Top & Flop stammen

Reactiescore
1.278
Fight heeft de eerste strijd tegen babe zo te zien al gewonnen. Een goed afgeslagen massa op bigbanana. 0 Dorpen winst atm

487767683


Ben benieuwd of babe lessen trekt uit de vierde mislukte aanval achtereen en wat de reactie van de kant van fight wordt op de aanvallen van babe. We gaan het zien.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Stel nu dat ik Babe leiding nomineer als slechtste leiding in lange tijd. Wie gaat mij dan tegenhouden?
 
Reactiescore
978
Weet de leiding binnen Babe dat fuseren echt jezelf in de voeten schieten is? En leden gaan hierin mee? Wel gek overtuigingsvermogen

cavia-voeding.jpg
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ga weg ik ben de Lau niet hoor (rofl)
 
Reactiescore
239
Bedankt voor de vermelding tijger <3



Fight heeft de eerste strijd tegen babe zo te zien al gewonnen. Een goed afgeslagen massa op bigbanana. 0 Dorpen winst atm

487767683


Ben benieuwd of babe lessen trekt uit de vierde mislukte aanval achtereen en wat de reactie van de kant van fight wordt op de aanvallen van babe. We gaan het zien.
 
Reactiescore
524
BigBanana:
Murena had dit moeten winnen, zijn cluster is echt zeer compact!
Murena co1:
Bedankt voor de vermelding tijger <3
Murena co2:
Leuk dit, bedankt!
Derde partij:
Verklaar u nader?
BigBanana:
Denk niet dat jij in het algemeen veel begrijpt dus dan heb je ook meteen je antwoord.
Derde partij:
SHOTS FIRED ! :p

Je bijdrage aan alle topics is echt onvoorstelbaar! Bij het achter elkaar plakken van al je reacties ontstaat er een monoloog van een bijzonder laag niveau, als dit het P&P-kanon van Fight wordt dan betwijfel ik of het een verbetering is ten opzichte van Babe.
 

DeletedUser76765

Guest
*snap*
Je bijdrage aan alle topics is echt onvoorstelbaar! Bij het achter elkaar plakken van al je reacties ontstaat er een monoloog van een bijzonder laag niveau, als dit het P&P-kanon van Fight wordt dan betwijfel ik of het een verbetering is ten opzichte van Babe.
Dat je nog kwaliteit verwacht op dit forum. Letterlijk plaatjes van cavia's en opmerkingen als 'KaKaKa flop' of 'Babe flop'.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Fun banter is genoeg voor mij, hoef geen kwaliteit.

Babe flop
 
Reactiescore
239
Wauw, jij bent ook wel het zonnetje hier!
Misschien moet je zelf eens proberen iets toe te voegen van waarde op het forum want na 3jaar hier is je dat precies nog niet vaak gelukt.
 
Bovenaan