Top/Flop stammen

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
bcf985a2acac14b2d4feaec9c7b48daf.png


Toch best een interessante classic, gebaseerd op dit kaartje. :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Wie is wie precies? Want die grote paarse vlak kan ik lastig thuisbrengen, en ligt Taart zo ver al?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Wie is wie precies? Want die grote paarse vlak kan ik lastig thuisbrengen, en ligt Taart zo ver al?

Paars = Optic, -V- en El Prof
Rood = Taart, Space en SPARTA
Geel = Panda
Donkerblauw = Stoic
Lichtblauw = RT
Wit = OSRS
Groen(achtig) = Rotte
 
Reactiescore
2.303
Je ziet wel duidelijk wat voor een overmacht de andere stammen creëren door de makkelijke weg te kiezen.
 
Reactiescore
461
Je ziet wel duidelijk wat voor een overmacht de andere stammen creëren door de makkelijke weg te kiezen.
Is meer een BG zodat V met jullie kan fighten en Optic met Taart. Zie nergens een overmacht qua stammen die aan het fighten zijn.
Maar slecht kaartje Pim.
 
Reactiescore
89
Paars = Optic, -V- en El Prof
Rood = Taart, Space en SPARTA
Geel = Panda
Donkerblauw = Stoic
Lichtblauw = RT
Wit = OSRS
Groen(achtig) = Rotte

Pfoe dacht even dat ik wat gemist had en dat paars 1 stam was :eek:
Maar ziet er zeker interessant uit! Hoop dat stammen niet te snel breken, iets dat de laatste classics nogal vaak gebeurde.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Gebroken is in 2 vd 3 gevallen wel een groot woord
Op zich wel mee eens inderdaad. Denk alleen dat op de lange termijn Asbest het niet volgehouden had ondanks de goede weerstand.

Vanuit Optic gezien snap ik prima dat er gekozen is voor intern van asbest en hill zodat Gentle en Depri konden joinen. Gewoonweg slim gespeeld vanuit Optic.
 
Reactiescore
1.094
Qua statistieken valt het mee ja, maar de nuance daarin is wel dat het huidige optic bestaat uit 1 van de originele 4 accounts.

Verder logisch om rim te zoeken/creeren
 
Reactiescore
1.037
Zijn toch wel een aantal stammen waar ik niets van gehoord heb, op wat heb je de keuzes gebaseerd voor deze stammen en de prof?
 
Bovenaan