Top/Flop stammen

Reactiescore
1.075
2019-08-03 01:03 3947 +42 2h Kazerne (16)
Nog iets anders wat je wilt weten ?.

Graag wil ik van jou ook bewijs zien, dat er OS buiten de stam is aangevraagd en bewijs dat er gebruik is gemaakt geworden door een Spion

dus er stond helemaal geeeeeeen toren? aangezien het de enige 42 is die voorkomt in de complete bouwgeschiedenis van dat dorp ;).

je hebt een tijdje terug trouwens zelf toegegeven dat er deff van een speler buiten one. kwam, een oud MB fzo, mag ik nu het bewijs dat je acc op del staat?
enhet spion gedeelte is al gewoon bewezen, van binnenuit One. en buitenuit
 
Reactiescore
634
dus er stond helemaal geeeeeeen toren? aangezien het de enige 42 is die voorkomt in de complete bouwgeschiedenis van dat dorp ;).

je hebt een tijdje terug trouwens zelf toegegeven dat er deff van een speler buiten one. kwam, een oud MB fzo, mag ik nu het bewijs dat je acc op del staat?
enhet spion gedeelte is al gewoon bewezen, van binnenuit One. en buitenuit

Noob, als jij iemand ergens van beschuldigd, ga jij bewijs leveren en wij geen bewijs om onze onschuld te bewijzen.
Notabene kan ik iets wat er niet is, ook niet bewijzen.

Toren kan je niet bewijzen
OS aanvraag buiten de stam kan je niet bewijzen
Spion gebruik kom je met een vage PM aanzetten en beweert dat er 3 dagen van te voren bij een stamgenoot info verteld is geworden

Dus je komt op AF rotzooi posten met 0 bewijs :)
 
Reactiescore
1.075
Noob, als jij iemand ergens van beschuldigd, ga jij bewijs leveren en wij geen bewijs om onze onschuld te bewijzen.
Notabene kan ik iets wat er niet is, ook niet bewijzen.

Toren kan je niet bewijzen
OS aanvraag buiten de stam kan je niet bewijzen
Spion gebruik kom je met een vage PM aanzetten en beweert dat er 3 dagen van te voren bij een stamgenoot info verteld is geworden

Dus je komt op AF rotzooi posten met 0 bewijs :)

ik heb toch echt letterlijk bewezen dat er max een toren lvl 1stond, je gaf zelf al aan OS te ontvangen,en de gelekte info is gewoon bewezen, zet je nou delete of niet? of loog je daar ook over?
 
Reactiescore
634
ik heb toch echt letterlijk bewezen dat er max een toren lvl 1stond, je gaf zelf al aan OS te ontvangen,en de gelekte info is gewoon bewezen, zet je nou delete of niet? of loog je daar ook over?

Ok, alwetende Noobje.

Als er Toren lvl 1 in zou gestaan hebben.
Hoelang van te voren zouden wij de aanval gezien kunnen hebben ?

OS buiten stam = bla bla bla
Spion = Bla bla bla
 

DeletedUser78491

Guest
je hebt een tijdje terug trouwens zelf toegegeven dat er deff van een speler buiten one. kwam, een oud MB fzo, mag ik nu het bewijs dat je acc op del staat?
enhet spion gedeelte is al gewoon bewezen, van binnenuit One. en buitenuit

Dit kwam van de mb van team DBA die als premade met DBA gestart is, diegene hoort wel degelijk bij One. dus en is géén oud mb. Je praat weer onzin, zoals wel vaker gebeurt overigens.
 
Reactiescore
634
Dit kwam van de mb van team DBA die als premade met DBA gestart is, diegene hoort wel degelijk bij One. dus en is géén oud mb. Je praat weer onzin, zoals wel vaker gebeurt overigens.

Zijn punt is ook niet dat MB speler(s) OS hadden gestuurd.
Zijn punt is dat er bij Space. en/of Peaky2 OS was aangevraagd.
Terwijl deze stammen met een stamgenoot van hun samenspeelt en nu een voor een afstand nemen van Fear :)
Mocht er vanuit ons OS zijn aangevraagd bij Space bv. Kan hij dit met gemak bewijzen, zelfs zonder PM en enkel door de OS stats te posten.
Nu deze er niet zijn, laat hij duidelijk zien dat het een Noob is en maakt zichzelf belachelijk.

Later komt die met een vage PM aanzetten dat er 3 dagen van te voren info gelekt was geworden, door een speler die iedereen in de omgeving zit te PM dat hij voor PP speelt en zijn dorp zal afstaan.
Zo te zien heeft die speler al heel veel beloftes lopen.
In ieder geval is en was er geen PM met info naar Coruscant verstuurd geworden en andersom hebben/hadden wij ook geen spion in dienst.

Laatste bewering van hem, eigenlijk een verbazing van hem is dat hij niet kan snappen dat hun aanvallen een flop waren, doordat Toren het zag en duidelijk werd wie target was en wie fake target.
eerste instantie komt die aanzetten dat Dorp max lvl 1 Toren kan hebben. TWstats laat zien dat het een kazerne ook kan zijn.

Dus allemaal rotzooi beweringen zonder ook maar 1 bewijs.
Zelfs dat ik account op delete zal zetten, durf hij niet op in te gaan.

Kortom een Mongool eerste klas
 
Reactiescore
1.075
Zijn punt is ook niet dat MB speler(s) OS hadden gestuurd.
Zijn punt is dat er bij Space. en/of Peaky2 OS was aangevraagd.
Terwijl deze stammen met een stamgenoot van hun samenspeelt en nu een voor een afstand nemen van Fear :)
Mocht er vanuit ons OS zijn aangevraagd bij Space bv. Kan hij dit met gemak bewijzen, zelfs zonder PM en enkel door de OS stats te posten.
Nu deze er niet zijn, laat hij duidelijk zien dat het een Noob is en maakt zichzelf belachelijk.

Later komt die met een vage PM aanzetten dat er 3 dagen van te voren info gelekt was geworden, door een speler die iedereen in de omgeving zit te PM dat hij voor PP speelt en zijn dorp zal afstaan.
Zo te zien heeft die speler al heel veel beloftes lopen.
In ieder geval is en was er geen PM met info naar Coruscant verstuurd geworden en andersom hebben/hadden wij ook geen spion in dienst.

Laatste bewering van hem, eigenlijk een verbazing van hem is dat hij niet kan snappen dat hun aanvallen een flop waren, doordat Toren het zag en duidelijk werd wie target was en wie fake target.
eerste instantie komt die aanzetten dat Dorp max lvl 1 Toren kan hebben. TWstats laat zien dat het een kazerne ook kan zijn.

Dus allemaal rotzooi beweringen zonder ook maar 1 bewijs.
Zelfs dat ik account op delete zal zetten, durf hij niet op in te gaan.

Kortom een Mongool eerste klas

God man, als het een kazerne was lul je gewoon uit je nek ivm de toren, zie je dat zelf niet in?
 

DeletedUser78702

Guest
@Astaroth.
Laat het gewoon rusten, One zijn hier met veel meer vertegenwoordigd. Ook al zou je gelijk hebben, staan er meteen 5 van die gasten klaar om je eventuele bewijzen te weerleggen.

@Coruscant
Stop eens met schelden man, niemand hier is een mongool. Wacht maar tot 1 van jouw kinderen met een chromosoompje teveel wordt geboren. Als je ooit je pik ergens in krijgt tenminste, want dat lijkt me prioriteit voor jou.
 
Reactiescore
508
@Astaroth.
@Coruscant
Stop eens met schelden man, niemand hier is een mongool. Wacht maar tot 1 van jouw kinderen met een chromosoompje teveel wordt geboren. Als je ooit je pik ergens in krijgt tenminste, want dat lijkt me prioriteit voor jou.

iedereen in de bibliotheek keek me vreemd aan toen ik moest beginnen lachen terwijl ik dit las, gvd (ook mn bib crush)
 
Reactiescore
1.478
Als de puntentabel en twstats kloppen staat er ook geen toren lvl 1 in dat dorp.
 
Reactiescore
1.075
Als de puntentabel en twstats kloppen staat er ook geen toren lvl 1 in dat dorp.

Jawel, 42 p geeft 16 mogelijkheden, echter is er maar 1 42 p groei waardoor er ofwel 1 toren level staat of geen dus :p
 

DeletedUser69481

Guest
Jullie weten dat je bouwtijd kan halveren en daardoor zo'n puntentabel allesbehalve betrouwbaar Is?
 
Reactiescore
1.075

oja, maarja twstats is qua tijden niet altijd up to date toch?
 

DeletedUser69481

Guest
Door bouwtijd te halveren telt tw stats vaker de punten van 2 gebouwen bij elkaar op. Die toren kan dus gebouwd zijn in alle puntentellingen dat het dorp minimaal 42 punten is gestegen.

De toren kan dus ook gebouwd zijn bij die +59 punten of die +79 punten. Zo'n dorpsakte is dan ook niet bepaald sterk bewijs om aan te tonen dat er geen toren stond.
 
Reactiescore
1.075
Door bouwtijd te halveren telt tw stats vaker de punten van 2 gebouwen bij elkaar op. Die toren kan dus gebouwd zijn in alle puntentellingen dat het dorp minimaal 42 punten is gestegen.

De toren kan dus ook gebouwd zijn bij die +55 punten of die +79 punten. Zo'n dorpsakte is dan ook niet bepaald sterk bewijs om aan te tonen dat er geen toren stond.

Een toren lvl 1 hoef je niet te halveren met een bouwtijd van 23 seconden, net als de lvl 2 met een bouwtijd van 1 min fzo?
 
Bovenaan