Top/Flop Stammen

DeletedUser77942

Guest
Door te jumpen naar dragon dancer. :D Hoeveel mensen gaan jullie nog laten fronten met ons? + nog eens mijn mb afpakken die in mn save ligt... bellum toont nog maar eens aan dat ze niets geven om hun reputatie...

Ik jump fake train wel in want ook die maakt foutjes na 1 dag al gemerkt
 

Deleted User - 487936070

Guest
Bellum heeft nu weer een plekje over, misschien kan faketrain die wel opvullen dan?:cool:
 
Reactiescore
1.367
Bellum heeft nu weer een plekje over, misschien kan faketrain die wel opvullen dan?:cool:

3 plekken zelfs
En als jullie je best doen komen 4 en 5 ook wel vrij!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
Mb's worden gehaat hiero :O
Wat hebben veel mensen hier zand in hun vrouwelijke geslachtsdeel zeg, donders :p.
 

DeletedUser77942

Guest
Niet eens een dodgefout, ik lag gewoon te slapen ;)

Correctie: We lagen te slapen hahahahaha

Aii nu lag je te slapen?
Maar in pm gaf je aan in bed te liggen maar wel degelijk de incommings te zien komen?

Jullie voelen jezelf wel beter als je bent
Een dodgefout is ook echt als je dorp geedelt word ^^
 

Deleted User - 487936070

Guest
Aii nu lag je te slapen?
Maar in pm gaf je aan in bed te liggen maar wel degelijk de incommings te zien komen?

Jullie voelen jezelf wel beter als je bent
Een dodgefout is ook echt als je dorp geedelt word ^^

Tot nu toe lijkt dat meer op te gaan voor bellum. Bij elke massa hebben jullie flinke verliezen geleden.
 

DeletedUser77710

Guest
Aii nu lag je te slapen?
Maar in pm gaf je aan in bed te liggen maar wel degelijk de incommings te zien komen?

Jullie voelen jezelf wel beter als je bent
Een dodgefout is ook echt als je dorp geedelt word ^^

Jullie verliezen ff zo goed als 2 accounts en jij doet stoer om een dodgefout... logica à la Bellum zeker?
 

DeletedUser77942

Guest
Jullie verliezen ff zo goed als 2 accounts en jij doet stoer om een dodgefout... logica à la Bellum zeker?

Van die 2 accies wist k niet
Want speel hier net 1 dag
Wel typisch dat hij meteen dag 1 een dorp verliest mag ik daar dan niet op reageren:)

Plus is dit voor mij voor de fun:p
Heb niet eens een accie wat nog wat kan
 

DeletedUser79704

Guest
Van die 2 accies wist k niet
Want speel hier net 1 dag
Wel typisch dat hij meteen dag 1 een dorp verliest mag ik daar dan niet op reageren:)

Plus is dit voor mij voor de fun:p
Heb niet eens een accie wat nog wat kan
En waar is dat dorp nu?
Als we gaan praten over dodge fouten wil ik gerust wat rapportjes van zero doorsturen. Best grappig
 

DeletedUser79777

Guest
Broken arrow, je gaat precies de titel als domste poster achterna :p

Nergens laat ik blijken dat we ons goed voelen , sterker nog, als iemand mij vraagt hoe goed ik ben vertel ik ze met veel plezier dat ik er geen bal van kan.

Maar nu kom je een dorpje capt omdat de ene co examens heeft en de andere nog in zijn nest lag na een stevige avond.

Ga nu niet mieren neuken over het feit dat ik op mijn gsm keek als ik in mijn bed lag en geen moeite deed om te kijken naar de aanvallen, en vervolgens vrolijk verder sliep.

Daarnaast, over het feit dat je 30k def verliest aan mijn dodgefout ga je natuurlijk niet spreken ;).
Of je faal op mijn moraalbreker ? Waar je met 7 of 8 clears niet door een 40k stack kwam . Je mag van mij weten dat mijn mb dan ook nog is met vv-regel zat dus ik kon niet eens def sturen.
 
Reactiescore
239
giphy.gif
 

DeletedUser77658

Guest
@BrokenArrow Is de nieuwe Bas denk ik. Eerst vriendelijk doen en daarna een acc naar de kloten werken. LET OP BELLUM, ezels stoten zich geen 2x aan dezelfde steen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Leuke wereld wel hoor
 
Bovenaan