Top/Flop stammen

DeletedUser77014

Guest
Hey kwal,

Sinds jij toch weer allemaal leugens verspreid kom ik je weer even de feiten op je neus drukken:

Bekijk bijlage 15162
Zoals je hierboven ziet, waren het jouw leden die mij aanspreken en ik daar gewoon een reactie op geef met een voorstel?

Dat jullie onderling 0,0 communicatie hebben wilt niet zeggen dat wij niet aangeboden hebben om een afspraak te maken. Deze afspraak was zelfs al voor het 2e kata geval maar omdat er geen reactie op komt staat er dus nog niets zwart op wit.

Als je nu is minder tijd stopt in het voor schut zetten van jezelf en gewoon is focussed op dingen waar je wel nut aan hebt hadden de afspraken al zwart op wit gestaan.

Met vriendelijke groetjes,

De leider die wel probeert een stop aan de kata's te doen :)
Waarom ging je niet chill op je eigen accie spelen?
 

DeletedUser76932

Guest
Waarom ging je niet chill op je eigen accie spelen?

Mijn eigen account (baconchips) heeft misschien net 50-60 vlaggen?

Verder zouden wij misschien op DBA spelen maar die had al een goed team en waren wij overbodig, dus ik dacht ik maak mijn 7k pp op die ik nog had staan op een accountje van me en ik kijk wel hoever ik kom. Aangezien wij rutger kende gaf hij aan dat wij best een wereldje op zijn account mochten voortzetten. Nu weten we allemaal dat hij veel vlaggen heeft dus dat was altijd mooi meegenomen. Hij speelt zelf ook nog dus zie het alsof ik co bij hem, alleen heb ik deze wereld de touwtjes in handen :)
 
Reactiescore
1.478
Mijn eigen account (baconchips) heeft misschien net 50-60 vlaggen?

Verder zouden wij misschien op DBA spelen maar die had al een goed team en waren wij overbodig, dus ik dacht ik maak mijn 7k pp op die ik nog had staan op een accountje van me en ik kijk wel hoever ik kom. Aangezien wij rutger kende gaf hij aan dat wij best een wereldje op zijn account mochten voortzetten. Nu weten we allemaal dat hij veel vlaggen heeft dus dat was altijd mooi meegenomen. Hij speelt zelf ook nog dus zie het alsof ik co bij hem, alleen heb ik deze wereld de touwtjes in handen :)
Sick.
 
Reactiescore
2.193
Rutget is een soort van TW break aan het houden? Hij faalt er wel een beetje in aangezien hij gewoon af en toe logged om te helpen farmen etc.

Hij is 1 van de 3 musketiers die To infinity for serenity zijn 3e wereldwinst gaan geven :)

Omdat het zijn acc is vandaar :p
 

DeletedUser79415

Guest
sherwin en Pieter zijn overigens altijd welkom, Rutger was mijn co en wilde heel graag een tw break toen viel er gewoon ter sprake dat ik het zonde vond zo'n mooi account achter te laten. aangezien dba momenteel 5 man sterk is besloten sherwin, Pieter en zo nu en dan Rutger door te gaan op tifs.
 

DeletedUser76932

Guest
Flop stam: Fear! en al hun mb stammen die vanmorgen proberen One. weg te spelen. Get outta here!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
One flop
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
One flop
 
Reactiescore
766

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ah nu hoor ik je spreken
 
Bovenaan