Top/flop stammen

Reactiescore
461
Ik dacht op materlotti maar was Panda. Maar dat maakt toch niet zoveel uit? Jullie vallen samen met Panda aan. Veeg valt samen met Panda aan. Jullie ossen veeg. Connectie lijkt me heel sterk
Lol dus Divine valt samen met Panda Veeg aan, en ondertussen ondersteunt Devine Veeg ? Ja logisch dat je je vijand gaat ossen.
 
Reactiescore
1.893
Vier Veeg accs hebben gesolli’d/gepeild naar hun kansen bij Giorni. Was sws geen stam meer te noemen.
 
Reactiescore
1.918
waar hebben ze niet gesollid he


pieuw pieuw


stelling: iedereen die in veeg zit/zat is een noob
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Reactiescore
1.918
was vooral geen assist van mij ;)

goed binnen gekopt
 
Reactiescore
978
Kan toch best dat iemand hem op skype vroeg om nog wat ondersteuning te sturen, het account kort van delete is gehaald en vervolgens deff is gestuurd. Of denk je dat er een grootschalig complot achter zit?
 
Reactiescore
12
Misschien gewoon beter aanvallen?
Lekker naast de kwestie, soit doet er niet toe. Valt me gewoon op dat er veel noemenswaardige uitspraken uit jullie mond komen. De ene staat op delete de andere werken ni samen maar toch kan er van alle kanten deff komen en kan iedereen zich zomaar leegzetten. Verder wordt een hier nog een beetje geïnternd en daar nog wat gejumpt. Veel blabla en vooral veel hypocrisie in mijn ogen.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Voor de vijfentachtigste keer: Er is geen samenwerking tussen Veeg en Divine. Er is geen persoonlijke samenwerking met Camel, hun sollicitatie bij ons is afgewezen. Ze stonden op delete, zoals ze hier op het AF hebben verkondigd. Kijk naar hun ODD en de overnames, dorpen die wij pakken moeten ook gewoon clears op, dat zou niet moeten als er een samenwerking/afspraak is hè?

Kap eens met je voorbarige conclusies op alles wat je ziet, het is allemaal echt ontiegelijk kortzichtig namelijk.

Wil je bewijs? Hier:
ODD Coron4 Camel:
03b2031ce97a5fb254771530295238a3.png

Punten Coron4 Camel:
4679af91e9900b04eeb0e8427a7e7a5e.png
 
Reactiescore
978
Lekker naast de kwestie, soit doet er niet toe. Valt me gewoon op dat er veel noemenswaardige uitspraken uit jullie mond komen. De ene staat op delete de andere werken ni samen maar toch kan er van alle kanten deff komen en kan iedereen zich zomaar leegzetten. Verder wordt een hier nog een beetje geïnternd en daar nog wat gejumpt. Veel blabla en vooral veel hypocrisie in mijn ogen.

Probleem lijkt me eerder dat er vanuit bepaalde kanten verkeerde of voorbarige conclusies en assumpties worden gemaakt.
 

Deleted User - 487954235

Guest
Lekker naast de kwestie, soit doet er niet toe. Valt me gewoon op dat er veel noemenswaardige uitspraken uit jullie mond komen. De ene staat op delete de andere werken ni samen maar toch kan er van alle kanten deff komen en kan iedereen zich zomaar leegzetten. Verder wordt een hier nog een beetje geïnternd en daar nog wat gejumpt. Veel blabla en vooral veel hypocrisie in mijn ogen.
Gozert, gij ziet echt spoken ofzo.
 
Reactiescore
12
Eerst wordt er gewoon over Pavo gejumpt en nu worden er plots een paar dorpjes gepakt. Ik geloof er allemaal geen snars van, heb t gevoel dat veel schone schijn is bij jullie. Dat was tijdje terug met Flash al net hetzelfde.
 
Reactiescore
1.075
Ofc is dat intern, vgm is muur ook niet naar beneden gegaan toch
 
Reactiescore
93
Divine is gewoon zielig aan het doen haha. "Wij hebben geen samenwerking" maar wel dorpen internen om een front te krijgen met Giorni.
 
Bovenaan