Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
533
Als niet boeiende derde partij (buiten de top) kan ik niet ontkennen dat de rekruut van pony een smaakje weg heeft van r2w. In mijn ogen is de definitie daar van nog steeds hetzelfde. Een niet noodzakelijke rekruut aannemen om een voordeelpositie/(win positie) te krijgen tov de rest van de wereld. Hier roepen over een BG of NAP die wel zou bestaan maar die in jou ogen extra onderstreept of bevestigd moet worden in lijn met je R2W uitspraak is nogal retorisch. Dus wat zeg je?

Als je het echt zo graag op kwaliteit wint. Had dan met Mats/Kata niet de kwantiteit gezocht door je ledenbestand uit te breiden.

Van het gebrekkige van wat ik er van heb meegekregen een mooie actie van Mats. Het veroverde dorpje kan prima als springplank fungeren voor verdere dorpen in die regio. Gaat vast nog een mooie strijd worden in de nabije toekomst.:D

Ik hoop echter dat deze wereld inderdaad besloten wordt op kwaliteit en een mooie lange strijd onderling. Niet excuses zoeken je ledenbestand uit te (blijven) breiden omdat de tegenstander zogenaamd allemaal noob samenwerkingen heeft.
Kijk ik ga hier nu toch even dieper op in gaan omdat het natuurlijk best onzinnig is de term R2W in de mond te nemen.

In heel de geschiedenis van Kata hebben we al best wat zogenaamde toppers geweigerd om te joinen en weggespeeld. De eisen voor een join zijn best hoog. We hebben heel deze wereld enkel een bondgenootschap gehad met een stam de hele andere kant en dat puur omdat ze een mega-coole stamprofiel hadden. Maar in feite kan je die niet echt serieus nemen.
We hebben dus steeds een 360° graden front gehad, niet altijd onder spanning maar het was er wel. Ook nu met INNI maken we duidelijk, neen sorry we waren nooit bondgenoten, maar wel gaan we knokken!
Dat we daarin ons als stam steeds gericht hebben versterkt klopt. Elke rekruut moest aan zeer strenge eisen voldoen bij ons, Pony voldoet daar aan.

Het is ook niet zo dat Pony INNI heeft verlaten om ons te joinen. De redenen waarom zijn niet aan mij om uit te leggen.
Chef heeft Pion niet verlaten om Kata te joinen. Ook weer, de redenen zijn aan hem.

Als Chef zou joinen is dat omdat hij voldoet aan onze filosofie. Heel deze wereld hebben we ons gericht versterkt, in tegenstelling tot andere stammen zijn wij niet vertrokken met spelers die elkaar kenden. Hier is geen premade gaande. Neen dit is nu nog eens echt een old-school stammetje dat zich steeds gericht en op een traag tempo heeft versterkt en zo hopelijk naar wereldwinst gaat. En over dat laatste zal vast en zeker het laatste nog niet geschreven zijn, INNI deed het goed vandaag, al zal autismal wel balen van dat ene dorpje dat hij had gedodged.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dat mag zeker niffo
 
Reactiescore
35
Als niet boeiende derde partij weet je ook waarschijnlijk niet dat Pion en tring (voormalig nummer 1 en 2 qua rang), een premade waren en over een verre meerderheid beschikte. Wellicht weet je ook niet dat toen, tring en pion nog een premade was, er toen al contact was opgenomen met INNI om eerst, de kleine stam maar wel qualitative sterke, weg te spelen. Wij knokken de hele wereld al tegen een meerderheid op, maar door goeie massa’s en samenwerking is het voormalige tring en pion kapot gegaan (ook door interne issues). Hierdoor hebben wij inderdaad nu een meerderheid, maar om ons dan te berichten van R2W is krankzinnig. We hebben de minste rekruteringen (paar lollige rekruuts van 1 dorp voor een paar dagen na) en zijn geen premade.
Hoe kun je ons beschuldigen van r2w, als zowel pion als inni de hele wereld op Max leden aantal heeft gezeten, en constant bij heeft gerekruteerd? Er is alleen een sprake van R2L (lose) van onze tegenstanders.

Ahhh dus jullie hebben tring weggespeeld die toch niks voorstelde zoals jullie zelf gezegd hebben! Helemaal vergeten. Natuurlijk al weer FF geleden. En stond VV onder VV toen tring/pion/inni een grote BG had tegen jullie! Want dat heb ik niet meegekregen.
 
Reactiescore
1.454
Ahhh dus jullie hebben tring weggespeeld die toch niks voorstelde zoals jullie zelf gezegd hebben! Helemaal vergeten. Natuurlijk al weer FF geleden. En stond VV onder VV toen tring/pion/inni een grote BG had tegen jullie! Want dat heb ik niet meegekregen.

Waar zegt die dat wij Tring hebben weggespeeld? Je moet niet woorden in iemands mond leggen, daardoor kom je gewoon niet geloofwaardiger over.

Hij zegt dat er contact is opgenomen. Dat er een enorm kwantitatief voordeel gemaakt zou worden als de plannen doorgingen.

Nu hebben al meerdere mensen zich versproken en aangegeven dat er inderdaad een NAP is tussen de twee stammen om samen tegen ons te gaan. Leuk dat je het wilt ontkennen, maar dit is net zo geloofwaardig als het ontkennen van de Tring/Pion. samenwerking.

Ook vind ik het grappig dat we beschuldigd worden van R2W terwijl elke andere stam meer leden heeft aangenomen, fusies binnen de stam zijn aangegaan om grotere accs te krijgen (de twee A’tjes konden anders alleen maar dromen om zo hoog te staan op de ranglijst) en er letterlijk direct van de vijand gerecruit wordt. Oprecht, de mensen die die ene recruit van Pony R2W vinden kunnen volgens mij net zo goed naar de GGZ gaan, want die zijn niet helemaal goed in de bovenkamer (of ze zijn gewoon echt heeel heeeeeeeel dom....)
 

DeletedUser81223

Guest
Oprecht, de mensen die die ene recruit van Pony R2W vinden kunnen volgens mij net zo goed naar de GGZ gaan, want die zijn niet helemaal goed in de bovenkamer (of ze zijn gewoon echt heeel heeeeeeeel dom....)

R2W zul je van mij niet snel horen.
Enige wat ik me dan afvraag is in hoeverre jullie op deze wereld een echte strijd willen zoals jullie jezelf graag profileren(Als een stam die het heeel graag voor iedereen leuk maakt en spannend houd). Je krijgt het er bij mij niet door dat die twee dingen samen gaan. Helemaal als je Chef er ook nog bijneemt. Volgens mij scheit je dan gewoon in je broek, anders ben je pas een stoere vent!
 
Reactiescore
1.454
R2W zul je van mij niet snel horen.
Enige wat ik me dan afvraag is in hoeverre jullie op deze wereld een echte strijd willen zoals jullie jezelf graag profileren(Als een stam die het heeel graag voor iedereen leuk maakt en spannend houd). Je krijgt het er bij mij niet door dat die twee dingen samen gaan. Helemaal als je Chef er ook nog bijneemt. Volgens mij scheit je dan gewoon in je broek, anders ben je pas een stoere vent!

Leuk verhaal. Wel lekker hypocriet dat jullie een samenwerking aan gaan met elkaar en dan ons beschuldigen dat we de wereld niet leuk maken XD. Zelfs als we Chef recruiten hebben wij een kwantitatief nadeel op jullie hebben.

Daarnaast vind ik het ook erg grappig dat wij als schuldige worden aangewezen terwijl jullie niet instaat waren jullie topleden vast te houden. Al met al klinkt het als: wij verneuken alles maar het is allemaal jullie schuld.
 
Reactiescore
35
Waar zegt die dat wij Tring hebben weggespeeld? Je moet niet woorden in iemands mond leggen, daardoor kom je gewoon niet geloofwaardiger over.

Hij zegt dat er contact is opgenomen. Dat er een enorm kwantitatief voordeel gemaakt zou worden als de plannen doorgingen.

Nu hebben al meerdere mensen zich versproken en aangegeven dat er inderdaad een NAP is tussen de twee stammen om samen tegen ons te gaan. Leuk dat je het wilt ontkennen, maar dit is net zo geloofwaardig als het ontkennen van de Tring/Pion. samenwerking.

Ook vind ik het grappig dat we beschuldigd worden van R2W terwijl elke andere stam meer leden heeft aangenomen, fusies binnen de stam zijn aangegaan om grotere accs te krijgen (de twee A’tjes konden anders alleen maar dromen om zo hoog te staan op de ranglijst) en er letterlijk direct van de vijand gerecruit wordt. Oprecht, de mensen die die ene recruit van Pony R2W vinden kunnen volgens mij net zo goed naar de GGZ gaan, want die zijn niet helemaal goed in de bovenkamer (of ze zijn gewoon echt heeel heeeeeeeel dom....)


Er staat toch letterlijk "maar door goeie massa’s en samenwerking is het voormalige tring en pion kapot gegaan". Komt bij over dat het door jullie komt. Kan ook dat ik niet goed wakker ben hoor, was weer vroeg dag .

Geloofwaardigheid heeft hier iig niets mee te maken.

Heb trouwens nergens bevestigd of ontkend dat er een nap/BG is. Weet niet waar je dat gelezen hebt?.

Fusies of interns zijn niet altijd een reden om puur groter te worden. Er kunnen andere redenen zijn.

Het enige verschil met recruit van pigzor bij ons en pony bij jullie is dat jullie pas nadat hij in de stam komt begonnen met aanvallen.
 
Reactiescore
1.454
Er staat toch letterlijk "maar door goeie massa’s en samenwerking is het voormalige tring en pion kapot gegaan". Komt bij over dat het door jullie komt. Kan ook dat ik niet goed wakker ben hoor, was weer vroeg dag .

Geloofwaardigheid heeft hier iig niets mee te maken.

Heb trouwens nergens bevestigd of ontkend dat er een nap/BG is. Weet niet waar je dat gelezen hebt?.

Fusies of interns zijn niet altijd een reden om puur groter te worden. Er kunnen andere redenen zijn.

Het enige verschil met recruit van pigzor bij ons en pony bij jullie is dat jullie pas nadat hij in de stam komt begonnen met aanvallen.

Nog steeds waar staat expliciet dat wij dat hebben gedaan? Het enige wat wij hebben gedaan is een massa op Piele zodat ze deff moesten splitsen.

Dat jij dat niet gedaan hebt kan, maar anderen wel al. Is gewoon onzin, want de feiten liggen al op tafel.

Fusies hebben soms inderdaad andere redenen, zoals plek maken voor meer recruits.

Dat Pony voor de aanval gejoind heeft maakt eigenlijk geen zak uit. Hij had gewoon een NAP met jullie die niet opgezegd was en had totaal geen info. De reden dat er aangevallen werd was omdat jullie net jullie hele front geinternd hadden. Tsja, dat dat front gestacked wordt door jullie rimstammen (mensen praten, daarom kan je beter geen BGs hebben) das mooi voor jullie :)
 
Reactiescore
35
Nja jij noemt het fusies, kan ook intern zijn omdat mensen door persoonlijke redenen moeten stoppen..


Dat Pony voor de aanval gejoind heeft maakt eigenlijk geen zak uit. Hij had gewoon een NAP met jullie die niet opgezegd was en had totaal geen info. De reden dat er aangevallen werd was omdat jullie net jullie hele front geinternd hadden. Tsja, dat dat front gestacked wordt door jullie rimstammen (mensen praten, daarom kan je beter geen BGs hebben) das mooi voor jullie :)


ik zeg toch niet dat zijn join iets heeft uitgemaakt voor de aanval? Ik zeg dat jullie iemand recruiten die in een vijandelijke stam heeft gezeten en wij ook. Alleen de timing is anders.

En welke rimstam zou front van auti stacken dan? Fijn dat je het denkt allemaal te weten, maar gewoon uit je nek lullen hier is zeker niet geloofwaardig Er Kwamen toch ook aanvallen van een mb/du of whatever aan bij ons, dus helemaal alleen staan jullie er niet voor.
 
Reactiescore
1.454
Nja jij noemt het fusies, kan ook intern zijn omdat mensen door persoonlijke redenen moeten stoppen..


Dat Pony voor de aanval gejoind heeft maakt eigenlijk geen zak uit. Hij had gewoon een NAP met jullie die niet opgezegd was en had totaal geen info. De reden dat er aangevallen werd was omdat jullie net jullie hele front geinternd hadden. Tsja, dat dat front gestacked wordt door jullie rimstammen (mensen praten, daarom kan je beter geen BGs hebben) das mooi voor jullie :)

ik zeg toch niet dat zijn join iets heeft uitgemaakt voor de aanval? Ik zeg dat jullie iemand recruiten die in een vijandelijke stam heeft gezeten en wij ook. Alleen de timing is anders.

En welke rimstam zou front van auti stacken dan? Fijn dat je het denkt allemaal te weten, maar gewoon uit je nek lullen hier is zeker niet geloofwaardig Er Kwamen toch ook aanvallen van een mb/du of whatever aan bij ons, dus helemaal alleen staan jullie er niet voor.

Kan inderdaad zijn dat mensen stoppen, maar heb al gehoord dat er hier en daar fusies zijn. Ook als iemand stopt, dan zoek je een nieuw team...

Wat maakt die timing uberhaupt uit als er echt 0 voordeel uit gehaald kan worden?

Ik hoor verhalen. Bij mij moet je niet over specifieke namen zijn, krijg alleen mee (ben op vakantie, dus mijn cos mogen het account runnen :p). En zeggen dat je niet alleen staat omdat we MBs hebben is wel het meeste trieste argument wat ik in mijn leven gehoord heb...
 

DeletedUser81223

Guest
Leuk verhaal. Wel lekker hypocriet dat jullie een samenwerking aan gaan met elkaar en dan ons beschuldigen dat we de wereld niet leuk maken XD. Zelfs als we Chef recruiten hebben wij een kwantitatief nadeel op jullie hebben.

Laten we het even in de goede volgorde zien, de recruit van Pony was toch echt al iets eerder geregeld. Dat is niet gisteren of eergisteren geregeld maar al eerder. Of er een samenwerking is tussen Tring/Pion moet je niet bij mij wezen, ik zit niet in INNI dus dat is mijn pakkie aan niet ;)

Verder lees ik bij jou heel veel aannames etc. En vervolgens mag die lvl nogwattes je er niet eens op aanspreken dat je onzin praat. Breng het dan ook niet de wereld in, of kom met aantoonbare feiten.
 
Reactiescore
1.454
Laten we het even in de goede volgorde zien, de recruit van Pony was toch echt al iets eerder geregeld. Dat is niet gisteren of eergisteren geregeld maar al eerder. Of er een samenwerking is tussen Tring/Pion moet je niet bij mij wezen, ik zit niet in INNI dus dat is mijn pakkie aan niet ;)

Verder lees ik bij jou heel veel aannames etc. En vervolgens mag die lvl nogwattes je er niet eens op aanspreken dat je onzin praat. Breng het dan ook niet de wereld in, of kom met aantoonbare feiten.

Idd, niet 1 dag van te voren geregeld, maar er is daadwerkeijk geen voordeel uit gehaald dus snap het probleem van de timing niet.

Kom inderdaad met veel aannames. Is ook moeilijk dit soort dingen te bewijzen he...
 
Reactiescore
967
Tuurlijk is de recruit niet gister geregeld, als wij iemand rekruteren, moet de persoon een solli indienen en kan hier enig periode over heen gaan omdat we als stam goed willen overleggen. Dit is bij elke recruit zo geweest :)

Dat wij nou niet rechtstreeks uit vijandelijke stammen spontaan rekruteren...
 
Reactiescore
35
Kan inderdaad zijn dat mensen stoppen, maar heb al gehoord dat er hier en daar fusies zijn. Ook als iemand stopt, dan zoek je een nieuw team...

Wat maakt die timing uberhaupt uit als er echt 0 voordeel uit gehaald kan worden?

Ik hoor verhalen. Bij mij moet je niet over specifieke namen zijn, krijg alleen mee (ben op vakantie, dus mijn cos mogen het account runnen :p). En zeggen dat je niet alleen staat omdat we MBs hebben is wel het meeste trieste argument wat ik in mijn leven gehoord heb...


Wie heeft het in godsnaam over voordeel eruit halen? Het gaat erover dat jullie zeggen dat we een vijand recruiten en ik zeg dat het in het geval van pony eigenlijk buiten de timing om hetzelfde is. Zoals han.nogwattes zegt, dit is al iets wat al veel langer de bedoeling was. ( Ik weet de reden wel waarom pony uit de stam gegaan is en daaruit is het makkelijk af te leiden dat een join bij jullie of solo blijven de enige optie was. Verder ook geen probleem of verwijt hoor.

Verder hoor je nogal veel maar bewijs je nogal weinig.

Nu kregen we inderdaad alleen aanvallen van een mb, maar ook bij jullie al dan niet als stam zijn er afspraken met andere spelers/stammen. Dus niet " zielig of stoer " ( maar net hoe je het interpreteert ) lopen doen dat iedereen tegen jullie is. Calimero gedrag noemen we dat.

Verder, geniet van je vakantie.
 
Reactiescore
489
Wie heeft het in godsnaam over voordeel eruit halen? Het gaat erover dat jullie zeggen dat we een vijand recruiten en ik zeg dat het in het geval van pony eigenlijk buiten de timing om hetzelfde is. Zoals han.nogwattes zegt, dit is al iets wat al veel langer de bedoeling was. ( Ik weet de reden wel waarom pony uit de stam gegaan is en daaruit is het makkelijk af te leiden dat een join bij jullie of solo blijven de enige optie was. Verder ook geen probleem of verwijt hoor.

Verder hoor je nogal veel maar bewijs je nogal weinig.

Nu kregen we inderdaad alleen aanvallen van een mb, maar ook bij jullie al dan niet als stam zijn er afspraken met andere spelers/stammen. Dus niet " zielig of stoer " ( maar net hoe je het interpreteert ) lopen doen dat iedereen tegen jullie is. Calimero gedrag noemen we dat.

Verder, geniet van je vakantie.

Om hier nog een laatste keer op terug te komen, wij hebben enkel bg's met de MB-stammen. Net zoals jullie zelf MB-stammen hebben.
Punt is dat jullie als INNI zijnde samenwerken met Pion (blijkt uit gesprekken waarvan wij de naam niet gaan prijsgeven ivm privacy) en ook contact leggen met andere stammen (ook hier hebben we intern bewijs van).

Jullie zijn nu alles zelf aan het achterhouden/liegen over mogelijke samenwerkingen. Waarom jullie dit doen vraag ik me toch wel af. We hebben al meermaals hier op het AF gezegd dat we dit zelfs semi toejuichen. Je ziet ons nergens liegen over samenwerkingen, dat doen jullie, dus Calimero wie?
 
Bovenaan