Top & flop stammen

DeletedUser31224

Guest
Re: Topstammen

Ik blijf even stamloos tot er wat verschil in komt
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

het is hier niet de "wie heeft de meeste uitnodigingen"-thread ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

top stam?

dit zal wel ~bren~ worden, bekend van wereld 6 waar ze op rang 3 staan, momenteel word die door mij geleidt maar als er meer brennus leden naar w13 komen en mijn ligging hebben dan zal ik de stam overdragen, zit momenteel met 1 ander brennus lid er in, op w6 speel ik onder de naam rem87, ik zal deze stam proberen naar rang 1 te brengen, we zoeken nog ervaren spelers, op w13 speel ik onder de naam stufdoos en is de ligging c54, dus mocht je interesse hebben;) je weet me te vinden.

@ bappos en kaneel, jullie doen het goed als forummod hier;) veel topics gesloten, netjes, ga zo door.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Morgen zullen alle pre-mades waarschijnlijk wel gevormd zijn dus dan hebben we meer om over te discusseren.
 

DeletedUser23042

Guest
Re: Topstammen

Ik heb nu al zin om tegen bren te vechten!.
Zit namelijk op W 6 met 17k punten:D
Het zal mij benieuwen hoe ze gaan vechten..
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Je stam is wel nice moet ik toegeven..

Je merkt meteen aan het profiel welke in de top 10 zal komen te staan.

Vind ik onzin, ik kan nooit aan een profiel aflezen of ze goed zijn, iedereen kan wel een mooi verhaal schrijven. Eerst zien dan geloven.


Ik heb nu al zin om tegen bren te vechten!.
Zit namelijk op W 6 met 17k punten:D
Het zal mij benieuwen hoe ze gaan vechten..

Tja, vrij nieuwe wereld he, we zullen zien. Ik zal me gewoon opstellen zoals op de rest van de werelden.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Vind ik onzin, ik kan nooit aan een profiel aflezen of ze goed zijn, iedereen kan wel een mooi verhaal schrijven. Eerst zien dan geloven.

Merk je ook aan de spelers schat..
Lieflap ken ik & Gildor is/was zeer beroemd.
 

DeletedUser2626

Guest
Re: Topstammen

top stam?

dit zal wel ~bren~ worden, bekend van wereld 6 waar ze op rang 3 staan, momenteel word die door mij geleidt maar als er meer brennus leden naar w13 komen en mijn ligging hebben dan zal ik de stam overdragen, zit momenteel met 1 ander brennus lid er in, op w6 speel ik onder de naam rem87, ik zal deze stam proberen naar rang 1 te brengen, we zoeken nog ervaren spelers, op w13 speel ik onder de naam stufdoos en is de ligging c54, dus mocht je interesse hebben;) je weet me te vinden.

@ bappos en kaneel, jullie doen het goed als forummod hier;) veel topics gesloten, netjes, ga zo door.

Hopelijk word die dan wat beter als de w6 stam:)
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

~BREN~ is ook zo'n wannabe'tje, Je kan toch verdomme wel een naam bedenken voor een stam? Zo kom je echt heel inspiratieloos over :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Ik hoop dat het een leuke en spannende wereld is!.
Maar pas na 5 dagen begint het echt!.
Gelijk spelers aanvallen!.
Maar mag ik vragen waar de stam bren vooral zit??.
Ik zit namelijk in K 44.

momenteel zit ik met me mede vriend uit w6 in c54 op de grens oost.
Ehm, we zorgen er wel voor dat de wereld spannend word.
@ makedonija

Tja, kijk dat is hoe je de stammen bekijkt. Ik ga me hier niet uit laten over hoe w6 in elkaar zit, het zou me ook een worst wezen.

~BREN~ is ook zo'n wannabe'tje, Je kan toch verdomme wel een naam bedenken voor een stam? Zo kom je echt heel inspiratieloos over :rolleyes:

waarom zou ik een naam bedenken? als ik deze naam al leuk vind? leuk dat je vind dat ik inspiratieloos over kom. Wiens probleem is dat? die van jou of mij? ik merk aan je bericht dat je behoorlijk geirriteerd bent.
 
Bovenaan