Top & Flop stammen

Reactiescore
3.457
Jouw hele post is een grap. Beetje jammer dat Thiemo en Filip je te weinig aandacht geven, vandaar dat je dat hier wilt compenseren.


Om toch in te gaan op je inhoud.



Check die tijden eens. Vertel mij dan aub of er toen al dorpen zijn gepakt. Daarna is er rond 7 uur gebeld naar onze TW EEND. Je mag zelf invullen voor waarvoor.

unknown.png

unknown.png

unknown.png





R2W... blijf in het verleden leven pik. Waarschijnlijk pak je geen succes in de toekomst.

Chess doet het veel beter toch. Gratis dorpen van Mura en DPschut. Zal kijken of er nog een MB speler of UFO lid wilt stoppen. Dan kunnen jullie die troepen weer naar Afrika sturen.



Blijf jij aub gewoon weg van het forum. Ik dacht oprecht dat Martijn vervelend was, maar hij heeft tenminste nog inhoud.
Als je wilt lachen kijk gewoon in de spiegel. Je hele leven zal wel een grap zijn.



Jammer dat je nog steeds niet veranderd bent. Lange post, zonder inhoud.
Beetje lage post wel Ritesh,je hebt namelijk een hele grote fantasie.
Zo wist je mij te vertellen na de leave van Lemon en Dabb uit Neo,dat Mura 100% ook zou leaven en Chess zou joinen .
Zo zijn er wel meer voorvalletjes geweest waarbij je eigen interpretatie van een situatie er geheel naast zat.
Misschien hadden jullie selectiever jullie recruits uit moeten zoeken ipv alles maar aan te nemen die een beetje goed lag voor Neo,zou een hoop ellende hebben gescheeld voor jullie.
Je heb zelf gezegd dat Neo geduurde deze wereldverloop het niet netjes heeft gespeeld,er zijn tig situaties geweest die niet zuiver waren,toch?
Om dan nu na jullie zoveelste “incident” de zwarte piet naar ons gaat schuiven is wel heel sneu eigenlijk.
 
Reactiescore
571
Beetje lage post wel Ritesh,je hebt namelijk een hele grote fantasie.
Zo wist je mij te vertellen na de leave van Lemon en Dabb uit Neo,dat Mura 100% ook zou leaven en Chess zou joinen .
Zo zijn er wel meer voorvalletjes geweest waarbij je eigen interpretatie van een situatie er geheel naast zat.
Misschien hadden jullie selectiever jullie recruits uit moeten zoeken ipv alles maar aan te nemen die een beetje goed lag voor Neo,zou een hoop ellende hebben gescheeld voor jullie.
Je heb zelf gezegd dat Neo geduurde deze wereldverloop het niet netjes heeft gespeeld,er zijn tig situaties geweest die niet zuiver waren,toch?
Om dan nu na jullie zoveelste “incident” de zwarte piet naar ons gaat schuiven is wel heel sneu eigenlijk.

Ik keur niks goed van NEO hun verleden. Ik heb al 100x toegeven dat die dingen niet netjes waren.

Ik probeer geen compensatie of wat dan ook te regelen voor TBN. Mocht iemand van jullie anders beweren en dit kan aantonen, ga je gang.
Waar ik niet tegen kan is dat hier bullshit word gepost. Daar reageer ik op meer niet.

Tja laag of niet. Heb al erbij geplaatst dat ik triggered ben. Wie zou dat niet zijn in mijn situatie. Ik zou VV tot 3 uur eigenlijk doen, ben tot half 5 opgebleven om deze situatie te proberen redden.
 
Reactiescore
571
Om kwart over 4 is er toch gesniped vanuit Neo?
Die screen kreeg ik namelijk.

Heb vv rond kwart over 4 - half 5 naar Daan kunnen doen. Die had geen last van die melding blijkbaar. Echter daarna hadden Justin en Roy beiden het zelfde probleem als wat ik had.
 

DeletedUser79312

Guest
De enige aandacht waar deze clown naar snakt is die van jou, en het blijft komen dus ik moet iets goed aan het doen zijn.

Als het probleem zich toen al voordeed, sommige aanvallen uren onderweg waren hoe komt het dan dat om 9u47 er pas iemand met het idee kwam om richting Chess een berichtje te sturen? (een paar in het geval van Roy), vraag me af waarom er daar niet eerder aan gedacht was...

**(foto verwijderd ivm prive informatie)**
=> beter?
Roy.png


Toch nog even proberen he, en je zegt het zelf, gratis dorpen die je krijgt van Muramasa, gratis dorpen die je krijgt nadat je iedereen van Haico jaagt of de personen die wél willen spelen ervan gooit en dat goedpraat als 'stab'. Waar blijft die uitleg waarom hij werd beschuldigt ook al was het een andere co?

Zou slecht staan op de kerfstok van N.E.O, wellicht is ie al te vol om dat er nog bij te nemen.

Onze troepen gaan trouwens graag naar Afrika, die van jou liever naar de lege dorpen heb ik de indruk, want dat is/was Mura toch en dat zal Haico toch ook zijn :)

Zo nu en dan kom ik nog eens langs, om eens goed te kakken op alles waar jullie mee proberen weg te geraken, om dan even rust te nemen zodat ik geen ... neigingen krijg van jullie onredelijke posts, maar blijf vooral verder doen.

Misschien wordt het tijd dat je Martijn dan nog eens recruit, kan ik tegen hem wat klagen.

Ik zou een post van 2 zinnen trouwens niet definiëren als lange post.

En jammer dat jij het persoonlijk moet beginnen maken, is dat de enige manier om de focus te verleggen?

Grote man kleine ...?

Moet jij voor iets compenseren waar wij nog niet van op de hoogte zijn dan?

Verbaast me dat je het argument niet gebruikt dat je vroeger zo vaak gebruikte 'man, jij speelt nog niet lang genoeg op deze wereld en doet alsof je alles weet'.

Het enige wat ik weet is dat ik geen spiegel nodig heb om te lachen, het feit dat ik je iedere keer zo ver krijg is lachwekkend genoeg.

Het beste van allemaal is dan nog dat niemand wat pp kon missen voor Berend, jullie van pure miserie die vv hebben opgenomen, de nukes hebben gedropt en dan wellicht zoiets hadden van 'we hebben alles gedaan wat we konden doen'.

Jammer, maar ja, duidelijk andere zorgen he met TBN...

Het was destijds voor jullie de makkelijkste optie geweest om de targets waar jullie geen zin in hadden te recruiten, wel hier heb je een voorbeeld van karma. Jammer dat Chess niet meer dorpen heeft kunnen nemen en het alleen maar bij TBN was geweest.

Maar geniet vooral nog van je avond en kijk voor je gaat slapen nog eens even in de spiegel, zeg tegen jezelf 'ik ben DE MAN' en doe waar je goed in bent, weinig inhoud & weinig respect.

Ik bewonder dat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
571
Ach wil je best een foto sturen hoor van mijn kleine vriend. Je post iedere keer zwaar irriterend. Weinig slaap en dan zo'n post lezen tja dan krijg je dit.

Toen ik zei dat je pas de wereld speelde was dat ook zo. Nu speel je al lang genoeg mee dus dat zou niet reëel zijn om te posten.

Jij bent tot nu toe de enige die mij zo erg weet te triggeren. Mocht ik ooit stoppen met TW dan wil ik je wel bedanken.

Mja het is goed zo Mave.
 

DeletedUser79312

Guest
Ach wil je best een foto sturen hoor van mijn kleine vriend. Je post iedere keer zwaar irriterend. Weinig slaap en dan zo'n post lezen tja dan krijg je dit.

Toen ik zei dat je pas de wereld speelde was dat ook zo. Nu speel je al lang genoeg mee dus dat zou niet reëel zijn om te posten.

Jij bent tot nu toe de enige die mij zo erg weet te triggeren. Mocht ik ooit stoppen met TW dan wil ik je wel bedanken.

Mja het is goed zo Mave.

We gaan blijven proberen...

Maar ik zou dat jammer vinden, dan zou ik iemand anders moeten zoeken om mij mee te amuseren.

Maar ik heb een voorstel, als we nu samen verstoppertje gaan spelen, wat we vandaag zoeken is jouw niveau, morgen zoeken we gezellig samen naar je lage posts voor 9 augustus, wil ik wel bij helpen.
 
Reactiescore
1.380
beantwoord deze vragen eens @republiccity

als het een week bekend is waarom niet eerder reageren naar chess?
waarom dan wel vol meedoen in een massa?
waarom wel edelen?
waarom wel snipen?
waarom mogen wij niet aanvallen als hij het zelf wel doet tijdens de issues?
 
Reactiescore
399
w66 wordt nog een keer leuk op deze manier :D

NEO meld niet dat een account problemen ondervind. Had wss wel een hoop opgelost als dit direct werd gemeld aan chess.

En Chess komt er achter dat een account bugged is en maakt hier gelijk misbruik van.
 
Reactiescore
967
Ik heb inderdaad gisternacht een klein uurtje die vv van tbn gemand, en enkele snipes uitgevoerd. Toen ik hoorde dat Ritesh problemen had met de vv m.b.t. technische fouten bij de tw server, heb ik geopperd om die vv bij mij neer te zetten. Ik kon tot mijn verbazing wel gewoon te werk gaan met die vv.

Enkele dagen terug had ik de vv van Nelis, die aanvallen moest versturen op Regret/Strange ivm massa west en kwam ik er tot mijn verbazing achter dat ik diezelfde bug kreeg. Echter ervaarde ik dit probleem enkel als ik aanvallen op Lemonpops wilde sturen. Zodra ik een aanvalstab opende en deze probeerde te verzenden, switchte die terug naar mijn eigen account(Timmie) en kreeg ik een foutmelding. Na een kleine refresh van de pagina, switchte die terug naar het vv account alsof er niets gebeurd was. Ik heb destijds ook alles geprobeerd(uitloggen op eigen account, pc opnieuw opstarten, cache gegevens verwijderen) en toen kwam ik erachter dat het aan een nieuw script lag die ik sinds kort gebruikte. Dit script had betrekking op een ME-systeem binnen NEO die ook zou moeten werken via vv-accounts(mits je deze gekoppeld zou hebben). Na uitschakelen/verwijderen van dit script, kon ik gewoon verder gaan met de aanvallen via de vv. Ik heb dit probleem aangekaart bij de maker van het script d.m.v. een video. Echter toen ik Ritesh gister adviseerde om hetzelfde te doen, verhielp het spijtig genoeg bij hem het probleem niet.

Geen idee hoe dit probleem aangepakt kan worden of gaat worden, kan enkel bevestigen dat het een erg frustrerende bug is.
 

DeletedUser79447

Guest
Nu is dan de andere vraag,

Waarom heeft niemand anders op een ander account last van deze bug, terwijl de ME wordt gebruikt. Nogmaals, ik heb deze fout niet op andere vv's.
 

DeletedUser79312

Guest
Nu is dan de andere vraag,

Waarom heeft niemand anders op een ander account last van deze bug, terwijl de ME wordt gebruikt. Nogmaals, ik heb deze fout niet op andere vv's.

Had niet gedacht dat jij de eerste zou zijn die zich dit zou afvragen...

Wacht eens even...
 
Reactiescore
2.490
Ik heb inderdaad gisternacht een klein uurtje die vv van tbn gemand, en enkele snipes uitgevoerd. Toen ik hoorde dat Ritesh problemen had met de vv m.b.t. technische fouten bij de tw server, heb ik geopperd om die vv bij mij neer te zetten. Ik kon tot mijn verbazing wel gewoon te werk gaan met die vv.

Enkele dagen terug had ik de vv van Nelis, die aanvallen moest versturen op Regret/Strange ivm massa west en kwam ik er tot mijn verbazing achter dat ik diezelfde bug kreeg. Echter ervaarde ik dit probleem enkel als ik aanvallen op Lemonpops wilde sturen. Zodra ik een aanvalstab opende en deze probeerde te verzenden, switchte die terug naar mijn eigen account(Timmie) en kreeg ik een foutmelding. Na een kleine refresh van de pagina, switchte die terug naar het vv account alsof er niets gebeurd was. Ik heb destijds ook alles geprobeerd(uitloggen op eigen account, pc opnieuw opstarten, cache gegevens verwijderen) en toen kwam ik erachter dat het aan een nieuw script lag die ik sinds kort gebruikte. Dit script had betrekking op een ME-systeem binnen NEO die ook zou moeten werken via vv-accounts(mits je deze gekoppeld zou hebben). Na uitschakelen/verwijderen van dit script, kon ik gewoon verder gaan met de aanvallen via de vv. Ik heb dit probleem aangekaart bij de maker van het script d.m.v. een video. Echter toen ik Ritesh gister adviseerde om hetzelfde te doen, verhielp het spijtig genoeg bij hem het probleem niet.

Geen idee hoe dit probleem aangepakt kan worden of gaat worden, kan enkel bevestigen dat het een erg frustrerende bug is.

Nu is dan de andere vraag,

Waarom heeft niemand anders op een ander account last van deze bug, terwijl de ME wordt gebruikt. Nogmaals, ik heb deze fout niet op andere vv's.

Er is gevraagd om hieromtrent contact op te nemen met me via Discord. Vanuit InnoGames kwam de volgende specifieke vraag om dit probleem te kunnen bugfixen:

"you could ask them to look at the network requests in the browser console, and see what it says particularly the response body & http code of the request that fails"
 

DeletedUser69389

Guest
Wat een trieste situatie. Enerzijds valt het inderdaad te verwijten aan N.E.O. zijde dat ze pas aan de relatief late kant aan de bel hebben getrokken. Anderzijds vind ik dat ze bij Chess ook wel iets te gemakkelijk het gezeur aan de kant schuiven. Juist als Duckje ook zegt dat er wel iets raars aan de hand is.... De vraag is of je op deze manier een account wilt wegspelen, want haal je daar dan voldoening uit? Ik vecht persoonlijk liever met gelijke middelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79447

Guest
Wat een trieste situatie. Enerzijds valt het inderdaad te verwijten aan N.E.O. kant dat ze pas aan de relatief late kant aan de bel hebben getrokken. Anderzijds vind ik dat Chess ook wel iets te gemakkelijk het gezeur aan de kant schuiven. Juist als Duckje ook zegt dat er wel iets raars aan de hand is.... De vraag is of je op deze manier een account wilt wegspelen, want haal je daar dan voldoening uit? Ik vecht persoonlijk liever met gelijke middelen.

Ik support je niet vaak, maar nu zeker wel.

Inge 'de moreel herself' samen met Jannes willen niets weten en schuiven het af als leugens. Uit contact met andere Chess spelers blijkt er veel verdeeldheid te zijn, maarja. Als je anders geen winsten kan boeken moet je wat doen.

Maar, NEO komt er wel bovenop. Met eerlijk spel komen WIJ er WEL:)
 
Reactiescore
3.457
Inge 'de moreel herself' samen met Jannes willen niets weten en schuiven het af als leugens. Uit contact met andere Chess spelers blijkt er veel verdeeldheid te zijn, maarja. Als je anders geen winsten kan boeken moet je wat doen.

Lol terwijl Roy en ik privé normaal zitten te praten over de situatie op hele normale toon plaats hij dit ff ,onder het mom van ( zijn eigen woorden) dat is alleen maar p&p Inge.
Weet niet op welke voet jij verder wilt maar op deze manier proberen een oplossing te vinden is niet de juiste.
 

DeletedUser79447

Guest
Lol terwijl Roy en ik privé normaal zitten te praten over de situatie op hele normale toon plaats hij dit ff ,onder het mom van ( zijn eigen woorden) dat is alleen maar p&p Inge.
Weet niet op welke voet jij verder wilt maar op deze manier proberen een oplossing te vinden is niet de juiste.

Omdat jij 'zogenaamd blijft hameren op een privé script'
En zoals al 10 keer gezegd is, het privé script is de oorzaak niet. Dat is namelijk al door 5 man getest. bij 1 persoon, Daan was het de oplossing, bij de overige 4 mensen niet. Je zoekt nu zelf woorden om het ge-edel op TBN goed te praten terwijl dit onwijs laf is. Maar zoals gezegd. Je gooit je eigen glazen in op W66:)
 
Reactiescore
1.454
Omdat jij 'zogenaamd blijft hameren op een privé script'
En zoals al 10 keer gezegd is, het privé script is de oorzaak niet. Dat is namelijk al door 5 man getest. bij 1 persoon, Daan was het de oplossing, bij de overige 4 mensen niet. Je zoekt nu zelf woorden om het ge-edel op TBN goed te praten terwijl dit onwijs laf is. Maar zoals gezegd. Je gooit je eigen glazen in op W66:)

Roy, het punt is gewoon, dikke pech voor jullie. Jullie hadden dit makkelijk kunnen oplossen. Jullie hadden voor de aanvallen naar ons toe kunnen stappen met het probleem. Dan waren er geen aanvallen geweest. Jullie hadden kunnen zien dat er een probleem was en er tijdelijk een speler van een account binnen N.E.O op kunnen zetten (wat erg makkelijk is geworden door de 1 dag regel), maar dit hebben jullie niet gedaan. Jullie zijn pas aankomen kakken met dit probleem toen jullie dorpen verloren. Dat is gewoon te laat. Dat wij dan zeggen, helaas pindakaas, is niet immoreel, maar gewoon logisch (99% van de ervaren rotten hadden het ook gedaan, vooral na de handelingswijze van N.E.O de afgelopen tijd). We hebben jullie al een deal gegeven bij El Capitan als teken van goede wil, maar daar wordt over gepraat alsof wij de schuldige zijn, vind je het vreemd dat wij nu zeggen: Stik er maar in met jullie beledigende gedrag!

Al met al: het is toch niet onze rotzorg dat jullie je zooi niet op orde hebben?
 
Reactiescore
3.457
Omdat jij 'zogenaamd blijft hameren op een privé script'
En zoals al 10 keer gezegd is, het privé script is de oorzaak niet. Dat is namelijk al door 5 man getest. bij 1 persoon, Daan was het de oplossing, bij de overige 4 mensen niet. Je zoekt nu zelf woorden om het ge-edel op TBN goed te praten terwijl dit onwijs laf is. Maar zoals gezegd. Je gooit je eigen glazen in op W66:)
En alleen spelers in Neo hebben dit probleem en voor de rest geen enkele andere speler op tw?

Ik praat niks goed,heb Roy zijn voorstel op ons forum laten zetten.
 
Bovenaan