Top/Flop stammen

Reactiescore
977
Kan altijd keer een wereld verliezen toch.
Ik zal sowieso niet runnen :cool:

Was meer een beetje op de manier hoe. Deed vrij uit de hoogte en stoer in pm toen die werd aangevallen, werd vervolgens afgemaakt door diezelfde tegenstanders.

Heel sympathiek was het althans niet.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Was meer een beetje op de manier hoe. Deed vrij uit de hoogte en stoer in pm toen die werd aangevallen, werd vervolgens afgemaakt door diezelfde tegenstanders.

Heel sympathiek was het althans niet.

Ja oke dat is wel pijnlijk, maar volgens mij hebben de meeste tw’ers best wat praatjes als ik het af ook deze wereld weer bekijk...
 

Deleted User - 487694086

Guest
De meesten wel ja, gelukkig ben ik de bescheidenheid zelf
 
Reactiescore
977

Deleted User - 487960736

Guest
Na Optic lijkt nu ook het doek voor Rain te zijn gevallen. Twee keer flop. Welke stammen blijven over? Taart, V & Panda draaien lekker!

Taart heeft een hele mooie ligging, oprecht benieuw wat zij kunnen laten zien deze classic. Any predictions?

Ah kut hebben we al verloren :eek:
Iemand een co nodig? Fusie kan ook!1!1! sta voor alles open!!
 

Deleted User - 487960736

Guest
ik vind dit dan wel een mooie optie als je toch overal voor open staat

9229930314962c5248bd18f365f67266.png

OK en nu?? :(
 
Reactiescore
461
Na Optic lijkt nu ook het doek voor Rain te zijn gevallen. Twee keer flop. Welke stammen blijven over? Taart, V & Panda draaien lekker!

Taart heeft een hele mooie ligging, oprecht benieuw wat zij kunnen laten zien deze classic. Any predictions?
Taart die doormiddel van interns en bgs de wereld misschien zal winnen. Wie weet wie ze daarvoor nog kunnen strikken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Geen idee, zou de wereld wel interessant maken. Tevens zonde van de edels/accounts.

Vanwaar die rolleyes eigenlijk?

Gewoon dom van sommige leden in Rain om gelijk te fuseren. Groter front, minder accs voor VV, minder andere spelers overgenomen. Tja
 
Reactiescore
510
Taart die doormiddel van interns en bgs de wereld misschien zal winnen. Wie weet wie ze daarvoor nog kunnen strikken.
Misschien winnen, de gedoodverfde winnaar nu toch?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Hoe bedoel je nieuwe meme? Was er al een bestaande meme?!
 
Bovenaan