Top/Flop stammen

DeletedUser78389

Guest
Dag 1.
c7f3f5e8e2d4c2f9cbf479973f94ca28.png


Waar we verwachtte dat Seratus snel zou vallen viel dat reuze tegen. Echter waar we juist dachten dat het de sterkere speler was van Selena bleek The Cheap Dealer snel te bezwijken onder de druk. Ik ben erg benieuwd wat de rest van de wereld met zich mee zal brengen. Goede eerste dag voor Pre. denk ik zo. Onze actie's spreken luider dan onze woorden op het AF.

Waar blijft dag 2?
 

DeletedUser78389

Guest
77cf60bd81.png


Ik doe hem vast vanuit de Selena versie kunnen we zo vergelijken! Stats zijn van net dus misschien niet 100% accuraat met de situatie gisteravond.

Kijkend naar de dorpen zien we dat pre gisteren een pauze heeft gehad na de vlammende start met 6 dorpen. Al was er wel een leuke recap battle aan de gang bij SA en Xuzo. Dat was nog flink spannend, maar om 1 voor 12 in de avond had SA toch het dorp weer terug, net op tijd. Maar pre blijft staan op +6. Qua verslagen tegenstander is er ook niet zoveel gebeurd slechts een lichte toename.

Selena stond op -10 en bleef dit ook staan. Er zijn 9 dorpen gerecapped. Het aantal verslagen tegenstanders neem wel echter flink toe en ze staan in totaal nu op 2,6 miljoen en vooral verdedigend.

Door naar de pannenkoeken. Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als bij de rest. Er wordt geracapped maar voor nu geen winst.

Wal: Ze lijken zich afzijdig te houden deze oorlog. Worden niet echt aangevallen, maar vallen zelf ook niet aan. Laten ze dan alles over aan hun bondgenoot Selena? Of komen ze straks uit een onverwachte hoek en slaan hard toe. Ik ben benieuwd wat de toekomst voor ons in petto heeft.

Voor degene die ook naar de speler stats tot nu toe willen kijken. Jammer alleen dat TB er niet bij staat, want die deden toch mee aan de eerste wave van pre, gisteren en zelfs vandaag nog. Maar er zal hier vast een goede verklaring voor zijn.

dddac40786.png
 
Reactiescore
1.167
Door naar de pannenkoeken. Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als bij de rest. Er wordt geracapped maar voor nu geen winst.

Grapje zeker? Haha. Purple Swag staat gewoon +4 voor hoor en dat tegen een dikke overmacht. Jullie mogen je schamen dat je hem nog niet hebt weggespeeld en zelfs 4 dorpen in de min staat.
 

DeletedUser78389

Guest
Grapje zeker? Haha. Purple Swag staat gewoon +4 voor hoor en dat tegen een dikke overmacht. Jullie mogen je schamen dat je hem nog niet hebt weggespeeld en zelfs 4 dorpen in de min staat.

Mijn excuses voor de verwarring. Deze post ging alleen over dag 2. De pannenkoeken hadden op dag 1 +4. Dus op dag 2 hebben ze geen winst geboekt. Ik zal dit in het vervolg duidelijker aangeven.
 
Reactiescore
1.167
Mijn excuses voor de verwarring. Deze post ging alleen over dag 2. De pannenkoeken hadden op dag 1 +4. Dus op dag 2 hebben ze geen winst geboekt. Ik zal dit in het vervolg duidelijker aangeven.

Haha, een oorlog bekijk je dan ook niet per dag maar over de hele periode. Je kan de ene dag tien dorpen pakken en die de volgende dag weer kwijt raken. Eindstand blijft dan 0-0. Als je per dag gaat bekijken krijg je een vertekend beeld en dat is enorm makkelijk te verdedigen.
 

DeletedUser78389

Guest
Haha, een oorlog bekijk je dan ook niet per dag maar over de hele periode. Je kan de ene dag tien dorpen pakken en die de volgende dag weer kwijt raken. Eindstand blijft dan 0-0. Als je per dag gaat bekijken krijg je een vertekend beeld en dat is enorm makkelijk te verdedigen.

Het is geen samenvatting van de oorlog het gaat slechts om wat die dag is gebeurd. Het staat je vrij om per dag opnieuw een samenvatting van de hele oorlog te maken. Ik doe het als ik tijd heb als log per dag.
 

DeletedUser75803

Guest
Wal: Ze lijken zich afzijdig te houden deze oorlog. Worden niet echt aangevallen, maar vallen zelf ook niet aan. Laten ze dan alles over aan hun bondgenoot Selena? Of komen ze straks uit een onverwachte hoek en slaan hard toe. Ik ben benieuwd wat de toekomst voor ons in petto heeft.

Ben benieuwd wanneer ze uit de onverwachte hoek hard toe gaan slaan :D. Zal inmiddels niet meer zo onverwacht zijn gok ik, nadat ze al een geplande aanval op Sylar hadden die op het laatste moment niet door ging.
 

DeletedUser3435

Guest
Ben benieuwd wanneer ze uit de onverwachte hoek hard toe gaan slaan :D. Zal inmiddels niet meer zo onverwacht zijn gok ik, nadat ze al een geplande aanval op Sylar hadden die op het laatste moment niet door ging.
Er niet vergeten bij te zeggen dat het een stab ging zijn, niet onbelangrijk.
 

DeletedUser78389

Guest
Er niet vergeten bij te zeggen dat het een stab ging zijn, niet onbelangrijk.

Het is inderdaad niet net van ze als ze het hadden gedaan. Maar ze hebben het niet gedaan. Misschien vonden ze zelf dat het wel een stab was als ze het zouden doen en zijn daarom gestopt?
 
Reactiescore
510
Die kans zit er best in, zou alleen maar positief van ze zijn!
 

DeletedUser75803

Guest
Het is inderdaad niet net van ze als ze het hadden gedaan. Maar ze hebben het niet gedaan. Misschien vonden ze zelf dat het wel een stab was als ze het zouden doen en zijn daarom gestopt?
Het idee alleen al was best jammer. "We vallen je aan binnen het opzegtermijn omdat je de NAP op zegt, en wij ervaren dat als stabben!"
 
Bovenaan