Top/Flop stammen

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Domme kindjes omdat ze iemand terecht beschuldigen van boosten? Het is maar wat je dom vindt... Ik vind mensen die jou/jouw fouten maken dan weer dom, ieder z'n ding :)

Nobles bijna 6k oda gepakt

maar ik bemoei niet.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Juh, maar wil je de hele aanval zien vamaf "optic" kant? Heb een screen vanaf 1 van de spelers van hun, waar alles duidelijk is;)
Op wie bedoel je precies?

Dat optic met 6 accounts zou spelen ipv 5 bijvoorbeeld kan je wel lekker over zeuren maar ik heb classics gestart met de meeste hier en niet 1 keer heb ik mee gemaakt dat er gestart werd zonder extra accounts.

Dan al niet om locatie uit te zoeken, voor extra dorpen of om teams te verdelen. Dat maakt ook allemaal niet uit.
 
Reactiescore
152
Op wie bedoel je precies?

Dat optic met 6 accounts zou spelen ipv 5 bijvoorbeeld kan je wel lekker over zeuren maar ik heb classics gestart met de meeste hier en niet 1 keer heb ik mee gemaakt dat er gestart werd zonder extra accounts.

Dan al niet om locatie uit te zoeken, voor extra dorpen of om teams te verdelen. Dat maakt ook allemaal niet uit.

Dit gaat niet om een toevallig 6de acc he;) dit gaat om minimaal 8 accounts al dan niet meer.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Er kwamen al aanvallen getimed vanaf 2 accounts buiten optic, volgens mij weet jij dit zelf ook wel..
Nee ik weet dat niet tbh. Maar twre accounts en 10 zoals je eerder noemde is nogal een verschil.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
En dan nog te zwijgen over republiccity die prima als boost zou gebruikt kunnen worden als hij niet op een andere locatie lag dan jullie premade. Zijn dus al 3 externe accounts waarvan 2 gebruikt, maar er waren er dus al minstens 3. Waarom heb je die accounts dan precies nodig? Gebrek aan kunde compenseren, of hoe zit dat nu?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
En dan nog te zwijgen over republiccity die prima als boost zou gebruikt kunnen worden als hij niet op een andere locatie lag dan jullie premade. Zijn dus al 3 externe accounts waarvan 2 gebruikt, maar er waren er dus al minstens 3. Waarom heb je die accounts dan precies nodig? Gebrek aan kunde compenseren, of hoe zit dat nu?
Dus zes accounts gestart totaal. Wat een skande is t.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Nja als je daarmee de vraag gaat ontwijken waarom Optic met boostaccounts start, ook goed
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nja als je daarmee de vraag gaat ontwijken waarom Optic met boostaccounts start, ook goed

De intentie is geen boost account, er waren te veel actieve spelers en daarom is er een account extra gestart. Zoals je zelf al aangeeft worden er ondanks de prereg functie soms accounts niet lekker of ideaal geplaatst en kan je zo kiezen wat op te geven.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Als de intentie geen boost is, waarom wordt een account zoals Heres20 dan gestart en nu intern? Zijn er dan na een week al zoveel spelers quit dat er een activiteitstekort is en een fusie noodzakelijk? Aparte situatie wel hoor..
 
Reactiescore
152
Als de intentie geen boost is, waarom wordt een account zoals Heres20 dan gestart en nu intern? Zijn er dan na een week al zoveel spelers quit dat er een activiteitstekort is en een fusie noodzakelijk? Aparte situatie wel hoor..

Najah en je ook nog aanmelden bij een andere stam in dit geval xtc, wat daar de intentie van was idk.

Ik zal dan wel noob zijn, maar als jij je dan zo pro voelt @Unidentified Black Male. Zou ik me ook maar zo gedragen en zo spelen, want op deze manier kom je ook als een noob over....
 

Deleted User - 487694086

Guest
Leuk om te zien dat het argument 'jullie deden het ook' overal op Skype terugkomt van Optic maar ze geen flauw benul hebben waar of wanneer dit gebeurd is. En als ze al iets kunnen noemen gaat het om spelers die nu in Optic zitten, merk wel dat de stamchat van jullie vol zit met strijders die het gerechtvaardigd vinden wat er gebeurt, maar eigenlijk geen flauw idee hebben wat er gebeurt.
Wat er gebeurt is dat Optic smoesjes gebruikt om te kunnen spelen met 2 keer zo veel accounts als toegestaan omdat in hun ogen de rest veel beter is dan zij. En misschien hebben ze zelfs gelijk, veel beter niveau dan Mastermark is dit ook niet.
 
Bovenaan