Top & Flop stammen

Reactiescore
1.278

DeletedUser80441

Guest
Maar daar moest Nova niks van weten, ze wouden niet toegeven dat hun cf illegaal was en de ruil is er nooit gekomen. Modus MB heeft het dorp gehouden net zoals Nova hun illegale cf heeft gehouden. Modus heeft echter nooit gebruik gemaakt van dat dorp (het is nog steeds in handen van de MB, dus geen torendorp dat ons voordeel oplevert en er is voor zo ver ik weet zelfs nooit een aanval op TFA uit gezonden).

Informeer je maar eens opnieuw dan zou ik zeggen
 

Deleted User - 24028

Guest
Informeer je maar eens opnieuw dan zou ik zeggen
Over wat ? Enige dat kan is dat die er wel eens aanvallen uit gestuurd heeft. So what ? Al edelt die heel jullie account op vanuit dat dorp, is gewoon terecht he. De gevolgen van jullie keuze om 1 dorp als meer waardevol te bestemmen als CF ipv 6 CF's die in jullie liggen...
 

DeletedUser80441

Guest
Over wat ? Enige dat kan is dat die er wel eens aanvallen uit gestuurd heeft. So what ? Al edelt die heel jullie account op vanuit dat dorp, is gewoon terecht he. De gevolgen van jullie keuze om 1 dorp als meer waardevol te bestemmen als CF ipv 6 CF's die in jullie liggen...

Ja de gevolgen van illegale cfs zijn zo zwaar
 

DeletedUser79946

Guest
Kijk even je prive inbox.

Wat een lap tekst haha..

Wat heel dat verhaal betreft vind ik nog steeds dat het raar is vanuit jullie account om deals te gaan sluiten met de stam die je gezamelijk met ons (Qua) op aan het ruimen bent. Als ik er achteraf zo over nadenk past het prima in het plaatje, toen jullie binnen no time TijmenV2 aan het edelen waren, en wij ons front met hem gingen scouten en er achter kwamen dat dit allemaal stacked stond, vroeg ik mezelf stiekem ook al af of dit geen afgesproken werk was. Nogmaals, ik vind het reuze vreemd dat je eigen stamgenoten zitten te strijden tegen andere spelers van Fix, en dat jij het eigenlijk prima zou vinden dit aan je laars te lappen om persoonlijke groei te pakken.

En laten we ook vooral niet tegen elkaar liegen, als Nova of Fix met informatie naar Modus toe komt die ze verder kan helpen in het spel dan gaan jullie daar ook gewoon op in. Is ook een stukje diplomatie vind ik ! Nu zal dit vast ontkend worden door jullie maar dit is dan puur en alleen omdat de situatie zich nog niet heeft voorgedaan.

Dat je vind dat Mark het niet netjes speelt ben ik het gedeeltelijk mee eens, maar als ik al die reacties zie van oud stammies of huidige stamgenoten begrijp ik ten eerste al niet waarom al deze mensen nog zoveel vertrouwen in hem hadden om Nova fair te runnen.

Ik vind persoonlijk wel dat in onze GAP , die veel weg heeft van een BG, het zo moet zijn dat we gezamelijk de vijand opruimen, ik heb er persoonlijk namelijk geen minuut aan gedacht om Fix leden te benaderen om dealtjes te sluiten om Modus het leven zuur te maken.

Deze reactie is wel puur op jou post die je me stuurde, en vanuit mijn persoonlijke oogpunt.
 

Deleted User - 24028

Guest
Wat een lap tekst haha..

Wat heel dat verhaal betreft vind ik nog steeds dat het raar is vanuit jullie account om deals te gaan sluiten met de stam die je gezamelijk met ons (Qua) op aan het ruimen bent. Als ik er achteraf zo over nadenk past het prima in het plaatje, toen jullie binnen no time TijmenV2 aan het edelen waren, en wij ons front met hem gingen scouten en er achter kwamen dat dit allemaal stacked stond, vroeg ik mezelf stiekem ook al af of dit geen afgesproken werk was. Nogmaals, ik vind het reuze vreemd dat je eigen stamgenoten zitten te strijden tegen andere spelers van Fix, en dat jij het eigenlijk prima zou vinden dit aan je laars te lappen om persoonlijke groei te pakken.

En laten we ook vooral niet tegen elkaar liegen, als Nova of Fix met informatie naar Modus toe komt die ze verder kan helpen in het spel dan gaan jullie daar ook gewoon op in. Is ook een stukje diplomatie vind ik ! Nu zal dit vast ontkend worden door jullie maar dit is dan puur en alleen omdat de situatie zich nog niet heeft voorgedaan.

Dat je vind dat Mark het niet netjes speelt ben ik het gedeeltelijk mee eens, maar als ik al die reacties zie van oud stammies of huidige stamgenoten begrijp ik ten eerste al niet waarom al deze mensen nog zoveel vertrouwen in hem hadden om Nova fair te runnen.

Ik vind persoonlijk wel dat in onze GAP , die veel weg heeft van een BG, het zo moet zijn dat we gezamelijk de vijand opruimen, ik heb er persoonlijk namelijk geen minuut aan gedacht om Fix leden te benaderen om dealtjes te sluiten om Modus het leven zuur te maken.

Deze reactie is wel puur op jou post die je me stuurde, en vanuit mijn persoonlijke oogpunt.
Wederom mooie reactie.. jammer dat niet heel je stam er zo over denkt ;)

Zoals ik al zei begrijp ik je punt over die situatie met Gentle/SBL, wat ik niet begrijp is hoe je dan wel achter je eigen stam kan staan die dat soort acties ook uitvoeren maar dan op 10x grotere schaal. Of meer rechtstreeks naar jou hoe je het wel ok kan vinden om recent Korjak groot stuk te internen ?
 

Deleted User - 24028

Guest
Volgens mij is het algemeen geweten dat jij en Pony een NAP hebben met Qua ?? Ontken je dat misschien ?
 

DeletedUser80441

Guest
Volgens mij is het algemeen geweten dat jij en Pony een NAP hebben met Qua ?? Ontken je dat misschien ?

Wacht nog steeds op jullie 'bewijzen' dat wij os hebben van qua :p daarna praten we misschien wel eens verder ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Wacht nog steeds op jullie 'bewijzen' dat wij os hebben van qua :p daarna praten we misschien wel eens verder ;)
Ja want ik heb hier boven gezegd dat jullie OS hebben van Qua.. NIET DUS! Dat heb ik zelfs nog nooit beweerd. Wel leuke faal poging om een antwoord dat iedereen reeds weet te ontwijken ;) Made my point!
 

DeletedUser80441

Guest
Ja want ik heb hier boven gezegd dat jullie OS hebben van Qua.. NIET DUS! Dat heb ik zelfs nog nooit beweerd. Wel leuke faal poging om een antwoord dat iedereen reeds weet te ontwijken ;) Made my point!

Ooohhhhh dan hebben we vast os van modus weet niet welke andere vijanden we dan nog hebben?

Djeeses man. Je bent wel pro in Points maken hè. Ga maar lekker het spel weer spelen. Waar dit alles toch nog om draait? Een spel toch? En niet een hoop opgefokte mensen die blijven op dat toetsenbord rammen om toch te beweren dat hun 1+1 5is...
 

Deleted User - 24028

Guest
Ooohhhhh dan hebben we vast os van modus weet niet welke andere vijanden we dan nog hebben?

Djeeses man. Je bent wel pro in Points maken hè. Ga maar lekker het spel weer spelen. Waar dit alles toch nog om draait? Een spel toch? En niet een hoop opgefokte mensen die blijven op dat toetsenbord rammen om toch te beweren dat hun 1+1 5is...
Maar ik heb nergens gezegd dat je van een vijand OS kreeg (rofl). Lees eerst even goed voor je random wat op je toetsenbord gaat rammen idd ;)
 
Reactiescore
1.278
Wat een lap tekst haha..

Wat heel dat verhaal betreft vind ik nog steeds dat het raar is vanuit jullie account om deals te gaan sluiten met de stam die je gezamelijk met ons (Qua) op aan het ruimen bent. Als ik er achteraf zo over nadenk past het prima in het plaatje, toen jullie binnen no time TijmenV2 aan het edelen waren, en wij ons front met hem gingen scouten en er achter kwamen dat dit allemaal stacked stond, vroeg ik mezelf stiekem ook al af of dit geen afgesproken werk was. Nogmaals, ik vind het reuze vreemd dat je eigen stamgenoten zitten te strijden tegen andere spelers van Fix, en dat jij het eigenlijk prima zou vinden dit aan je laars te lappen om persoonlijke groei te pakken.

En laten we ook vooral niet tegen elkaar liegen, als Nova of Fix met informatie naar Modus toe komt die ze verder kan helpen in het spel dan gaan jullie daar ook gewoon op in. Is ook een stukje diplomatie vind ik ! Nu zal dit vast ontkend worden door jullie maar dit is dan puur en alleen omdat de situatie zich nog niet heeft voorgedaan.

Dat je vind dat Mark het niet netjes speelt ben ik het gedeeltelijk mee eens, maar als ik al die reacties zie van oud stammies of huidige stamgenoten begrijp ik ten eerste al niet waarom al deze mensen nog zoveel vertrouwen in hem hadden om Nova fair te runnen.

Ik vind persoonlijk wel dat in onze GAP , die veel weg heeft van een BG, het zo moet zijn dat we gezamelijk de vijand opruimen, ik heb er persoonlijk namelijk geen minuut aan gedacht om Fix leden te benaderen om dealtjes te sluiten om Modus het leven zuur te maken.

Deze reactie is wel puur op jou post die je me stuurde, en vanuit mijn persoonlijke oogpunt.

Kan je hier met 100% zekerheid zeggen dat er geen deals waren met thijmenV2 of over dorpen van hem. Mocht je echt bewijs willen benader ons dan even in PM kan ik op skype kijken of ik nog wat heb liggen.

Om even een voorbeeld te noemen hebben jullie bijvoorbeeld ten tijden van de GAP met ons een GAP met Nova gehad tegen SL, in principe niks mis mee er zijn namelijk meer NAPs geweest tussen Revoc. <> modus , Nova <> Qua. Kan voldoende voorbeelden opnoemen van NAPs waar bepaalde partijen enorm veel last van hebben gehad.

Nog iets wat niet klopt is onze persoonlijke groei, door de NAP zouden we zelfs onze gehele edellijn afstoppen. Het plan was om dan een tijd lang 100% van onze nukes in te zetten voor de stam tegen Fix.

Het lastige aan een GAP is dat je beide tegen een gezamenlijke vijand vecht, maar elkaars groei niet hoeft te faciliteren. Zoals het bijvoorbeeld logisch is dat je op elkaars directe front geen nukes gooit. Mag je bij een GAP een NAP met je front nemen, op het moment dat je daar toch niet wilt edelen, ja ik denk het wel. Dat ik bij NAP besprekingen met Revoc. die jullie te zien krijgen bepaalde voordelen van Revoc. opnoem lijkt me logisch, ik ga daar natuurlijk niet zeggen dat ik het doe om al mijn nukes op revoc. te kunnen gooien en 100% van onze def beschikbaar te hebben. :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
57
Best vermakelijk die opleving op het AF.

Qua gaat het maken van propaganda nog niet heel goed af; om je opponenten in een discussie opgefokte toetsenbord rammers te noemen komt niet heel sterk over.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80441

Guest
Best vermakelijk die opleving op het AF.

Qua gaat het maken van propaganda nig niet heel goed af; om je opponenten in een discussie opgefokte toetsenbord rammers te noemen komt niet heel sterk over.
Zolang het spel maar sterk overkomt hè :p:p
 
Bovenaan