Top/Flop Stammen

DeletedUser78972

Guest
Zou best lang duren en voor niemand plezierig zijn, gewoon enden en volgende wereld gaan is mijn idee

Ik weet niet of je dit nog leest na het ongelooflijk lange nieuwe testament geschreven door Martijnus.
Maar ik denk dat als je met die 2 stammen en de rest van de wereld een paar goeie katarondes op ze had gedaan ze zo weg waren.
 
Reactiescore
1.367
Dan is het ook niet gerechtvaardigd om Kakaka van zulke zaken te beschuldigen. Ik mag jou als aanklager dan ook niet beschuldigen van fraude, verkrachting, diefstal, moord of wat dan ook als ik daar geen bewijs voor heb. Iets wat jij/jullie nu wel probeert/proberen te doen.


Laten we bij voorbaat geen strafrechterlijke vergelijkingen trekken. Dit is een spelletje, het andere is de echte wereld.

Als je in Nederland/België beticht wordt van een misdrijf zal de politie je ondervragen, dit kan een paar dagen duren waarop de officier van justitie/Onderzoeksrechter beslist je officieel in verdenking te stellen en je nadien eveneens in voorhechtenis zet. Deze periode van voorhechtenis kan duren van het moment dat opgepakt wordt tot je proces (Ettelijke jaren later). In die periode kan je ook niet gaan werken, geld verdienen, tijd doorbrengen met je gezin, sporten, ...

Ik probeer trouwens niets te doen, voor mij is het bewijs genoeg.
 

DeletedUser69389

Guest
Het is dan ook een voorbeeld wat ik benoemde. Maar het is volstrekt normaal, ook binnen tw, om je argumentatie kracht bij te zetten doormiddel van bewijs. Anders vallen die beschuldigingen gewoon onder de noemer laster.
 
Reactiescore
1.367
Het is dan ook een voorbeeld wat ik benoemde. Maar het is volstrekt normaal, ook binnen tw, om je argumentatie kracht bij te zetten doormiddel van bewijs. Anders vallen die beschuldigingen gewoon onder de noemer laster.

Michiel zijn account word op de website geplaatst.
Kak gooit slecht getimede massa op michiel terwijl ze dit in het verleden best prima konden.
Michiel word gereport en gebanned de zelfde avond.


Toevoeging: Kak heeft in het verleden ook screens bewerkt
 

DeletedUser69389

Guest
Michiel zijn account word op de website geplaatst.
Kak gooit slecht getimede massa op michiel.
Michiel word gereport en gebanned de zelfde avond.
Ik zal niet zeggen dat dat niet verdacht is, maar er zijn nog meer verwijten die er gemaakt worden en waarvoor geen bewijs is getoond. Het is zeer zeker zo dat Kakaka de schijn tegen zich had/heeft, maar dat verandert niet dat je niet ook kritisch mag zijn op hetgeen jullie doen.
 
Reactiescore
1.367
Ik zal niet zeggen dat dat niet verdacht is, maar er zijn nog meer verwijten die er gemaakt worden en waarvoor geen bewijs is getoond. Het is zeer zeker zo dat Kakaka de schijn tegen zich had/heeft, maar dat verandert niet dat je niet ook kritisch mag zijn op hetgeen jullie doen.

Wij hebben zeker goed overlegd, maar de meesten vinden het niet leuk om een kata massa te doen (vs stam met zelfde grote) dus voorkomen we dat.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Damn Bellum gaat wel los zeg. Wereld is inderdaad behoorlijk verpest zo.
 
Reactiescore
7.940
En op w33 waar de rank 1 verliest omdat de rank 2 alle geheimen rekruteerd

Omdat ik ze kans gaf om de wereld open te houden op basis van wederzijds vertrouwen. Gezien we beide de wereld open wouden houden. Klein detail wat vrij essentieel is, anders hadden wij gewoon gewonnen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Omdat ik ze kans gaf om de wereld open te houden op basis van wederzijds vertrouwen. Gezien we beide de wereld open wouden houden. Klein detail wat vrij essentieel is, anders hadden wij gewoon gewonnen.

En dat bleek niet terecht dus? Tis lang geleden voor mij dus weet de details niet meer correct me if im wrong.
 
Reactiescore
7.940
En dat bleek niet terecht dus? Tis lang geleden voor mij dus weet de details niet meer correct me if im wrong.

Nee, we hadden goede afspraken gemaakt. Aleen stabde Robin (Roboro) ons erna, met een paar stamgenoten, vol in de rug door de geheimen te pakken en de teller te starten. Zijn eigen stamgenoten zijn deels ook DRIVE geleaved omdat ze het er niet mee eens waren. Maargoed, boeide ze niet, ze hadden gewonnen. Ze liepen een paar uur voor met de teller en dat haal je niet meer in. 4000+ clears op het geheimdorp gegooid, alle clears dood.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nee, we hadden goede afspraken gemaakt. Aleen stabde Robin (Roboro) ons erna, met een paar stamgenoten, vol in de rug door de geheimen te pakken en de teller te starten. Zijn eigen stamgenoten zijn deels ook DRIVE geleaved omdat ze het er niet mee eens waren. Maargoed, boeide ze niet, ze hadden gewonnen. Ze liepen een paar uur voor met de teller en dat haal je niet meer in. 4000+ clears op het geheimdorp gegooid, alle clears dood.

Was vlak voor dat drama al van t account af ja.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Wat was nu de aanleiding om ReoR te recruiten eigenlijk?
 
Reactiescore
1.367
Wat was nu de aanleiding om ReoR te recruiten eigenlijk?

Het beleid vanuit kak en dat de meeste spelers van bellum geen zin hadden in een eindstrijd vs kak
 

DeletedUser69389

Guest
Het beleid vanuit kak en dat de meeste spelers van bellum geen zin hadden in een eindstrijd vs kak
Beetje een te kort door de bocht samenvatting als ik het verhaal van Valentijn mag geloven. Want die vertelde ook dat Re-Or op delete ging als er een afspraak kwam over een grens.
 
Reactiescore
1.367
Beetje een te kort door de bocht samenvatting als ik het verhaal van Valentijn mag geloven. Want die vertelde ook dat Re-Or op delete ging als er een afspraak kwam over een grens.

Reor zou grijs worden waardoor kak een vergelijkbare grootte zou hebben als bellum, en dus zouden we kata/cf oorlog hebben. Wat is daar nu precies anders aan?
 
Bovenaan