Top/Flop Stammen

Reactiescore
7
Zoals je zegt is dit idd de waarheid. Weinig tot geen goeie spelers zullen hier spelen ivm de instellingen. W62 heeft wel goeie instellingen dus alle goeie spelers zijn naar daar. Op zich wel interessant om toe te kijken hoe de noobs zich hier gaan ontwikkelen :)

Ehm als je hier niet kan/wil spelen met de LH ben je geen goede speler. Ik zeg niet dat ik een goede speler ben, maar alleen dat je een noob bent als je hier dus niet mee overweg kan.
Alleen maar kunnen groeien door veel te farmen (of veel pp te gebruiken) maakt je juist een slechte speler.
 

DeletedUser73657

Guest
Ehm als je hier niet kan/wil spelen met de LH ben je geen goede speler. Ik zeg niet dat ik een goede speler ben, maar alleen dat je een noob bent als je hier dus niet mee overweg kan.
Alleen maar kunnen groeien door veel te farmen (of veel pp te gebruiken) maakt je juist een slechte speler.

Er is een verschil tussen willen en kunnen ;)
 
Reactiescore
831
Idd en hele tijd clear met kata's sturen is ook niet zonder risico's, als hij dan goed getimede stamstack krijgt..

Daarbij krijg je ook nog op je donder op het AF als je kata's stuurt. De PP abusers komen in 'topstammen' en hebben vaak ook defslaafjes. Wat @SHAITAN allemaal zegt is wel leuk maar is niet haalbaar op een LH wereld met pp abuse :(
 
Reactiescore
831
Daar komt het tactisch spelen bij kijken.

Je zegt wel constant 'tactisch spelen' maar je hebt nog geen 1 keer aangehaald hoe. Om spelers klein te houden op deze wereld moet je clear bouwen en katas gebruiken. 1 backtime of 1 stack en je bent je clear kwijt en alle mijnhoeren naast je staan er dan x1000 keer beter voor dan jij...
 

Deleted User - 487957951

Guest
Je zegt wel constant 'tactisch spelen' maar je hebt nog geen 1 keer aangehaald hoe. Om spelers klein te houden op deze wereld moet je clear bouwen en katas gebruiken. 1 backtime of 1 stack en je bent je clear kwijt en alle mijnhoeren naast je staan er dan x1000 keer beter voor dan jij...

Maar je moet tactisch spelen :wink:
 
Reactiescore
7
Je zegt wel constant 'tactisch spelen' maar je hebt nog geen 1 keer aangehaald hoe. Om spelers klein te houden op deze wereld moet je clear bouwen en katas gebruiken. 1 backtime of 1 stack en je bent je clear kwijt en alle mijnhoeren naast je staan er dan x1000 keer beter voor dan jij...

Taktisch spelen is een combinatie van diplomatie op zowel spelerniveau als stamniveau en je dorpen op de juiste manier bemannen, en daarbij al eerste de grootste bedreigingen en struikelblokken uitschakelen.

Verder heb je gelijk, dankzij de pp abusers is de taktiek ver te zoeken.
 
Reactiescore
7
Ik heb er trouwens geen moeite mee om kleine pp-farmers tot farmpjes te reduceren dmv katas, dan moeten ze maar serieus gaan spelen. In een serieuze strijd tussen gelijken is het een ander verhaal.
 

Deleted User - 487957951

Guest
Ik heb er trouwens geen moeite mee om kleine pp-farmers tot farmpjes te reduceren dmv katas, dan moeten ze maar serieus gaan spelen. In een serieuze strijd tussen gelijken is het een ander verhaal.

Stoer. :cool2:
 
Reactiescore
831
Ik heb er trouwens geen moeite mee om kleine pp-farmers tot farmpjes te reduceren dmv katas, dan moeten ze maar serieus gaan spelen. In een serieuze strijd tussen gelijken is het een ander verhaal.

Allemaal leuk maar je haalt er niets mee uit met farm limiet. Kleine PP farmers gewoon laten doen, zijn toch niet een probleem.
 

DeletedUser73162

Guest
Ik heb er trouwens geen moeite mee om kleine pp-farmers tot farmpjes te reduceren dmv katas, dan moeten ze maar serieus gaan spelen. In een serieuze strijd tussen gelijken is het een ander verhaal.

Wat is hier tactisch aan? Je verliest extra off en krijgt geen extra farm. Daarnaast speel je ook geen concurrent weg omdat deze speler enkel pp farmt. Vind dit een zeer vreemde tactiek, en zeker geen goede.
 
Bovenaan