Top & Flop stammen

Reactiescore
571

Wat een grapjas ben jij ook xD. Deze screens komen beetje overeen met je aanvallen. Wees een vent en zet dan alle PM's neer. Luceneder zat al sinds 7dec tot en met 7jan in de MB stam van Panda. Jullie wisten dus dat er connecties waren tussen Luceneder en Nova. Jullie hebben onderling een PBG afgesproken met een opzegtermijn van 7 dagen. Dat Luceneder uiteindelijk de keuze maakt om met Nova verder te gaan geeft jullie geen vrijbrief om die nap zomaar te negeren. Als Luceneder nou niet in de MB stam van Panda zat en 0 connecties met Nova had, dan was dit inderdaad een vieze streek geweest, maar helaas man.
 

DeletedUser76055

Guest
Ik had de leiding van Qua beloofd, dat Nova hiermee niet naar het af zou trekken. Helaas besloten onze vrienden van Fix. dit wel aan te kaarten. Daarom wil ik hier even de tijd nemen rustig en genuanceerd het verhaal te vertellen.

Kijk het account van Luceneder had een afspraak met Luckyluq, een PBG waarbij afgesproken was niet aan te vallen (NAP??), elkaar os te verlenen ect. Dit was afgesproken met een opzeg termijn van 7 dagen. Lucky zegt deze PBG op, dus Lucender ziet zijn zijn kans om te fuseren met Sopka. Helaas Lucky voelt zich gebruikt en verbreekt hierbij de opzeg termijn.

Kijk, ik ga als leider eerlijk zijn. Het was shady, geef ik toe. Luceneder is daarop ingegaan om zijn front veilig te stellen en wanneer dat probleem van de baan was, heeft hij de pbg opgezegd en beginnen met internen. Ondanks dit shady is wil ik wel nog iets zeer hard benadrukken... De link tussen Luceneder en Nova is niet nieuw. Hij is bijvoorbeeld lang in de stam pandemonium, de mb stam van Panda6forever. Zelfs tot 5 dagen voor de pbg. Dus de onwetendheid over link tussen Nova en Luceneder betwijfel ik... Ondanks ik de frustratie van Lucky begrijp, vond ik de reactie om de opzegtermijn niet te respecteren, disproportioneel.

Dit is de volledige situatie, ik hoop dat we hierbij kunnen stoppen met modder gooien. Want we gaan toch niet verder geraken dan wij die iets shady deden en de vraag of het verbreken van de opzegtermijn legitiem is. Wat dus niet meer wordt dan een welles nietes verhaal.

i8dgit1.jpg

ON9GzpmO
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79946

Guest
Ik had de leiding van Qua beloofd, dat Nova hiermee niet naar het af zou trekken. Helaas besloten onze vrienden van Fix. dit wel aan te kaarten. Daarom wil ik hier even de tijd nemen rustig en genuanceerd het verhaal te vertellen.

Kijk het account van Luceneder had een afspraak met Luckyluq, een PBG waarbij afgesproken was niet aan te vallen (NAP??), elkaar os te verlenen ect. Dit was afgesproken met een opzeg termijn van 7 dagen. Lucky zegt deze PBG op, dus Lucender ziet zijn zijn kans om te fuseren met Sopka. Helaas Lucky voelt zich gebruikt en verbreekt hierbij de opzeg termijn.

Kijk, ik ga als leider eerlijk zijn. Het was shady, geef ik toe. Luceneder is daarop ingegaan om zijn front veilig te stellen en wanneer dat probleem van de baan was, heeft hij de pbg opgezegd en beginnen met internen. Ondanks dit shady is wil ik wel nog iets zeer hard benadrukken... De link tussen Luceneder en Nova is niet nieuw. Hij is bijvoorbeeld lang in de stam pandemonium, de mb stam van Panda6forever. Zelfs tot 5 dagen voor de pbg. Dus de onwetendheid over link tussen Nova en Luceneder betwijfel ik... Ondanks ik de frustratie van Lucky begrijp, vond ik de reactie om de opzegtermijn niet te respecteren, disproportioneel.

Dit is de volledige situatie, ik hoop dat we hierbij kunnen stoppen met modder gooien. Want we gaan toch niet verder geraken dan wij die iets shady deden en de vraag of het verbreken van de opzegtermijn legitiem is. Wat dus niet meer wordt dan een welles nietes verhaal.

i8dgit1.jpg

ON9GzpmO

Het blijft natuurlijk wel feit dat hij letterlijk zegt dat hij niet kan wachten om tegen Nova op te trekken en vind dat zijn naaste buurman van Nova een egoistische gozer is. Ook zegt hij dit terwijl hij in Panda’s MB stam zit, geeft wel een indicatie van hoe je in elkaar steekt.

Shady actie dan indd om te gaan fuseren met iemand van Nova, en om er even op in te gaan de fusie is reden van verbreken geweest en niet andersom. Dorpen gingen verloren zonder enige melding en toen bleek het ineens een fusie te zijn, dit was het eerste wat wij er van hoorden.

We hebben hier ook al 3 x gezegd dat wij inderdaad een PBG hebben verbroken en we zijn ook zeker bereid om de blame te accepteren maar bekijk het even langs 2 kanten.

Vind het veelzeggend dat de eerste officiele reactie van Nova (een van de betreffende stammen) de beste van vandaag is.
 
Reactiescore
1.278
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf toch enig sinds verbaas over het niveau op het AF w64 ... dit moet toch veel beter kunnen.

Er wordt hier met het woord "stab" geslingerd alsof het niks is, geen bewijzen en zelfs geen verduidelijking waarom iets überhaupt een stab is.
Al wil je graag een stab hier op het algemene fora aankaarten zorg dan aub dat je daarvoor iets van moeite neemt, want dit slaat natuurlijk nergens op ... de verdedigende partij wordt nu verplicht om met een verhaal te komen omdat de beschuldigende partij hier blijkbaar niet de moeite voor wil doen. Dat is jammer en resulteert in de meeste gevallen in ordinair modder gegooid.
 

DeletedUser79694

Guest
hij had op ze minst een pm kunnen sturen over het feit dat die gaat fuseren :rolleyes:

dat had nog netjes van hem geweest, snap best dat je jezelf nu in de maling genomen voelt.
Maar voortaan gelijk met feiten/screens komen om modder gooien te voorkomen is ook niet mis ;)
 

DeletedUser79946

Guest
hij had op ze minst een pm kunnen sturen over het feit dat die gaat fuseren :rolleyes:

dat had nog netjes van hem geweest, snap best dat je jezelf nu in de maling genomen voelt.
Maar voortaan gelijk met feiten/screens komen om modder gooien te voorkomen is ook niet mis ;)

Ik wou expres niet met screens komen omdat wij ondanks heel de situatie ook leuke momenten met Luceneder gehad hebben. Voelden onszelf wel verplicht om te reageren nu omdat we eigenlijk al veroordeeld waren voor de stab zonder, inderdaad, harde feiten. Gewoon stoken van een aantal spelers.
 
Reactiescore
768
Ik wou expres niet met screens komen omdat wij ondanks heel de situatie ook leuke momenten met Luceneder gehad hebben. Voelden onszelf wel verplicht om te reageren nu omdat we eigenlijk al veroordeeld waren voor de stab zonder, inderdaad, harde feiten. Gewoon stoken van een aantal spelers.

Dat klinkt vrij herkenbaar of niet?
 
Reactiescore
571
Ik wou expres niet met screens komen omdat wij ondanks heel de situatie ook leuke momenten met Luceneder gehad hebben. Voelden onszelf wel verplicht om te reageren nu omdat we eigenlijk al veroordeeld waren voor de stab zonder, inderdaad, harde feiten. Gewoon stoken van een aantal spelers.

Ja want screens delen die in jouw voordeel werken dat is zoveel beter toch? ¯\_(ツ)_/¯
Je had alles moeten delen of helemaal niks.
 

DeletedUser79946

Guest
Ja want screens delen die in jouw voordeel werken dat is zoveel beter toch? ¯\_(ツ)_/¯
Je had alles moeten delen of helemaal niks.

Heb alleen maar gedeeld om mezelf te verdedigen, over alles wat ik fout heb gedaan was al genoeg gepraat denk je niet

Heb in de eerste reactie al gezegd dat we de PBG verbroken hebben en dat we 3 dagen voldoende vonden, moet ik dit soms ook in andere talen posten dan ofzo of? Dit heb ik ook sinds gisteren PM de ophef ontstond een aantal keer vermeld.
 
Reactiescore
215
Ik zie hier geen stab in van lucender hi mag zelf bepalen wat hij met zijn acc doet.
Dat hij Panda eerder ego noemde heeft weinig te maken met korjak. behalve dat het stamgenoten zijn.

Aangeven aan Lucky dat hij gaat fuseren?????? Moet hij ook bevelen delen aanzetten welke dorpen hij leeggooit.
Ik snap weinig van de situatie.
Zijn er kanttekeningen geplaatst waarbij afspraken zijn of uitsluitsel's waarbij een NAP verbroken zou mogen worden. Anders gewoon een slimme zet van de partij die geinternd ging worden en heeft de ander gewoon een houten kaak.
 
Reactiescore
768
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf toch enig sinds verbaas over het niveau op het AF w64 ... dit moet toch veel beter kunnen.

Er wordt hier met het woord "stab" geslingerd alsof het niks is, geen bewijzen en zelfs geen verduidelijking waarom iets überhaupt een stab is.
Al wil je graag een stab hier op het algemene fora aankaarten zorg dan aub dat je daarvoor iets van moeite neemt, want dit slaat natuurlijk nergens op ... de verdedigende partij wordt nu verplicht om met een verhaal te komen omdat de beschuldigende partij hier blijkbaar niet de moeite voor wil doen. Dat is jammer en resulteert in de meeste gevallen in ordinair modder gegooid.

Anton, dat jij hierover verbaasd bent. Dit fenomeen gebeurt al vanaf het moment dat ik mijn AF-account had aangemaakt. Ben jij het normaliter anders gewend, dan modder gooien?
 
Reactiescore
1.075
Heb in de eerste reactie al gezegd dat we de PBG verbroken hebben en dat we 3 dagen voldoende vonden, moet ik dit soms ook in andere talen posten dan ofzo of? Dit heb ik ook sinds gisteren PM de ophef ontstond een aantal keer vermeld.
jij vind 3 dagen genoeg, officieel werd er 7 dagen gezegd, is 3 dagen ook vermeld naar luceneder? anders blijft dit gewoon een dikke stab :p
 
Reactiescore
1.278
Anton, dat jij hierover verbaasd bent. Dit fenomeen gebeurt al vanaf het moment dat ik mijn AF-account had aangemaakt. Ben jij het normaliter anders gewend, dan modder gooien?

Mweh dat is niet helemaal waar. Dat het gebeurd is zeker, maar vaak niet op deze schaal. Zo lastig is het immers ook niet om even een post te maken met wat bewijs er in verwerkt en daarin ook gelijk uit te leggen wat er gebeurd is en wat daaraan de stab is.

Tjah je hebt wel gelijk dat er dan een inhoudelijke discussie komt waarin vaak hier en daar argumenten aangevuld zijn met modder ... maar beter dan modder aangevuld met hier en daar een argument terwijl het nog gissen is naar het verhaal en enige context, tenminste als je het mij vraagt.
 
Reactiescore
768
@kingsdorp Daar heb je helemaal gelijk in. Mij lijkt het ook niet moeilijk om een post met de waarheid te laten. Alhoewel de waarheid vaak voor iemand anders interpretabel is. Ik moet wel zeggen dat dit wel het forum is waar de meest random dingen worden gezegd.

Het lijkt net alsof je mensen maar moet geloven op hun woord :p.
 
Reactiescore
389
Er zou beter een propaganda forum komen, ipv dit allemaal in top/flop stammen te gooien, want 90% van wat hier wordt gezegd is propaganda of gewoon proberen mensen uit de tent te lokken. Dus ik zeg, nieuw topic en dan komt er hier misschien ooit nog eens iets on topic langs
 
Reactiescore
1.075
Er zou beter een propaganda forum komen, ipv dit allemaal in top/flop stammen te gooien, want 90% van wat hier wordt gezegd is propaganda of gewoon proberen mensen uit de tent te lokken. Dus ik zeg, nieuw topic en dan komt er hier misschien ooit nog eens iets on topic langs

Dit is een propaganda forum?
 

DeletedUser79879

Guest
Ik vind het verbazingwekkend dat er zo'n discussie over komt hier. Het voorval (je weet wel die dikke stab) is tussen de des betreffende stammen bekend en er is contact tussen deze stammen geweest. Wat ik zelf hilarisch vind is dat dit zo sterk word aangekaart door, en nu wil ik zeggen fix, maar is het vooral mevrouw Lannon, een partij die hier niet eens bij betrokken is. Volgens mij word hier gewoon gebruik van gemaakt om een potje ouderwets modder te kunnen gooien. Zullen we het hierbij laten en verder gaan over waar dit topic voor bedoelt is?

Dit Topic. flop.
 

DeletedUser77704

Guest
Is toch geen stab dit :rolleyes:

Lacender speelt Qua en Nova tegen mekaar uit zielig doen bij Qua over Nova en zeggen liever bij hun te zijn terwijl MB is, om daarna toch met Nova samen te werken.

Snap Qua reactie wel degelijk iemand impliceert aan je kant te staan en daarna opeens niet. (klinkt bekend #dave)

Enkel vind ik dan wel beneden het niveau om dan niet aan week te houden wat je expliciet afspeekt zonder voorwaarden. Lijkt me toch dat je daar wel boven kan staan ondanks dat ik gevoelens wel snap

Nou lekker dit onnodige gemoddergooi stoppen en lekker weer praten over top/flopstammen.

Modus is weer bezig met aanvallen smijten op Fix, ronde 4 ben benieuwd naar resultaat.
 
Bovenaan