Top/Flop stammen

DeletedUser76153

Guest
Ik wist niet dat hopeful daarin speelde. Het is naar mijn gevoel zo stil hier haha. Wellicht dat het komt doordat er gewoon nog niet veel is om over te praten zo vroeg in de wereld.
Jup die speelt samen met mij op Taylor Gang*. :)

Maar zoals je zegt zullen de gesprekken wel plaatsvinden als er over wat te spreken is, want wil binnenkort wel terug die mooie rapportjes zien.

Nog stammen buiten .Jane en Nubz die jullie opvallen?
 

DeletedUser74552

Guest
Jup die speelt samen met mij op Taylor Gang*. :)

Maar zoals je zegt zullen de gesprekken wel plaatsvinden als er over wat te spreken is, want wil binnenkort wel terug die mooie rapportjes zien.

Nog stammen buiten .Jane en Nubz die jullie opvallen?

Is het gek dat ik had verwacht dat de naam Taylor Gang* op een of andere manier in connectie stond met Taylor Swift ?
Verder zie ik wel wat stammetjes met hier en daar bekende namen maar nog niks bijzonders eigenlijk.
Waar ik het wel over wil hebben is die ligging van nubz. Jezus sylar ligt 1 veld van afraidbutdesperate. Dat lijkt me toch niet optimaal in de long run.
 
Reactiescore
1.468
Is het gek dat ik had verwacht dat de naam Taylor Gang* op een of andere manier in connectie stond met Taylor Swift ?
Verder zie ik wel wat stammetjes met hier en daar bekende namen maar nog niks bijzonders eigenlijk.
Waar ik het wel over wil hebben is die ligging van nubz. Jezus sylar ligt 1 veld van afraidbutdesperate. Dat lijkt me toch niet optimaal in de long run.

Jezus Sylar ken ik niet ;)

Kan erger. Zijn toch maar stammen van 6 leden dus je kan alle kanten op.
 

DeletedUser76153

Guest
Is het gek dat ik had verwacht dat de naam Taylor Gang* op een of andere manier in connectie stond met Taylor Swift ?
Verder zie ik wel wat stammetjes met hier en daar bekende namen maar nog niks bijzonders eigenlijk.
Waar ik het wel over wil hebben is die ligging van nubz. Jezus sylar ligt 1 veld van afraidbutdesperate. Dat lijkt me toch niet optimaal in de long run.
Taylor Gang* is een groep van 4 artiesten die hip hop muziek maken. Komt origineel van Wiz Khalifa zijn initiatief, maar hij omschrijft het ook als meer een soort levensstijl. :) (maar das niet gek dat je die twee koppelt :p)

En uiteindelijk denk ik dat 1 veld van elkaar liggen eigenlijk enkel in het begin lastig kan worden, vooral op farmgebied. Maar met de farmlimiet is dat nu ook weer zo geen grote ramp. Anyway, ik persoonlijk snap niet waarom het niet optimaal zou kunnen zijn, hoe ik het zie, gaat de 1 gewoon links en de andere rechts (bijvoorbeeld) en daar stopt het probleem dan denk ik. Of ben ik hier fout? :p
 
Reactiescore
126
Ik vind Jezus Sylar een zeer mooie betekenis volle naam, snap hem direct. Maar volgens mij zijn er 4 richtingen waar je heen kunt en door achterstand op sylar is er besloten te gaan rimmen :)
 

DeletedUser74552

Guest
Jezus Sylar ken ik niet ;)

Kan erger. Zijn toch maar stammen van 6 leden dus je kan alle kanten op.

Jezus,,,,,, Sylar. :rolleyes:. Zo makkelijk is het niet denk ik. Nubz heeft wel erg weinige ruimte. Ik ga er hier beneden even wat dieper op in.

Taylor Gang* is een groep van 4 artiesten die hip hop muziek maken. Komt origineel van Wiz Khalifa zijn initiatief, maar hij omschrijft het ook als meer een soort levensstijl. :) (maar das niet gek dat je die twee koppelt :p)

En uiteindelijk denk ik dat 1 veld van elkaar liggen eigenlijk enkel in het begin lastig kan worden, vooral op farmgebied. Maar met de farmlimiet is dat nu ook weer zo geen grote ramp. Anyway, ik persoonlijk snap niet waarom het niet optimaal zou kunnen zijn, hoe ik het zie, gaat de 1 gewoon links en de andere rechts (bijvoorbeeld) en daar stopt het probleem dan denk ik. Of ben ik hier fout? :p

Ik zal ze eens opzoeken, ben wel benieuwd nu eigenlijk.

Het maakt alles in mijn ogen wel een stuk lastiger. Ondanks dat je allemaal een andere kant uit kunt gaan ligt je begin cluster toch al snel dicht op de ander. Dit zorgt ervoor dat je verder weg van elkaar weg moet edelen waardoor je niet echt een compact cluster kunt opbouwen. Dit resulteerd in langere looptijden tussen je eigen dorpen, wat OS sturen en clearen voor je volgende target weer moeilijker maakt.

Dan heb je nog het probleem met nu al 6 man hebben. Het kan zijn dat er in de toekomst een optie komt om een tactische recruit te maken, die je vanwege het limiet niet kunt aan nemen. Velen zullen in zo een situatie naar internen grijpen maar ook dat is niet optimaal.

Althans zo zie ik het.

Ik vind Jezus Sylar een zeer mooie betekenis volle naam, snap hem direct. Maar volgens mij zijn er 4 richtingen waar je heen kunt en door achterstand op sylar is er besloten te gaan rimmen :)

Rimmen met een stamlimiet van 6. Dat is praktisch onmogelijk. De stammen zijn zo klein dat elk lid aan de bak zal moeten. Als je 1 lid compleet laat rimmen dan zal je daar flink de gevolgen van ondervinden op het moment dat er strijd uit breekt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Wel grappig dat Nubz, dé topstam, echt een gruwelijke Engelse taalfout op hun profiel heeft staan :p

.Jane is actief op forum :D

Het stammenforum niet :(

Lol, dat weet iedereen denk ik?

(bandit)

Denk dat .Jane inderdaad wel de actiefste accounts van het AF bezit. Moet ik zelf niet zeggen denk ik, we hebben Hopeful...

Jij kan er ook wat van :(
Soms :$

Ik wist niet dat hopeful daarin speelde. Het is naar mijn gevoel zo stil hier haha. Wellicht dat het komt doordat er gewoon nog niet veel is om over te praten zo vroeg in de wereld.

I'm here, time to make some noise :eek:

Ow shit, dan zijn jullie al gewonnen, beter gaan we allemaal op delete :D

Doe maar :D

Duncan was er ook over te spreken

Zeker weten, vond destijds de pf van ShitHappens ookal zo opwindend :(
 
Reactiescore
1.468
Wel grappig dat Nubz, dé topstam, echt een gruwelijke Engelse taalfout op hun profiel heeft staan :p



Het stammenforum niet :(



(bandit)



Jij kan er ook wat van :(
Soms :$



I'm here, time to make some noise :eek:



Doe maar :D



Zeker weten, vond destijds de pf van ShitHappens ookal zo opwindend :(

Ons profiel is pro hoor
 

DeletedUser59375

Guest
ben benieuwd zal de toekomst uitwijzen
een speed kan je hier ook niet met vergelijken
 

DeletedUser59375

Guest
Als ik het goed lees zijn dus zowel Nubz als jane potentieel goede stammen?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Als ik het goed lees zijn dus zowel Nubz als jane potentieel goede stammen?

Allebei stammen met mensen die een lekkere start hebben gehad, wat eigenlijk iedereen wel kan als je maar actief genoeg bent.

Denk niet dat je nu dus per se kan zeggen beide stammen goed zijn. Zullen ons moeten bewijzen :)
 
Bovenaan