Top & Flop stammen

DeletedUser19663

Guest
Re: Topstammen

topstammen topic.. sinds paar dagen nieuwe top 10 stam nu nr.4

en t enige waar t over gaat is over de e-peentjes van intussen oud geworden jongetjes...
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

topstammen topic.. sinds paar dagen nieuwe top 10 stam nu nr.4

en t enige waar t over gaat is over de e-peentjes van intussen oud geworden jongetjes...

Zegt wel wat over die nieuwe nummer 4, denk je niet?
 

DeletedUser19663

Guest
Zegt wel wat over die nieuwe nummer 4, denk je niet?

nee t zegt wat over die jongetjes(mannen) die denken dat sociale media gelijk is aan t tw forum.

werkelijk alles op deze forums is een gesprek tussen maximaal 10 mensen. geen enkel topic is on-topic en het schrikt werkelijk iedere bezoeker af.

nee t zegt wat over die jongetjes(mannen) die denken dat sociale media gelijk is aan t tw forum.

werkelijk alles op deze forums is een gesprek tussen maximaal 10 mensen. geen enkel topic is on-topic en het schrikt werkelijk iedere bezoeker af.

en hier ga ik nisk dan falmes op krijgen want iedereen die het met me eens is neemt zich al lang niet meer de moeite het forum te lezen

en hier ga ik nisk dan falmes op krijgen want iedereen die het met me eens is neemt zich al lang niet meer de moeite het forum te lezen

haha l2type
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40402

Guest
Re: Topstammen

nee t zegt wat over die jongetjes(mannen) die denken dat sociale media gelijk is aan t tw forum.

werkelijk alles op deze forums is een gesprek tussen maximaal 10 mensen. geen enkel topic is on-topic en het schrikt werkelijk iedere bezoeker af.

Ik ben het volledig met je eens hoor.
 

DeletedUser50957

Guest
Re: Topstammen

nee t zegt wat over die jongetjes(mannen) die denken dat sociale media gelijk is aan t tw forum.

werkelijk alles op deze forums is een gesprek tussen maximaal 10 mensen. geen enkel topic is on-topic en het schrikt werkelijk iedere bezoeker af.

Wat doe je hier dan nog? :confused::eek:
 

DeletedUser32664

Guest
Re: Topstammen

nee t zegt wat over die jongetjes(mannen) die denken dat sociale media gelijk is aan t tw forum.

werkelijk alles op deze forums is een gesprek tussen maximaal 10 mensen. geen enkel topic is on-topic en het schrikt werkelijk iedere bezoeker af.

en hier ga ik nisk dan falmes op krijgen want iedereen die het met me eens is neemt zich al lang niet meer de moeite het forum te lezen

haha l2type nolifenigger

Maar goed dat jou 3 opeenvolgende posts dan wel on-topic zijn en dat je niet tegen de regels in post:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Heb m al gereport..vervelend, zulke mensen die de topics verpesten met hun off-topic gespam :D
 
Reactiescore
0
Re: Topstammen

Iedereen die zegt dat ze cobra niet zouden internen met onze ligging (unforgotten) wil hier enkel op een goed blaadje staan, zijn cluster ligt pal naast het onze en cobra wil gewoon terug meer tijd hebben op 14 en het is niet meer combineerbaar voor hem om ook nog w21 te spelen.

Een vervanger zoeken is toch niet zo moeilijk ? Vooral in deze fase van het spel moet dat toch niet moeilijk zijn ?
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Haha jij failt echt :)

Lol, je mag ook wel zeggen dat je er niks op hebt te zeggen hoor, hij heeft gelijk, een nieuwe speler is snel te vinden. In een latere fase wordt het moeilijker omdat mensen dan meer de voorkeur geven aan nieuwere werelden.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Is dat iets nieuws dan dat ik fail :confused:

En wat als de oorspronkelijke eigenaar van cobra01 nu geen nieuwe speler wou? Hij gaf mij de keuze om op zijn acc verder te spelen of hem te internen en laten we nu ophouden over dit internen, dit topic gaat over topstammen :)
 

DeletedUser7025

Guest
Re: Topstammen

En wat als de oorspronkelijke eigenaar van cobra01 nu geen nieuwe speler wou? Hij gaf mij de keuze om op zijn acc verder te spelen of hem te internen en laten we nu ophouden over dit internen, dit topic gaat over topstammen :)

Jij hebt een fail intern stam, dus laten we inderdaad stoppen over jou en je intern bron.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

SPAM is in the air!

Het wordt tijd voor wat oorlogen... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Jij hebt een fail intern stam, dus laten we inderdaad stoppen over jou en je intern bron.

sttttttt nu :)

Wij zeggen niet dat we pro zijn, komen jullie maar eens met wat bewijzen ipv dit forum hier vol te spammen met jullie nonsens :D
 
Bovenaan