 

DeletedUser

Guest
Gerardos had ook verdediger van de dag, of denk je dat hij zomaar top10 odd kwam.
Samen is er 15mil ODD bijgekomen voor Plague door de 3 spelers die onder aanval lagen.
Ga dus aub niet de schijn opwekken dat wij niet samenwerken, geen os sturen etc.

Schijn opwekken is niet nodig hoor. Cijfers zeggen genoeg. Over schijn opwekken gesproken, je bent nog steeds niet ingegaan op waar je je uitspraak op baseerde dat acro. eerder uit elkaar zou vallen.


In die zin vernederde je net je eigen stam. haha:D

Niet zo erg als hoe jij jezelf vernederde. Voor wat hoort wat. ;)
 

DeletedUser54934

Guest
Schijn opwekken is niet nodig hoor. Cijfers zeggen genoeg. Over schijn opwekken gesproken, je bent nog steeds niet ingegaan op waar je je uitspraak op baseerde dat acro. eerder uit elkaar zou vallen.

Je bent blind als je dat niet kan zien.

Niet zo erg als hoe jij jezelf vernederde. Voor wat hoort wat. ;)

Weer een uitspraak die op helemaal niks gebaseerd is.

De communicatie-techniek die jij nu toepast is die van 'je bent een noob' , 'je bent zelf een noob' wat bijdraagt aan mijn gedachten over jou dat je nog vrij kinderlijk bent.
 

DeletedUser

Guest
Schijn opwekken is niet nodig hoor. Cijfers zeggen genoeg. Over schijn opwekken gesproken, je bent nog steeds niet ingegaan op waar je je uitspraak op baseerde dat acro. eerder uit elkaar zou vallen.

Yes I did, lees ff terug.
En de cijfers zeggen genoeg ja, de OS stond er alleen werd er niets mee gedaan, kan de rest in Plague niet veel aan doen of wel dan?
 

DeletedUser

Guest
Yes I did, lees ff terug.
En de cijfers zeggen genoeg ja, de OS stond er alleen werd er niets mee gedaan, kan de rest in Plague niet veel aan doen of wel dan?

Mijn fout. Nouja, over die argumenten dan. De leden van ons die relatief afgezonderd liggen houden het wel lang genoeg vol voor OS mocht het nodig zijn. S.Inc ligt wat dat betreft veel meer verspreid, topstam of niet. Verder valt uit de oorlog tussen ons en Crows nog niet echt af te leiden welke stam van de twee de betere is. Tijd zal het leren wat dat betreft.

Je bent blind als je dat niet kan zien.

Weer een uitspraak die op helemaal niks gebaseerd is.

Weer een uitspraak die op helemaal niks gebaseerd is.

De communicatie-techniek die jij nu toepast is die van 'je bent een noob' , 'je bent zelf een noob' wat bijdraagt aan mijn gedachten over jou dat je nog vrij kinderlijk bent.

Het redenatievermogen dat jij toepast draagt er nu niet bepaald toe bij dat jij enorm volwassen overkomt.
 

DeletedUser54934

Guest
Het redenatievermogen dat jij toepast draagt er nu niet bepaald toe bij dat jij enorm volwassen overkomt.

Jouw post's zijn zo lame en herhalend, sorry maar probeer misschien een nieuwe techniek toe te passen.
 

DeletedUser

Guest
Je bent blind als je dat niet kan zien.



Weer een uitspraak die op helemaal niks gebaseerd is.

De communicatie-techniek die jij nu toepast is die van 'je bent een noob' , 'je bent zelf een noob' wat bijdraagt aan mijn gedachten over jou dat je nog vrij kinderlijk bent.

Zelf reageren op het noobargument is even kinderlijk. Dat is hier de reden dat deze fora ondergespamd worden. de "ikke moet het laatste woord hebben"-mentaliteit verkent hier uitzonderlijke horizonten,.

'k Dacht: zeg het een keertje , in de hoop dat het opgepikt wordt.

Maar die hoop is zo goed als onbestaande
 

DeletedUser54934

Guest
Ik vermaak me prima hoor, dus maak je geen zorgen om mij ;).



Jouw post's zijn zo lame en herhalend, sorry maar probeer misschien een nieuwe techniek toe te passen.

*Applaudiseert* Mr. Kijk-Ik-Ben-Nog-Niet-Volwassen-Was-Ik-Maar-Peter-Pan.
 

DeletedUser

Guest
Hier vroeg nog iemand naar de floppers dacht ik.. Mijn voorspelling (voordat hier jongetjes beginnen klagen van waarom denk je dat) Ik baseer mijn MENING op mensenkennis, sterkte van spelers, geografische ligging en verhouding met de andere grote stammen.

Blijft top:
-Crows
-NextL
-Sweet

Gaat uitdraaien op een flop
-S.Inc
-Plague
-Herakles

Geen idee
-Acro
-Auch
-Dice

Helemaal gelijk, wij gaan vallen, jij hebt de primeur!
 

DeletedUser

Guest
Zelf reageren op het noobargument is even kinderlijk. Dat is hier de reden dat deze fora ondergespamd worden. de "ikke moet het laatste woord hebben"-mentaliteit verkent hier uitzonderlijke horizonten,.

'k Dacht: zeg het een keertje , in de hoop dat het opgepikt wordt.

Maar die hoop is zo goed als onbestaande

Beetje saai als dat opgepikt wordt... Waar moet ik dan trollen ;).


*Applaudiseert* Mr. Kijk-Ik-Ben-Nog-Niet-Volwassen-Was-Ik-Maar-Peter-Pan.

*Applaudiseert* Mr. Kijk-Ik-Ben-Nog-Niet-Volwassen-Was-Ik-Maar-Peter-Pan.
 

DeletedUser

Guest
Ik vermaak me prima hoor, dus maak je geen zorgen om mij ;).



Jouw post's zijn zo lame en herhalend, sorry maar probeer misschien een nieuwe techniek toe te passen.

Ik maakte me ook geen zorgen

Zelf reageren op het noobargument is even kinderlijk. Dat is hier de reden dat deze fora ondergespamd worden. de "ikke moet het laatste woord hebben"-mentaliteit verkent hier uitzonderlijke horizonten,.

'k Dacht: zeg het een keertje , in de hoop dat het opgepikt wordt.

Maar die hoop is zo goed als onbestaande

We got Company.
 

DeletedUser

Guest
Zelf reageren op het noobargument is even kinderlijk. Dat is hier de reden dat deze fora ondergespamd worden. de "ikke moet het laatste woord hebben"-mentaliteit verkent hier uitzonderlijke horizonten,.

'k Dacht: zeg het een keertje , in de hoop dat het opgepikt wordt.

Maar die hoop is zo goed als onbestaande

Iets proberen bij te brengen aan de gemiddelde AF-ganger is als een Jood tegen de klaagmuur praten.
Je hoopt dat je gehoord wordt maar al bij al praat je gewoon tegen een muur :p
 
Bovenaan