Top/Flop stammen

DeletedUser73657

Guest
Leuk, stond zelf toen ook onder vv.

Die pms waren niet van mij.

Dus leuk om iemand hypocriet te noemen en leugens te verspreiden. Zegt wel weer wat over jouw:rolleyes:

Of ze van jou zijn of je co boeit niet. Jullie leken net 5 jarige kindjes die een lolly moesten afgeven toen de aanval op niks uitdraaide. Vervolgens komt wanhopig gesmeek om een samenwerking want no pressure wou niks anders dan raad kapot maken want raad dit en raad dat en raad moet kapot lalala

En nu het zo ver is en jij of de andere noobs op je acc hun woorden kunnen waarmaken willen jullie opeens in raad :D Ga lekker slaafje spelen bij lick, dat is meer het niveau van no pressure.

Mss naam veranderen naar no balls, beetje meer toepasselijk
 

DeletedUser75017

Guest
Of ze van jou zijn of je co boeit niet. Jullie leken net 5 jarige kindjes die een lolly moesten afgeven toen de aanval op niks uitdraaide. Vervolgens komt wanhopig gesmeek om een samenwerking want no pressure wou niks anders dan raad kapot maken want raad dit en raad dat en raad moet kapot lalala

En nu het zo ver is en jij of de andere noobs op je acc hun woorden kunnen waarmaken willen jullie opeens in raad :D Ga lekker slaafje spelen bij lick, dat is meer het niveau van no pressure.

Mss naam veranderen naar no balls, beetje meer toepasselijk


Moeilijk he lezen. Misschien moet je maar eens terug naar de basisschool. Kun je blijkbaar nog veel leren.....

Er staat duidelijk dat ik onder vv lag. Dus pms kunnen niet van mijn co's zijn en ook niet van mij.

Als je de pm's beter had gelezen, zag je ook wie de vv deed.

Dat ga ik jouw nu niet vertellen. Want dat kun je volgens mij niet eens lezen.
 

DeletedUser73657

Guest
De vv uren zijn toen naar me gestuurd, slechts enkele pm's waren gestuurd door een vv. Grotendeels door NP zelf :)
 
Reactiescore
967
Moeilijk he lezen. Misschien moet je maar eens terug naar de basisschool. Kun je blijkbaar nog veel leren.....

Er staat duidelijk dat ik onder vv lag. Dus pms kunnen niet van mijn co's zijn en ook niet van mij.

Als je de pm's beter had gelezen, zag je ook wie de vv deed.

Dat ga ik jouw nu niet vertellen. Want dat kun je volgens mij niet eens lezen.

Lekker makkelijk om dat op een vv af te schuiven waarvan niemand iets weet. Als je toch iemand anders de schuldige wilt laten lijken, misschien kun je ons dan meteen vertellen wie die zogenaamde vver was?
Wellicht met wat screentjes? Zodat je niet totaal ongeloofwaardig overkomt
 

DeletedUser73657

Guest
9cc2defd95f039981b28cddb535a9004.png
 

DeletedUser77704

Guest
Raad van harte gefeliciteerd met de overwinning.

Is meer dan verdiend want Lick heeft dit afgeroepen over zichzelf. Accounts die trots waren en geen afspraken wilden/of dingen anders wilde hebben nu de resultaten van hun acties gezien zoals door velen was voorspeld.

Vind het jammer om te zien dat jullie geen strobreed in de weg word gelegd, al kan je nu ook gewoon zeggen dat dit allemaal aan jullie zelf te danken is.
 

DeletedUser73657

Guest
We zijn idd zo goed dat jullie niks kunnen doen tegen ons :(

Maar goed, ik heb al 100x in de wereldchat gezegd dat raad easy zou winnen maar toen geloofde jullie me niet :D
 

DeletedUser73657

Guest
Lick noord heeft nog steeds een goeie positie om valheru aan te vallen, gelieve eens een massa op te zetten zodat ik eens kan deffen :(
 

DeletedUser78364

Guest
Raad van harte gefeliciteerd met de overwinning.

Is meer dan verdiend want Lick heeft dit afgeroepen over zichzelf. Accounts die trots waren en geen afspraken wilden/of dingen anders wilde hebben nu de resultaten van hun acties gezien zoals door velen was voorspeld.

Vind het jammer om te zien dat jullie geen strobreed in de weg word gelegd, al kan je nu ook gewoon zeggen dat dit allemaal aan jullie zelf te danken is.

Gaat de wereld eindigen met 1 massa van Raad? Zijn die Lick spelers maar een stelletje runners...
 
Reactiescore
3.457
Gaat Benji winnen? Nice,krijgt ie een sticker van mij
 

DeletedUser73657

Guest
Massa doen , niks kunnen edelen maar wel zelf een dorp kwijtraken.

Als je denkt dat het niveau niet lager kan dan dat van lick maken jullie mad en bewijzen jullie dat het nog erger kan. Goed bezig jongens!
 
Bovenaan