Top/Flop stammen

DeletedUser77159

Guest
Moet nou toch best wel lachen. Lees net dat Krepox een lijstje heeft gezien vandaag van de spelers van Selena. En dan zou Pre. niet eens volledig op de hoogte zijn van hun eigen spelers. Ben nieuwsgierig hoe dit uitpakt :D
 
Reactiescore
1.019
Niet op de hoogte van eigen spelers? Echt wel. Ik kan je absoluut beloven dat diego niet op boeman speelt
 

DeletedUser77159

Guest
1 van de 2 is aan het liegen. Al denk ik niet dat jij diegene bent, maar ik wil graag zien hoe dit zich ontwikkeld. hahaha
 

DeletedUser23144

Guest
Dan neem je natuurlijk weg dat zo snel een 2e dorp verdubbeling van de binnenkomende GS is. Geen idee welk account exact het meeste profijt heeft gehad, t zal niet erg veel verschillen
 

DeletedUser78389

Guest
Wat ik heb gedaan is fout en ik ga nu niet zeggen wie erger was ik wil alleen maar wat toevoegen aan het verhaal van segg.

Je vergeet erbij te vermelden dat een edel een stuk sneller is terug gewonnen als je al 17 dorpen hebt en je grondstoflevels 28 zijn. Terwijl als je 1 dorp hebt en AH moet rushen om je buren over te nemen je grondstoflevels zo'n 23 zijn. Aan de hand hiervan denk ik dat het langer duurt om met 1 dorp je edel terug te maken dan als je 17 dorpen hebt. En ernaast gaat een vergelijking in absolute aantallen natuurlijk niet op als je er niet naast bij vertelt hoeveel grondstoffen in absolute aantallen per dag worden verdiend door die 1200 dorpen. Je vergelijking zou een stuk beter zijn als de edels werden uitgedrukt in % van de verdiende grondstoffen per dag.

Nog iets anders wat je vergeet is dat het hebben van een treintje in verhouding duurder is met 2 dorpen dan met 15 dorpen.

Ook klopt het dat het 10 dorpen waren, maar geen 100k. Gemiddeld dorp zo'n 6.5k. Je hebt bij il leone over 2 dorpen en bij mij over 100k. Je kunt beter dezelfde eenheden gebruiken dus of 20k en 100k, 7k en 65k of 2 dorpen en 10 dorpen.

Ook gaat dit scenario er van uit dat alle edels verloren worden als er niet was geinternd wat me toch een beetje sterk lijkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76153

Guest
Diego is nou niet echt een bron waar je wat aan hebt. Sinds dat hij weg is zijn er heel wat spelers bij gekomen op verschillende accounts. (Ik ben zelf ook later gekomen) Weet niet van wie je anders die namenlijst hebt, maar die zal wel niet volledig zij, haha
Zijn kwaliteiten betwijfel ik nog een beetje. Hij ging neer door een zogenaamde stab van een NAP die niet eens duidelijk was opgezet. Had de instelling van een natte dweil in ieder geval. Zo gedemotiveerd als de pest. Werd "gestabt" en was ook zo vertrokken. Totdat we hem uit onze chat hadden gezet. Toen werd hij ineens boos en zat die binnen mum van tijd in Pre.
Maar goed een speler met de instelling die hij op dat moment vertoonde wil ik sowieso niet mee in een stam zitten. Zal wel niet altijd zo zijn. Heb daar dan ook verder geen weet van.
Wat de start betreft weet ik niet wat voor dealtjes er zijn gesloten voor mijn komst. Ben daar blijkbaar niet van op de hoogte want heb geen samenwerkingen gezien.
.

Je denkt dat ik de lijst heb doorgegeven? Je kent me echt niet, ik ken jou niet. Dus hoezo praat je hier alsof je me door en door kent? Ik was gedemotiveerd? Praat Selena zo achter mijn rug? :)
4fd8ef3f32c1d0bd77f6044391bbf36e.png

Het zal wel een leugenaar zijn.

Dat zal het wel zijn, als je dat als je bron neemt moet ik zeggen dat je deze wereld serieus genoeg neemt.

Moet nou toch best wel lachen. Lees net dat Krepox een lijstje heeft gezien vandaag van de spelers van Selena. En dan zou Pre. niet eens volledig op de hoogte zijn van hun eigen spelers. Ben nieuwsgierig hoe dit uitpakt :D

Dat is niet het geval tho, het is correct dat ik bij Boeman ging gaan spelen, maar voor de laatste gesprekken gezet zijn ben ik teruggekrabbeld wegens tijdsgebrek. Toch mooie posts hoor, staat enkel bijna geen tot geen waarheid in.
 
Reactiescore
1.094
Dan neem je natuurlijk weg dat zo snel een 2e dorp verdubbeling van de binnenkomende GS is. Geen idee welk account exact het meeste profijt heeft gehad, t zal niet erg veel verschillen

Ik ben daar heel bewust van hoor. En dat heb ik ook gezegd, hij zal zeker wat pakketjes hebben gewonnen. Maar het is alleen niet hoe het werkt. Ik weet niet precies hoe je die stijging van pakketjes noemt, maar op een goudmunt wereld zou ik zeggen ja, het verschil zal even groot zijn.

Structureel edelen, en in absolute aantallen heeft serratus meer geedeld, en met de duurste edels het goedkoopst geedeld, zal dankzij de werking van pakketjes altijd voordeliger zijn.


Wat ik heb gedaan is fout en ik ga nu niet zeggen wie erger was ik wil alleen maar wat toevoegen aan het verhaal van segg.

Je vergeet erbij te vermelden dat een edel een stuk sneller is terug gewonnen als je al 17 dorpen hebt en je grondstoflevels 28 zijn. Terwijl als je 1 dorp hebt en AH moet rushen om je buren over te nemen je grondstoflevels zo'n 23 zijn.

Dit is wel heel specifiek situationeel. Ik ga niet kijken naar hoe iemand start, ik kijk naar de algemene winst. Ben uberhaupt geen fan van AH rushes omdat je inderdaad een verlies niet kan oppakken. Limited haul en no haul gewoon gs start, heeft mij ook de overwinningen op de classic gebracht (en een plek 1).


Aan de hand hiervan denk ik dat het langer duurt om met 1 dorp je edel terug te maken dan als je 17 dorpen hebt. En ernaast gaat een vergelijking in absolute aantallen natuurlijk niet op als je er niet naast bij vertelt hoeveel grondstoffen in absolute aantallen per dag worden verdiend door die 1200 dorpen. Je vergelijking zou een stuk beter zijn als de edels werden uitgedrukt in % van de verdiende grondstoffen per dag.

Ja absoluut ik denk ook dat als je met je eerste dorp je edel verliest, het langer duurt om 1 edel terug te kopen dan dat het met 17 dorpen kost. Echter is dat niet relevant.

In mijn voorbeeld zag je namelijk dat voorbeeldaccount een voorsprong zou hebben van 30 biljoen grondstoffen. Dat is niet 1 edel, maar 5. En dat terwijl het voorbeeld account maar 2 edels doodliep. Ik neem aan dat nu het kwartje valt? Want jij moet dan miisschien relatief lang wachten op 1 edel, wachten op 5 edels met 1200 dorpen duurt heel wat langer.

Nog iets anders wat je vergeet is dat het hebben van een treintje in verhouding duurder is met 2 dorpen dan met 15 dorpen.

Geen idee waar dit betrekking op heeft

Ook klopt het dat het 10 dorpen waren, maar geen 100k. Gemiddeld dorp zo'n 6.5k. Je hebt bij il leone over 2 dorpen en bij mij over 100k. Je kunt beter dezelfde eenheden gebruiken dus of 20k en 100k, 7k en 65k of 2 dorpen en 10 dorpen.

Ook gaat dit scenario er van uit dat alle edels verloren worden als er niet was geinternd wat me toch een beetje sterk lijkt.

Ik ging ook uit van 10 dorpen dat heb ik duidelijk neergezet. Ik ging alleen uit van 10k p dorp, verplaats iets minder. Dat drukt natuurlijk wel wat op de winst ja. Omdat je flink vertraagd wordt door het bouwen van gebouwen en vooral niet gelijk op pakketjes opslaan kan overgaan.

En nee dit scenario gaat helemaal niet uit van alle edels die verloren worden. Als je nu geen verlies van edels bij het voorbeeld account worden doorberekend staat het ene alsnog met 30 biljoen grondstoffen voor... (bijna 5 edels)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
326
@YoWhite toch jammer dat jij, als grote tegenstander van interns, Mystery Men aan het internen bent. Van de account eigenaar hebben wij vernomen dat de VV bij Pre. staat. Dat verklaart wel waarom wij recaps krijgen en Chefs Special geen enkele. Misschien zie jij dit niet als intern, maar het is bij wijze hetzelfde. Jammer dat het niet een fair fight om Mystery Men is. Ik had toch meer verwacht, zeker van jullie.
 

DeletedUser3435

Guest
@YoWhite toch jammer dat jij, als grote tegenstander van interns, Mystery Men aan het internen bent. Van de account eigenaar hebben wij vernomen dat de VV bij Pre. staat. Dat verklaart wel waarom wij recaps krijgen en Chefs Special geen enkele. Misschien zie jij dit niet als intern, maar het is bij wijze hetzelfde. Jammer dat het niet een fair fight om Mystery Men is. Ik had toch meer verwacht, zeker van jullie.
Eerst en vooral is het een extern, geen intern. Bovendien speelt Selena het op geen enkele manier 'fair', is het zo erg dat jullie eens wat tegenwind krijgen nu en niet gewoon edels kunnen rondsturen? Pre. heeft misschien wel de moreel gezinde positie tov Selena aangenomen gezien het kwaliteitsverschil maar dat wilt niet zeggen dat we ons in een domme positie gaan plaatsen en jullie altijd maar alleen de makkelijke keuzes laten maken.
 

DeletedUser78627

Guest
Beste Classic 14 speler,

Ik denk dat het tijd is dat iedereen een heldere blik krijgt op de situatie van Pre. & Selena,

De stammen hebben beide fouten begaan (alvast enkelingen) maar sommige durven daar voor uit te komen.
Andere zullen dit proberen geheim te houden en nog steeds judgen op de tegenstand...

Bij deze wil ik graag melden dat Pre. nog steeds verkeerde zaken aan het doen is terwijl ze beweren hier niet meer aan mee te doen...

Laat me even de situatie schetsen:

Wij plannen een Massattack op Mystery Man en dit verloopt vrij goed zonder al te veel weerstand, enkel recapped hij redelijk veel dorpen.
Wij blijven recappen zodanig na een tijd zijn edels wel moeten vallen...

Tijdens deze procedure is er uit het niks Chefs Special (Pre.) die opeens alsook dorpen van Mystery Men begint over te nemen.
Weliswaar dorpen die reeds verzwakt/gecleared waren door de stam Selena.
Wat door Pre. werd verdedigd als een actie die ze ook in gedachten hadden losstaand van onze Massa-attack.

Nu na mijn toch wel degelijk contact met 1 van de Co's van Mystery Men ben ik namelijk te weten gekomen dat er nu toch wel toevallig een VV op mystery men staat die in het kamp van Pre. staat...
Dit verklaart echter ook dat Mystery Men onze dorpen recapped en die van Chefs Special namelijk gratis weggeeft, is dit niet hetgene waar heel dit AF over gaat? Het internen van Seratus dat zo werd beschouwd als de slechtste daad van heel de classic...

Daarom wil ik dit nu openbaren dat Pre. met minstens 2 personen aan intern doet... Chefs special, en de persoon waar de VV ligt...

Ik waardeer Fair play ten zeerste en daarom ook hier mijn whatsapp gesprek met William (CO Mystery Men)..

Screenshot_20170726-110226.png Screenshot_20170726-110250.png

Nog een fijne dag toegewenst.

Kristoff

Eerst en vooral is het een extern, geen intern. Bovendien speelt Selena het op geen enkele manier 'fair', is het zo erg dat jullie eens wat tegenwind krijgen nu en niet gewoon edels kunnen rondsturen? Pre. heeft misschien wel de moreel gezinde positie tov Selena aangenomen gezien het kwaliteitsverschil maar dat wilt niet zeggen dat we ons in een domme positie gaan plaatsen en jullie altijd maar alleen de makkelijke keuzes laten maken.
Wat is dit nu voor een banaal antwoord man?
Wees een beetje redelijk een schuif het onderwerp niet van de baan en wijk niet af naar de stammen.
Wij hebben het momenteel nu over het feit dat jullie gewoon een intern/extern aan het doen zijn...
En wat makkelijke keuzes, kunnen wij er aandoen dat sommige personen niet weten hoe te deffen? Dan moet je zelf ook maar eens op zoek gaan naar een speler dat je kan clearen en opedelen in plaats van te aasgieren op Mystery Men en dan over te gaan naar een VV-regeling vanuit de stam op het account.

Kristoff
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
326
Eerst en vooral is het een extern, geen intern. Bovendien speelt Selena het op geen enkele manier 'fair', is het zo erg dat jullie eens wat tegenwind krijgen nu en niet gewoon edels kunnen rondsturen? Pre. heeft misschien wel de moreel gezinde positie tov Selena aangenomen gezien het kwaliteitsverschil maar dat wilt niet zeggen dat we ons in een domme positie gaan plaatsen en jullie altijd maar alleen de makkelijke keuzes laten maken.

Op geen enkele manier fair? Leg eens uit waar ik unfair bezig ben geweest met mijn account.
 

DeletedUser3435

Guest
QUOTE="krikke96, post: 6167116, member: 78627"]Beste Classic 14 speler,

Ik denk dat het tijd is dat iedereen een heldere blik krijgt op de situatie van Pre. & Selena,

De stammen hebben beide fouten begaan (alvast enkelingen) maar sommige durven daar voor uit te komen.
Andere zullen dit proberen geheim te houden en nog steeds judgen op de tegenstand...

Bij deze wil ik graag melden dat Pre. nog steeds verkeerde zaken aan het doen is terwijl ze beweren hier niet meer aan mee te doen...

Laat me even de situatie schetsen:

Wij plannen een Massattack op Mystery Man en dit verloopt vrij goed zonder al te veel weerstand, enkel recapped hij redelijk veel dorpen.
Wij blijven recappen zodanig na een tijd zijn edels wel moeten vallen...

Tijdens deze procedure is er uit het niks Chefs Special (Pre.) die opeens alsook dorpen van Mystery Men begint over te nemen.
Weliswaar dorpen die reeds verzwakt/gecleared waren door de stam Selena.
Wat door Pre. werd verdedigd als een actie die ze ook in gedachten hadden losstaand van onze Massa-attack.

Nu na mijn toch wel degelijk contact met 1 van de Co's van Mystery Men ben ik namelijk te weten gekomen dat er nu toch wel toevallig een VV op mystery men staat die in het kamp van Pre. staat...
Dit verklaart echter ook dat Mystery Men onze dorpen recapped en die van Chefs Special namelijk gratis weggeeft, is dit niet hetgene waar heel dit AF over gaat? Het internen van Seratus dat zo werd beschouwd als de slechtste daad van heel de classic...

Daarom wil ik dit nu openbaren dat Pre. met minstens 2 personen aan intern doet... Chefs special, en de persoon waar de VV ligt...

Ik waardeer Fair play ten zeerste en daarom ook hier mijn whatsapp gesprek met William (CO Mystery Men)..

Bekijk bijlage 11405 Bekijk bijlage 11406

Nog een fijne dag toegewenst.

Kristoff[/QUOTE]
Haha leuk dat je ook de moeite doet om eens te posten op het AF, ik zal dus nog een beetje lief proberen te blijven.

Beste Classic 14 speler,

Ik denk dat het tijd is dat iedereen een heldere blik krijgt op de situatie van Pre. & Selena,

De stammen hebben beide fouten begaan (alvast enkelingen) maar sommige durven daar voor uit te komen.
Andere zullen dit proberen geheim te houden en nog steeds judgen op de tegenstand...

Bij deze wil ik graag melden dat Pre. nog steeds verkeerde zaken aan het doen is terwijl ze beweren hier niet meer aan mee te doen...

Laat me even de situatie schetsen:

Wij plannen een Massattack op Mystery Man en dit verloopt vrij goed zonder al te veel weerstand, enkel recapped hij redelijk veel dorpen.
Wij blijven recappen zodanig na een tijd zijn edels wel moeten vallen...

Tijdens deze procedure is er uit het niks Chefs Special (Pre.) die opeens alsook dorpen van Mystery Men begint over te nemen.
Weliswaar dorpen die reeds verzwakt/gecleared waren door de stam Selena.
Wat door Pre. werd verdedigd als een actie die ze ook in gedachten hadden losstaand van onze Massa-attack.
Leuk verhaaltje, alleen denk ik dat iedereen al wel zover was om dit te begrijpen.. Die dorpen waren nog niet gecleared overigens en ik snap al helemaal niet wat je bedoelt met verzwakt haha. Je kan het opportunistisch noemen maar daar stopt het dan ook. Bovendien is het niet zo raar dat 'Chefs Special (Pre.)' opeens opduikt om daar over te nemen aangezien dat die dorpen veel dichter bij ons liggen dan bij jullie. :D

Nu na mijn toch wel degelijk contact met 1 van de Co's van Mystery Men ben ik namelijk te weten gekomen dat er nu toch wel toevallig een VV op mystery men staat die in het kamp van Pre. staat...
Dit verklaart echter ook dat Mystery Men onze dorpen recapped en die van Chefs Special namelijk gratis weggeeft, is dit niet hetgene waar heel dit AF over gaat? Het internen van Seratus dat zo werd beschouwd als de slechtste daad van heel de classic...

Daarom wil ik dit nu openbaren dat Pre. met minstens 2 personen aan intern doet... Chefs special, en de persoon waar de VV ligt...

Ik waardeer Fair play ten zeerste en daarom ook hier mijn whatsapp gesprek met William (CO Mystery Men)..

Bekijk bijlage 11405 Bekijk bijlage 11406

Nog een fijne dag toegewenst.

Kristoff
Ik denk dat de stam Selena het verschil niet snapt tussen internen en externen, externen schaadt je stam niet aangezien je slagkracht erbij krijgt ipv verliest. Ik denk overigens ook dat Selena de laatste stam is die moet gaan klagen over 2 gratis dorpjes, elk account van Selena heeft er een stuk meer. Ja ik zou die Chefs Special en die persoon waar de VV ligt officieel beschuldigen van 'internen' bij de rechtbank. Zal een interessante hoorzitting worden.

Wat is dit nu voor een banaal antwoord man?
Wees een beetje redelijk een schuif het onderwerp niet van de baan en wijk niet af naar de stammen.
Wij hebben het momenteel nu over het feit dat jullie gewoon een intern/extern aan het doen zijn...
En wat makkelijke keuzes, kunnen wij er aandoen dat sommige personen niet weten hoe te deffen? Dan moet je zelf ook maar eens op zoek gaan naar een speler dat je kan clearen en opedelen in plaats van te aasgieren op Mystery Men en dan over te gaan naar een VV-regeling vanuit de stam op het account.

Kristoff
Ik schuif het onderwerp toch niet van de baan, ik denk dat jij gewoon problemen hebt met begrijpend lezen. Zou me niet verbazen aangezien je het ook best moeilijk hebt met zelf iets te formuleren. Dus je gaat me vertellen dat er één account in Selena zit dat nog nooit twee gratis dorpjes gehad heeft? Zoals ik al zei had geen enkel account van Selena de start overleefd als jullie geen opportunisten waren, daarvoor is jullie kwaliteit te laag. De helft van Mystery Men zijn cluster ligt dichter bij ons dan bij jullie kiddo, bovendien waren die dorpjes nog niet gecleared zoals ik al zei. Niet zo butthurt reageren, neem ook je tijd om na te denken over je antwoord.

Op geen enkele manier fair? Leg eens uit waar ik unfair bezig ben geweest met mijn account.
Opportunisme, slaafjes gebruiken, externen etc is allemaal niet fair. Zoals ik hierboven ook aangeef is er volgens mij niemand op deze wereld die denkt dat Selena het anders zo ver geschopt had. Er zijn natuurlijk uitzonderingen op de regel maar er zijn genoeg mensen die jullie vuile was regelmatig buitenhangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77159

Guest
Ik schuif het onderwerp toch niet van de baan, ik denk dat jij gewoon problemen hebt met begrijpend lezen. Zou me niet verbazen aangezien je het ook best moeilijk hebt met zelf iets te formuleren. Dus je gaat me vertellen dat er één account in Selena zit dat nog nooit twee gratis dorpjes gehad heeft? Zoals ik al zei had geen enkel account van Selena de start overleefd als jullie geen opportunisten waren, daarvoor is jullie kwaliteit te laag. De helft van Mystery Men zijn cluster ligt dichter bij ons dan bij jullie kiddo, bovendien waren die dorpjes nog niet gecleared zoals ik al zei. Niet zo butthurt reageren, neem ook je tijd om na te denken over je antwoord.

VV aannemen van een speler die gewoon weggespeeld worden. Gebruiken voor Pre. zijn eigen wensen en snel vanaf de andere kant gratis dorpjes op te pakken. Goed bezig hoor. Al die wereldwinstjes die je hebt gehaald. Deed je dat ook op die manier?
 

DeletedUser78627

Guest
QUOTE="krikke96, post: 6167116, member: 78627"]Beste Classic 14 speler,

Ik denk dat de stam Selena het verschil niet snapt tussen internen en externen, externen schaadt je stam niet aangezien je slagkracht erbij krijgt ipv verliest. Ik denk overigens ook dat Selena de laatste stam is die moet gaan klagen over 2 gratis dorpjes, elk account van Selena heeft er een stuk meer. Ja ik zou die Chefs Special en die persoon waar de VV ligt officieel beschuldigen van 'internen' bij de rechtbank. Zal een interessante hoorzitting worden.


Ik schuif het onderwerp toch niet van de baan, ik denk dat jij gewoon problemen hebt met begrijpend lezen. Zou me niet verbazen aangezien je het ook best moeilijk hebt met zelf iets te formuleren. Dus je gaat me vertellen dat er één account in Selena zit dat nog nooit twee gratis dorpjes gehad heeft? Zoals ik al zei had geen enkel account van Selena de start overleefd als jullie geen opportunisten waren, daarvoor is jullie kwaliteit te laag. De helft van Mystery Men zijn cluster ligt dichter bij ons dan bij jullie kiddo, bovendien waren die dorpjes nog niet gecleared zoals ik al zei. Niet zo butthurt reageren, neem ook je tijd om na te denken over je antwoord.
Krepox,

Je zegt dat ik niet kan begrijpend lezen terwijl er in mijn reactie of post nergens iets staat over de 2 dorpen? Daar lig ik namelijk ook niet van wakker...
Het gaat me over het feit dat jullie geen enkele misstap willen toegeven en steeds terug in de aanval gaan ipv jezelf te verantwoorden...

Je zegt hierboven namelijk zelf dat internen en externen verschillend is, dat je bij intern je stam zwakker maakt en bij extern je juist je stam sterker maakt, dit is namelijk hetgene dat Chefs aan het doen is...
Je beweert hier even zelf dat jullie er toch wel lichtjes over gaan...

Kristoff
 
Reactiescore
326
Ik wil niet veel zeggen, maar vanuit mijn account is geen enkel slaafje of extern gebruikt. Opportunisme heb je geen enkele invloed op. Waarom zou niemand het ver schoppen, jij weet waarschijnlijk niks van mijn tw verleden.
 

DeletedUser3435

Guest
VV aannemen van een speler die gewoon weggespeeld worden. Gebruiken voor Pre. zijn eigen wensen en snel vanaf de andere kant gratis dorpjes op te pakken. Goed bezig hoor. Al die wereldwinstjes die je hebt gehaald. Deed je dat ook op die manier?
Nee daar moest ik dan ook niet spelen tegen een bende 16-jarigen met één jaar TW-ervaring die zichzelf dan ook nog serieus nemen. Als Mystery Men jullie die VV had gestuurd hadden jullie weer lekker kunnen externen, nu niet zo kwaad worden dat het eens wat moeilijker uitdraait. Het zou wel heel dom zijn van ons om die VV te weigeren en jullie lekker edels te laten sturen op een inactief account.

Ik wil niet veel zeggen, maar vanuit mijn account is geen enkel slaafje of extern gebruikt. Opportunisme heb je geen enkele invloed op. Waarom zou niemand het ver schoppen, jij weet waarschijnlijk niks van mijn tw verleden.
Tuurlijk ja, ik had ook wel echt verwacht dat je iets anders ging zeggen. En ja dat is net het probleem inderdaad.
 

DeletedUser74552

Guest
@YoWhite toch jammer dat jij, als grote tegenstander van interns, Mystery Men aan het internen bent. Van de account eigenaar hebben wij vernomen dat de VV bij Pre. staat. Dat verklaart wel waarom wij recaps krijgen en Chefs Special geen enkele. Misschien zie jij dit niet als intern, maar het is bij wijze hetzelfde. Jammer dat het niet een fair fight om Mystery Men is. Ik had toch meer verwacht, zeker van jullie.

Mystery Men is geen intern want die komt niet bij ons spelen of iets dergelijks. Hij heeft slechts vv afgegeven zodat we konden deffen voor hem en uiteindelijk gaf hij aan op delete te gaan. Als jullie denken dat wij ons dankzij hogere morele normen en waarden in een ongunstige positie laten zetten heb je het wel goed mis hoor. Er is niks mis met deffen via een vv tegen Selena aangezien. Puntje bij paaltje zie ik de dorpen altijd liever naar Pre. gaan dan naar Selena.


Beste Classic 14 speler,

Ik denk dat het tijd is dat iedereen een heldere blik krijgt op de situatie van Pre. & Selena,

De stammen hebben beide fouten begaan (alvast enkelingen) maar sommige durven daar voor uit te komen.
Andere zullen dit proberen geheim te houden en nog steeds judgen op de tegenstand...

Bij deze wil ik graag melden dat Pre. nog steeds verkeerde zaken aan het doen is terwijl ze beweren hier niet meer aan mee te doen...

Laat me even de situatie schetsen:

Wij plannen een Massattack op Mystery Man en dit verloopt vrij goed zonder al te veel weerstand, enkel recapped hij redelijk veel dorpen.
Wij blijven recappen zodanig na een tijd zijn edels wel moeten vallen...

Tijdens deze procedure is er uit het niks Chefs Special (Pre.) die opeens alsook dorpen van Mystery Men begint over te nemen.
Weliswaar dorpen die reeds verzwakt/gecleared waren door de stam Selena.
Wat door Pre. werd verdedigd als een actie die ze ook in gedachten hadden losstaand van onze Massa-attack.

Nu na mijn toch wel degelijk contact met 1 van de Co's van Mystery Men ben ik namelijk te weten gekomen dat er nu toch wel toevallig een VV op mystery men staat die in het kamp van Pre. staat...
Dit verklaart echter ook dat Mystery Men onze dorpen recapped en die van Chefs Special namelijk gratis weggeeft, is dit niet hetgene waar heel dit AF over gaat? Het internen van Seratus dat zo werd beschouwd als de slechtste daad van heel de classic...

Daarom wil ik dit nu openbaren dat Pre. met minstens 2 personen aan intern doet... Chefs special, en de persoon waar de VV ligt...

Ik waardeer Fair play ten zeerste en daarom ook hier mijn whatsapp gesprek met William (CO Mystery Men)..

Bekijk bijlage 11405 Bekijk bijlage 11406

Nog een fijne dag toegewenst.

Kristoff

Jullie internen 100k +. Wij deffen via een VV om het jullie moeilijk te maken en pakken 2 dorpjes van iemand die gestopt is. Buiten dat het appels met peren vergelijken is, loop ik niet weg van gratis dorpen die anders in de handen van Selena zouden vallen hoor. Ik ben hier om te winnen, niet om zo netjes mogelijk te verliezen.
 

DeletedUser75803

Guest
Beste Classic 14 speler,

Ik denk dat het tijd is dat iedereen een heldere blik krijgt op de situatie van Pre. & Selena,

De stammen hebben beide fouten begaan (alvast enkelingen) maar sommige durven daar voor uit te komen.
Andere zullen dit proberen geheim te houden en nog steeds judgen op de tegenstand...

Bij deze wil ik graag melden dat Pre. nog steeds verkeerde zaken aan het doen is terwijl ze beweren hier niet meer aan mee te doen...

Blablabla..

Kristoff

Je bent op een forum en staat niet op je lokale dorpsplein he:oops:
 
Bovenaan