Top/flop stammen

Reactiescore
604
Reactiescore
417
Tijd om naar buiten te gaan met dit mooie weer :p
Vraag mij wel af wat voor statistiek hij geleerd heeft, kennelijk erg anders als wat ik leer.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
604
Reactiescore
2.303
Klotevent !
 
Reactiescore
241
Hahahaha zo is het maar net :biggrin::biggrin:

Dus pas allemaal maar op, maar denk dat veel spelers zich toch als doel stellen om de wereld te winnen.

W41 verloren, en dat zit nog diep :(
 
Reactiescore
241
Tijd om naar buiten te gaan met dit mooie weer :p
Vraag mij wel af wat voor statistiek hij geleerd heeft, kennelijk erg anders als wat ik leer.

Statistiek was idd niet mijn beste vak, dus tips zijn welkom!
 
Reactiescore
1.478
Mooi opgezette aanval van de stammen Kingsoftribal en pink Candy Unicorns. Goede samenwerking met leuke timings, bedankt voor het deffen!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
gruttepier ik heb alleen al meer werelden gewonnen dan jij en al je co's bij elkaar opgeteld. Bol af met je gezeik joh, klote newgen
 
Reactiescore
241
gruttepier ik heb alleen al meer werelden gewonnen dan jij en al je co's bij elkaar opgeteld. Bol af met je gezeik joh, klote newgen
7c6xg44li9921.jpg
 

DeletedUser82445

Guest
Bijzonder om te zien hoe een stam als ZWE zoveel moeite heeft met een stam als PPFARM die 3x kleiner is.

Zelfs zoveel moeite dat ze hulp vragen aan een stam die nog groter is (tag).

En alsof dat dan niet genoeg is zorgen ze er ook nog is voor dat PPSMOL die net zo groot zijn als PPFARM backstabt door ondanks een samenwerking met Johnnyboyyyy hem gewoon aan te vallen en mee te edelen.

Als je het mij vraagt had ik respect voor ZWE omdat ze een mooie aanval collectief opzetten maar nu begint het wel een beetje heel zielig te worden. Jammer ik hou wel van een goede strijd.

Het was ook bijzonder om te zien hoe heel PPfarm het bijzonder moeilijk had tegen 1 speler van 25k punten ;)
Al kwam er natuurlijk redelijke onderschatting aan te pas, clears sturen 3 min voor edeltrein, etc
 

Deleted User - 487828103

Guest
Veeg , Top or Flop ?

Is al een premade stam en rekruten nu alle grote jongens maar zodat ze t lekker makkelijk maken voor zichzelf zo te zien :rolleyes:
 
Reactiescore
604
Flop.

Redelijke grote pre-made met aanzienlijke boostaccs.
 
Reactiescore
5.701
Punten vechten niet, troepen wel!!
 
Bovenaan