Top/flop stammen

Reactiescore
1.019
hij heeft compensatie aangeboden meerdere keren maar dat is geweigerd. meer kan archi er niet meer aan doen. hij heeft hem nog een nap gegeven en hier zal hij zich aan houden
 
Reactiescore
604
hij heeft compensatie aangeboden meerdere keren maar dat is geweigerd. meer kan archi er niet meer aan doen. hij heeft hem nog een nap gegeven en hier zal hij zich aan houden

Lekker makkelijk.

Normen en waarden binnen Veeg liggen ook niet echt hoog dus. Ben benieuwd wat we nog meer mogen verwachten vanuit dat kamp
 
Reactiescore
1.019
ik maak me er niet meer druk om. ik wou perse het compensatie voorstel, dit voorstel was alle dorpen terug die archie heeft genomen. dat is niet lekker makkelijk, dat is precies de dorpen die hij heeft overgenomen. als de tegenstander elke vorm van compensatie weigerd is dat hun keus, en is er voor nu enkel een nap
 
Reactiescore
93
Het is een week geleden, wat heeft het nut om een week later die dorpen terug te geven, op een week kan je meer dan +50 dorpen hebben. Ik snap dat hij daar niet mee akkoord is gegaan. Maar veeg heeft geen normen en waarden duidelijk
 

Deleted User - 487957162

Guest
ik maak me er niet meer druk om. ik wou perse het compensatie voorstel, dit voorstel was alle dorpen terug die archie heeft genomen. dat is niet lekker makkelijk, dat is precies de dorpen die hij heeft overgenomen. als de tegenstander elke vorm van compensatie weigerd is dat hun keus, en is er voor nu enkel een nap

Je vergeet alleen een heel belangrijk aspect. In dit verhaal heeft jou stam geprofiteerd van de stab van Archi. Het account stond niet opgewassen tegen aanvallen vanuit twee kanten. Hierdoor verviel er onder andere deff aan het andere front. Jullie stab heeft niet alleen tot de dorpenverlies van Archi geleid, maar alle dorpen die zijn verloren.
 
Reactiescore
1.647
Je vergeet alleen een heel belangrijk aspect. In dit verhaal heeft jou stam geprofiteerd van de stab van Archi. Het account stond niet opgewassen tegen aanvallen vanuit twee kanten. Hierdoor verviel er onder andere deff aan het andere front. Jullie stab heeft niet alleen tot de dorpenverlies van Archi geleid, maar alle dorpen die zijn verloren.

Vraag me af waarom Stalgea in stam zat met Archi voor hij terug overstapte :confused2: Was toch zo gestabt?
 
Reactiescore
999
Het is een week geleden, wat heeft het nut om een week later die dorpen terug te geven, op een week kan je meer dan +50 dorpen hebben. Ik snap dat hij daar niet mee akkoord is gegaan. Maar veeg heeft geen normen en waarden duidelijk

Dat voorstel was er al een week geleden ;)
 
Reactiescore
1.478
1588518820552.png
Was dit een geplande gezamelijke aanval of losse spelers van verschillende die trio aanvallen omdat ze bloed ruiken? Het doprverlies is redelijk verdeeld over Stay, Veeg, Panda en OA, en met 32m odd kun je ook niet van interns spreken.
 
Reactiescore
93
Met hun ligging waarschijnlijk gewoon toeval xD
 
Reactiescore
604
Bekijk bijlage 19963
Was dit een geplande gezamelijke aanval of losse spelers van verschillende die trio aanvallen omdat ze bloed ruiken? Het doprverlies is redelijk verdeeld over Stay, Veeg, Panda en OA, en met 32m odd kun je ook niet van interns spreken.

Stay deed een counter iig
 
Reactiescore
41
ongelhoorn nog nooit zon en nou moet ik reeds op mijn woorden letten .
maar deze gast , is echt ongelofelijk , deze miezerige ventje , meent dat hij echt alles kan maken
hoogste tijd dat die stam , onderuit word gehaald , hij bestierd vrijwel in zijn eentje die hele stam
en maar vv draaien , en maar de boel belazeren
ik hoop dat hij nooit meer in de een of andere stam kan worden opgenomen .
zeldzaam dit .
onder vv naam bg s afsluiten ,
en als dat dan is gebeurd veroorzaakt hij een oorlog met stamleden waarmee hij een bg heeft afgesloten , om daarna zelf in de stam te gaan .
maar onder tussen met de leiding van de aangevallen stamleden , via vv eisen dat het betreffende stamlid word ontslagen .
let wel dit regels hij allemaal onder de naam van de vv die hij heeft .
de leden van de stam waarmee hij de bg sloot ziet dus niet dat hij uit twee accounts praat
echt misselijk dit , maar ja tw kan hier helaas niets aan doen
 
Reactiescore
1.478
ongelhoorn nog nooit zon en nou moet ik reeds op mijn woorden letten .
maar deze gast , is echt ongelofelijk , deze miezerige ventje , meent dat hij echt alles kan maken
hoogste tijd dat die stam , onderuit word gehaald , hij bestierd vrijwel in zijn eentje die hele stam
en maar vv draaien , en maar de boel belazeren
ik hoop dat hij nooit meer in de een of andere stam kan worden opgenomen .
zeldzaam dit .
onder vv naam bg s afsluiten ,
en als dat dan is gebeurd veroorzaakt hij een oorlog met stamleden waarmee hij een bg heeft afgesloten , om daarna zelf in de stam te gaan .
maar onder tussen met de leiding van de aangevallen stamleden , via vv eisen dat het betreffende stamlid word ontslagen .
let wel dit regels hij allemaal onder de naam van de vv die hij heeft .
de leden van de stam waarmee hij de bg sloot ziet dus niet dat hij uit twee accounts praat
echt misselijk dit , maar ja tw kan hier helaas niets aan doen
Kun je dit niet vetgedrukt doen? En misschien wat bewijs ofzo erbij posten?
Stay deed een counter iig
Met hun ligging waarschijnlijk gewoon toeval xD
Dat kan natuurlijk, vroeg het me af.
 

DeletedUser82656

Guest
ik maak me er niet meer druk om. ik wou perse het compensatie voorstel, dit voorstel was alle dorpen terug die archie heeft genomen. dat is niet lekker makkelijk, dat is precies de dorpen die hij heeft overgenomen. als de tegenstander elke vorm van compensatie weigerd is dat hun keus, en is er voor nu enkel een nap

Dat is echt een belachelijk slap excuus zeg. Eerst jezelf profileren alsof je tegen de stab bent en dan nu dit. Alsof een compensatie voorstel de hele misdaad (ik noem het nu maar even zo) wegpoetst. Een dief die voor grote bedragen jat bij zijn werk en dan wordt gesnapt, dan is het logisch dat hij het verlies terugbetaalt, maar niet bepaald logisch dat ze bij het werk zeggen 'nou weet je, je stelt gewoon goed voor om alles terug te betalen, kom maar weer lekker bij ons werken'. Een stab blijft een stab en de schuldige dus een stabber, daar verandert een compensatie voorstel geen ene fluit aan.

ik heb archi gekickt, wens niet langer met een stabber deze w te spelen.

Echt bijzonder matig dat je eerst met dit bericht komt en daarna toch blijkbaar wel met een stabber wilt spelen. Als je meent wat je in de tweede quote zegt, dan zie je zelf ook dat een compensatie voorstel hier niets aan verandert.
 
Reactiescore
510
Ik had laatst een bezem, waar is die gebleven...?
 
Reactiescore
16
Bekijk bijlage 19963
Was dit een geplande gezamelijke aanval of losse spelers van verschillende die trio aanvallen omdat ze bloed ruiken? Het doprverlies is redelijk verdeeld over Stay, Veeg, Panda en OA, en met 32m odd kun je ook niet van interns spreken.

Fullout op Invictus knallen, om vervolgens de hele stam te laten edelen door jan en alleman, tactisch niet echt slim aangepakt. Stay deed inderdaad een counter
 
Reactiescore
93
Jij speelt de game wel heel tactisch damn. meer dan 80 dorpen internen.
 
Reactiescore
16
Nou geef ik toe dat de intern van Take That Thing vrij veel was (49 dorpen), XLburger is daarentegen geen intern. Heeft geen dorp leeggezet, en is bijna full deff. Of denk je dat hij voor de grap 200k verslagen tegenstanders erbij heeft?
Dus meer dan 80 is eerder 50...

Maar goed zo heeft ook bijv. oud stamgenoot REOL zijn account op barbaar gezet zonder ook maar een dorp leeg te zetten voor de stam. Waardoor de hele buurt ermee weg liep. You win some, you lose some.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
983
Seg euh serieus, kan die flasback to reality ook iets anders dan internen?

Is dat trouwens waarvoor VEEG een bg is aangegaan met TRIO? Om zijn front te kunnen internen? :rolleyes: :confused:
 
Bovenaan