Top & Flop stammen

DeletedUser40933

Guest
Re: Topstammen

Ahzo, fijn voor je.
Toon is wat respect, en haal die naam eens weg wil je?
Je hebt het recht niet men naam daar te typpen, achter je PC'tje iets neerzetten op je scherm is wel makkelijk.

Toon eens wat respect en ken je plaats.
En juh, voor mij is achter m'n pc zitten en dit spel spelen makkelijk, heb jij wat meer last mee ;)

Blablabla...
Vindt jij er eerst maar 2 waarom je het wel zou mogen als je er niets mee te maken hebt en mij helemaal niet kent. ;)

Nou, ik had de vv dus ik heb er wel iets mee te maken :')

En het gaat meer over het cumulatief resultaat van al je acties hier. Dat zeg al vrij veel.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Toon eens wat respect en ken je plaats.
En juh, voor mij is achter m'n pc zitten en dit spel spelen makkelijk, heb jij wat meer last mee ;)

Zolang ik maar men plaats weet en ikzelf weet of ik kan spelen of niet, hoef jij je nergens zorgen over te maken.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Detlef zorgt er dan SOWIESO wel voor dat dat niet gebeurd :) Er zijn genoeg tactieken om ook te voorkomen dat 150ms treintjes gesniped worden. Try to find them:)

Waarom zou Detlef willen voorkomen dat die gesniped wordt? Hij was toch de verdediger in dit verhaal?
 

DeletedUser47551

Guest
Re: Topstammen

Waarom zou Detlef willen voorkomen dat die gesniped wordt? Hij was toch de verdediger in dit verhaal?

Ze geven hem tips ;)
Btw een bedankje naar detlef toe om te snipen voor onze stamgenoot omdat niemand online was.
 

DeletedUser40933

Guest
Re: Topstammen

Ze geven hem tips ;)
Btw een bedankje naar detlef toe om te snipen voor onze stamgenoot omdat niemand online was.

No prob ;)

Opties waren jammer genoeg beperkt doordat ik wel dacht dat die ging splitten (moest de laatste eruit halen) en de offensieve staat van het acci. Maar bon, aan jullie om het leuk in orde te krijgen voor als die terugkomt.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Jou een zorg?
Al is het binnen 2 eeuwen.
En al een geluk dat dat treintje gesnipped is als het 18 uur lang onderweg was, als het dan niet gesnipped zou zijn, zou het wel ridicuul zijn:eek:

Ow, moet je in hassanland je zorgen maken bij je posts ofzo?

Ik zou me pas zorgen gaan maken wanneer ik beweer dat een 18 uur lopende adel snipen iets met geluk te maken heeft.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Hey big boys doe eens wat anders dan no lifen op een forum ;D
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Ze geven hem tips ;)
Btw een bedankje naar detlef toe om te snipen voor onze stamgenoot omdat niemand online was.

Ik heb die VV aangenomen..
Ook goed? :$

Kennelijk :eek:

Er is overigens geen waterdichte manier om hem te voorkomen.

ninja.png
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Toon eens wat respect en ken je plaats.
En juh, voor mij is achter m'n pc zitten en dit spel spelen makkelijk, heb jij wat meer last mee ;)

Mss moet jij je plaats kennen? Aangezien die altijd nog onder de forumregels valt.

Ow, moet je in hassanland je zorgen maken bij je posts ofzo?

Ik zou me pas zorgen gaan maken wanneer ik beweer dat een 18 uur lopende adel snipen iets met geluk te maken heeft.

Ja, dit geldt ook voor jou, Amokro.

Voor Amok & SV: http://forum.tribalwars.nl/announcement.php?f=20&a=58
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Je moet slechts twee pagina's teruggaan om iets over stammen te vinden. :D
 
Bovenaan