Top/Flop stammen

Reactiescore
90
Zie dat er een klein offensief op Koets is?

Verslagen tegenstanders als verdediger
Hammerfall Koets 72.282 gisteren
McDonald Trump Koets 66.221 gisteren

Verslagen tegenstanders als ondersteuner
Growing Strong. Koets 22.387 gisteren
CrackSparrow Koets 19.746 gisteren

Beiden houden echter goed stand. Geen dorpenverlies, integendeel: 3 bij vandaag voor McDonald, maar misschien ideaal voor spelers in de buurt die op de loer liggen om hun slag te slaan op de ondersteuners? :oops:

Gimme some action pls :engel:
 

DeletedUser76132

Guest
ga me nou niet vertellen dat jij nog speelt vieze stabber , anarchistisch kollektief komt die beetje stoer praten oprotten onder je steen

amateur
 
Reactiescore
1.367
Wat heeft niveau te maken met iemand afblaffen Sommige mensen vinden dit het leuke aan het AF, helemaal als de partij die afgeblaft wordt niet reageert.


Jij bent mijn noobje <3
 
Reactiescore
90
Aha, Mike. Leuk te zien dat je nog altijd jezelf gebleven bent. Hopelijk zien we elkaar IG. Dan kan ik je aantonen dat je nog steeds een Turtle / wurtel bent.
 

DeletedUser76132

Guest
jij toont hellemaal niks aan laatste keer liet je een hele stam achter met je zogenaamde al star team,

je bent een nietsnut, en zal dat altijd blijven.
 
Reactiescore
90
Het probleem met jou Mike, is dat je steeds op een ontiegelijk infantiele manier mensen zwart maakt en/of situaties in het belachelijke trekt. Om die reden zijn er maar weinig spelers die nog iets met je te maken willen hebben. Je grote probleem is communicatie. Ik ben voorstander van kritiek geven, maar dan wel op een gepaste manier. Dit geldt zowel IG als op het AF voor je. Als ik het me goed herinner was je allesbehalve een aangename buur.

Het klopt dat ik indertijd op W46 (als ik me niet vergis) gestopt ben en zo 'Sanctum of Imperceivable Quality' op een zekere manier in de steek heb gelaten, aangezien AK toen leider was. Er was echter een redelijke transitie mogelijk gemaakt en Grutte heeft toen het leiderschap overgenomen? Het 'in de steek laten' is echter niet op één twee drie gebeurd. Zowel Thorsten, Fabian, Douwe, Nikki en Ragnar waren inactief. Ik heb met Teun (Toin164) toen besloten te fuseren, omdat hij weldegelijk actief- en nog gemotiveerd was. Dit heeft een tijdje geduurd, met de nodige complicaties, maar is uiteindelijk geresulteerd in Teun die n°1 vd wereld is geworden en een winst voor Van Nelle.

Ik wil dit gerust nog verder met je in pm bespreken. Maar zie niet echt in, in hoeverre deze hele discussie gepast is voor een top/flop stammen topic op w60.
 

DeletedUser13688

Guest
Zeker, maar ik doelde ook op het gescheld en gezeik op elkaar.

P&P’en is prima, ik zou het zelfs stimuleren, maar dit valt daar niet onder.

Met alle respect, jij scheldt spelers uit... Kinderen leren het van hun ouders hé ;)
 
Bovenaan