Top/Flop stammen

DeletedUser77159

Guest
Wauw VV is weg omdat jullie huilen om oneerlijkheid en voila alle dorpen gaan nu gratis naar Selena want deffen doet hij toch niet. Wat een waardeloze gang van zaken. Je zou je diep moeten schamen. Dorpen aan zijn stam geven zou gewoon het ''eerlijkst'' zijn. Het enige wat je nu doet is je zelf weer bevoordelen. Ik geloofde je eerst niet toen je zei dat je nog dieper kon zakken maar nu heb ik wel echt al mijn respect verloren voor alle spelers binnen Selena. Ex selena is een automatische afwijzing voor mij in de toekomst. Als jullie hier echt meer door gaan dan, ik heb nog een greintje hoop dat jullie dit toch niet echt menen zeker.
Pardon. Wij gaan gewoon verder met waar we mee begonnen zijn. Enige reden dat er überhaupt nog gedeft werd is omdat jullie een deal hadden gesloten met een eigenaar. Maar jullie konden het niet laten en gingen snel even een paar dorpen externen tegen de voorwaarden in van die overeenkomst. Nu is jullie overeenkomst verbroken en kunnen beide stammen gewoon weer aanvallen mochten hun daar baat bij hebben. Niks houd Pre. tegen. Ze willen er niet liggen zeggen ze. Naja wij wel. Vandaar ook de reden dat we in eerste instantie aanvielen.
Het is trouwens niet huilen op oneerlijk. Ik wijs je er gewoon op dat het een manier van spelen is dat voornamelijk jullie afkeuren.

Nogmaals. Wat Pre. doet dat mag allemaal. Wat de rest doet is allemaal slecht en niveauloos. Voetjes aan de grond mannen!
 

DeletedUser23144

Guest
Jullie kwamen er amper doorheen. 5 dorpjes gepakt met de blitz en 5 gerecapped. Vervolgens via VV net gedefft waardoor jullie er ook niet door kwamen. Als die VV er nu nog stond kwam je er ook niet door. Helaas moesten jullie hier komen huilen omdat Pre. welgeteld 2 dorpjes gratis edelde waardoor die VV wel gelijk weg moest hoor want dat kan je echt niet maken.

Resultaat Selena krijgt gratis dorpjes van een niet gebroken account. :rolleyes:.

De eigenaar van het account is gebroken. Dat is genoeg
 

DeletedUser46239

Guest
Wat een bullshit. Speler stopt omdat hij de aanval gemaakt door selena niet aankan. Daarna zou selena niet mogen edelen? Dus als je aangevallen wordt en je verliest moet je stoppen en dan mag je stam je internen? Wat een onzin. Pre heeft 3 dorpen geinterned vanaf een VV, selena heeft het account gesloopt

Account gesloopt? Jullie maken jezelf gewoon belachelijker en belachelijker. Als dat een account slopen is heb ik echt heel slecht nieuws voor jullie. Dan is Tai Chi ook gesloopt..
 

DeletedUser74552

Guest
De eigenaar van het account is gebroken. Dat is genoeg

Gebroken haha. Hij heeft gewoon geen zin meer. Dat is niet gebroken. Zeg gewoon gelijk dat je hem graag had geinternd want daar gaat het jullie om toch ? Je kan niet vechten voor je dorpjes en daarom moet het maar weer op deze manier. Echt klasse.
 

DeletedUser23144

Guest
Gebroken haha. Hij heeft gewoon geen zin meer. Dat is niet gebroken. Zeg gewoon gelijk dat je hem graag had geinternd want daar gaat het jullie om toch ? Je kan niet vechten voor je dorpjes en daarom moet het maar weer op deze manier. Echt klasse.

Geen zin meer, stoppen, gebroken. Whatever. 1 pot nat. Verder zelf je gratis dorpjes pakken van een vv en ons veroordelen als we dorpjes pakken van een speler die stopte nadat wij hem hebben aangevallen, best hypocriet
 

DeletedUser77159

Guest
Eigenaar had er geen zin meer.
Gaf Pre. de kans het te deffen onder wat voorwaarden.
Pre. breekt de voorwaarden en overeenkomst word beëindigd.
Selena is ineens zielig omdat ze gewoon hun aanvallen voortzetten.

Wat maakt dat Pre.? Dom dat ze hun kans hebben verschoten om een account de deffen door zelf wat dorpen er van te pakken? :p
En dan uit een wanhopige poging om hun fout goed te maken proberen Selena en de rest er van te overtuigen dat ons spel een schande is.

Ik waardeer jullie pogingen om ons zwart te maken op dit onderwerp, maar iedereen met een beetje verstand prikt daar zo doorheen :)
 

DeletedUser74552

Guest
Geen zin meer, stoppen, gebroken. Whatever. 1 pot nat. Verder zelf je gratis dorpjes pakken van een vv en ons veroordelen als we dorpjes pakken van een speler die stopte nadat wij hem hebben aangevallen, best hypocriet

2 dorpjes edelen vergelijken met een heel 150k account edelen vind ik nogal een verschil. Ik veroordeel jullie niet dat doen jullie zelf voornamelijk. Eerst komen huilen hier dat het zo oneerlijk is, het balletje valt jullie kant op en ineens word er weer een 150k accountje opge-edeld hoor.
 

DeletedUser77159

Guest
2 dorpjes edelen vergelijken met een heel 150k account edelen vind ik nogal een verschil. Ik veroordeel jullie niet dat doen jullie zelf voornamelijk. Eerst komen huilen hier dat het zo oneerlijk is, het balletje valt jullie kant op en ineens word er weer een 150k accountje opge-edeld hoor.
Ik vind het erg leuk om te lezen hoe je elke keer woordjes als "huilen" gebruikt om de lezer af te leiden van het feit dat wij hier gewoon gelijk hebben. Is een leuke manier om een discussie te winnen op een verloren punt.
 

DeletedUser74552

Guest
Eigenaar had er geen zin meer.
Gaf Pre. de kans het te deffen onder wat voorwaarden.
Pre. breekt de voorwaarden en overeenkomst word beëindigd.
Selena is ineens zielig omdat ze gewoon hun aanvallen voortzetten.

Wat maakt dat Pre.? Dom dat ze hun kans hebben verschoten om een account de deffen door zelf wat dorpen er van te pakken? :p
En dan uit een wanhopige poging om hun fout goed te maken proberen Selena en de rest er van te overtuigen dat ons spel een schande is.

Ik waardeer jullie pogingen om ons zwart te maken op dit onderwerp, maar iedereen met een beetje verstand prikt daar zo doorheen :)

''Afspraak.''
mystery men 25.07.17 10:40
Nope. 8 recaps gedaan nu door edels heen dus het is over

Chefs Special 25.07.17 10:41
En OS van je stamgenoten? Jammer man, misschien proberen te voorspellen met snipen!

mystery men 25.07.17 10:43
Snipen is hier neit mogelijk. En def is minder snel
Te bouwen dan off

Chefs Special 25.07.17 10:44
Jammer man, succes nog!

Chefs Special 25.07.17 12:03
Wij kunnen eventueel wel helpen via VV !

mystery men 25.07.17 12:08
Ik kreeg net van il Leone te horen dat hij van stamleiding geen vv 'mocht' draaien haha

Maar wij gooien de handdoek in de ring. Alle troepen zijn zo goed als dood. Alle edels zijn dood. Heeft geen zin meer om door te gaan daar het een verloren zaak is

mystery men 25.07.17 12:11
Nvm. Ik lees zijn Skype bericht nu pas. Vv gooi ik over naar il leone

Chefs Special 25.07.17 12:12
Begrijp ik en Il Leone kan misschien nog iets redden! Veel succes verder nog!

mystery men 25.07.17 12:13
Volgende ronde ben ik weer van de partij. Hopelijk met een betere ligging ;)

[/quote]

Hieruit blijkt gewoon iemand die stopt. Heeft niks gezegd over een afspraak of iets dergelijks. Jullie kunnen er gewoon niet tegen dat je de eerste strijd met Pre. al verliest. Vervolgens komen jullie huilen op het AF en voila alle dorpjes gaan gratis naar Selena. Prima hoor, edel ze maar weer zonder strijd op.
 

DeletedUser46239

Guest
Eigenaar had er geen zin meer.
Gaf Pre. de kans het te deffen onder wat voorwaarden.
Pre. breekt de voorwaarden en overeenkomst word beëindigd.
Selena is ineens zielig omdat ze gewoon hun aanvallen voortzetten.

Wat maakt dat Pre.? Dom dat ze hun kans hebben verschoten om een account de deffen door zelf wat dorpen er van te pakken? :p
En dan uit een wanhopige poging om hun fout goed te maken proberen Selena en de rest er van te overtuigen dat ons spel een schande is.

Ik waardeer jullie pogingen om ons zwart te maken op dit onderwerp, maar iedereen met een beetje verstand prikt daar zo doorheen :)

Waar zit je nu met je afspraken eh, belachelijk ventje.
En dat ene van dat struisvogelstammetje, weet je ineens waar die naam thuis hoort.
 

DeletedUser77159

Guest
Daar gaan de woordjes weer. "Huilen" "Belachelijk ventje".
Geeft duidelijk het niveau van Pre. aan deze classic.
De afspraak was deffen. Niet externen.

Zie toch duidelijk de eigenaar daar zeggen dat de strijd al gestreden was volgens hem?
 

DeletedUser23144

Guest
Maar wij gooien de handdoek in de ring. Alle troepen zijn zo goed als dood. Alle edels zijn dood. Heeft geen zin meer om door te gaan daar het een verloren zaak is


Account was dus gesloopt, en verslagen
 

DeletedUser46239

Guest
Daar gaan de woordjes weer. "Huilen" "Belachelijk ventje".
Geeft duidelijk het niveau van Pre. aan deze classic.
De afspraak was deffen. Niet externen.

Zie toch duidelijk de eigenaar daar zeggen dat de strijd al gestreden was volgens hem?
Ja dat de strijd al gestreden was zagen we daarna wel, een 'gesloopt' accje waar je niet eens een dorpje nog van pakte.
 

DeletedUser74552

Guest
Daar gaan de woordjes weer. "Huilen" "Belachelijk ventje".
Geeft duidelijk het niveau van Pre. aan deze classic.
De afspraak was deffen. Niet externen.

Zie toch duidelijk de eigenaar daar zeggen dat de strijd al gestreden was volgens hem?

Kan je quoten waar de eigenaar specifiek vraagt of wij voor hem deffen ? Hij stopt gewoon in dat gesprek en wij nemen het over. Verder is precies niks afgesproken. Kom je zelf nou niet nog meer belachelijk maken dan dat je in de afgelopen 3 pagina's hebt gedaan. Je dacht dat er een afspraak was, ik bewijs je dat die er niet was en nu sta je met je mond vol tanden.
 

DeletedUser74552

Guest
Maar wij gooien de handdoek in de ring. Alle troepen zijn zo goed als dood. Alle edels zijn dood. Heeft geen zin meer om door te gaan daar het een verloren zaak is


Account was dus gesloopt, en verslagen

Volgens de eigenaar ja, volgens ons niet. En dat blijkt maar weer want jullie hadden het bizar lastig dorpjes te pakken. :rolleyes:
 

DeletedUser23144

Guest
Geen enkel account mag zonder eigenaar achterblijven (dus een permanente vakantievervanging is niet toegestaan)

Volgens de regels. Als de eigenaar stopt, is het account dus gesloopt en klaar
 

DeletedUser77159

Guest
Al hangen 64 eigenaren zich op van het account, als er nog via VV gedeft kan worden met succes dan is het account niet gesloopt.
In het zuidelijke gedeelte het 1 na het andere dorp verliezen.
Bij mijn gedeelte alleen recappen waar ik bijna op max edelafstand loop en nog niet lang aanwezig ben. Het is maar waar jij je eer uit wilt halen.
 
Bovenaan