Top/Flop stammen

DeletedUser75558

Guest
Begin maar snel met edelen dan, want op dit tempo haalt Selena de werelddominantie zonder ook maar enig front te krijgen met een noemenswaardige stam.
lukt ze niet, ookal bereiken ze de 17, dan gaan ze het nog moeten verdedigen eh.
 

DeletedUser75558

Guest
Ja verdedigen moeten ze zeker doen, maar dan ook wel ergens tegenstand liggen he? 3:30 looptijd met edels is echt zeer weinig imo.
Mja, als ze met 3 stammen front gaan krijgen vraag ik me af hoelang ze het vol gaan houden.
 

DeletedUser23144

Guest
Of niet. Grappig trouwens Oussama, dat jullie nu in Selena zitten en ik plaats moet maken om zo verdere confrontaties te vermijden? Hi-la-risch. Ben zo spontaan verandert van kamp deze Classic.

Misschien ook omdat een confrontatie in de stamchat tussen een lid en een niet lid onzin is
 

DeletedUser76153

Guest
Misschien ook omdat een confrontatie in de stamchat tussen een lid en een niet lid onzin is
Er ging echter geen enkele confrontatie zijn? Het maakt mij verder weinig uit hoor, ik heb tig keren gezegd dat ik wilde helpen in verband met deffen. Verder raakt Chaos* niet aan co's, heb ik gezegd mits ik samen met Duncan mag komen dat ik wel wil co'en. (Hij speelde immers solo) Dat werd echter volledig genegeerd. Ik lig rustig te slapen, maken jullie een nieuwe chat aan zonder mij omdat jullie geen reactie kregen. (Moeilijk als je slaapt he?) Als ik vraag wat er aan de hand is, leaven jullie de oude chat zonder enige verklaring. Ik weet niet waar jullie waarden en normen liggen, maar alleszins ver te zoeken.
 

DeletedUser74404

Guest
Achja meestal krijgen zo een spelers toch het deksel op de neus.. Lijken me ook rasechte noobs als ik zijn stats zo zie en de verhalen hoor over vorige werelden.

Welke werelden en wat voor verhalen doel je op?
 

DeletedUser3435

Guest
Welke werelden en wat voor verhalen doel je op?
Dat de spelers gaan rennen zijn en elke vorige classic al geownd zijn. Ook denk ik dat de enigste ervaring die ze hebben een noobaccountje in de rim is op W45/46 ofzo? Maar goed, Selena leek me nu al niet echt de stam die hoge kwaliteitseisen had.
 

DeletedUser23144

Guest
Er ging echter geen enkele confrontatie zijn? Het maakt mij verder weinig uit hoor, ik heb tig keren gezegd dat ik wilde helpen in verband met deffen. Verder raakt Chaos* niet aan co's, heb ik gezegd mits ik samen met Duncan mag komen dat ik wel wil co'en. (Hij speelde immers solo) Dat werd echter volledig genegeerd. Ik lig rustig te slapen, maken jullie een nieuwe chat aan zonder mij omdat jullie geen reactie kregen. (Moeilijk als je slaapt he?) Als ik vraag wat er aan de hand is, leaven jullie de oude chat zonder enige verklaring. Ik weet niet waar jullie waarden en normen liggen, maar alleszins ver te zoeken.

Je had hier een duidelijke confrontatie. Ik was niet bij de beslissing, maar het lijkt me niet echt een onlogische beslissing. Verder is er geen behoefte aan co's, geen idee hoe je daaraan komt
 

DeletedUser74404

Guest
Dat de spelers gaan rennen zijn en elke vorige classic al geownd zijn. Ook denk ik dat de enigste ervaring die ze hebben een noobaccountje in de rim is op W45/46 ofzo? Maar goed, Selena leek me nu al niet echt de stam die hoge kwaliteitseisen had.

Ik ben een van de spelers van dat account. Ik heb echt niet alleen een rim ervaring en dit is mijn eerste classic dus kan niet geownd zijn :p
 

DeletedUser78389

Guest
Dat de spelers gaan rennen zijn en elke vorige classic al geownd zijn. Ook denk ik dat de enigste ervaring die ze hebben een noobaccountje in de rim is op W45/46 ofzo? Maar goed, Selena leek me nu al niet echt de stam die hoge kwaliteitseisen had.

Welke spelers om precies te zijn?
 

DeletedUser76153

Guest
Je had hier een duidelijke confrontatie. Ik was niet bij de beslissing, maar het lijkt me niet echt een onlogische beslissing. Verder is er geen behoefte aan co's, geen idee hoe je daaraan komt
Uhm, ik had een discussie met 1 van de spelers ja. Met de andere speler kan/kon ik gewoon goed overweg.
Geen behoefte aan co's? Het zal wel, vergeten dat ik degene ben die Selena heeft opgestart? Ik las elke dag netjes mee.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik ben een van de spelers van dat account. Ik heb echt niet alleen een rim ervaring en dit is mijn eerste classic dus kan niet geownd zijn :p
Heb je niet alleen rim ervaring? Wat zijn je referenties dan buiten een internaccountje nu? Kom trouwens nu niet met accounts waar al 20 medespelers opgezeten hebben, ik heb het over eigen opgebouwde accounts. Bovendien ben jij misschien niet geownd, het account allesinds wel.
Welke spelers om precies te zijn?
Aangezien jullie met twee zijn, zullen dat jij en @empiror wel zijn gok ik.
 

DeletedUser78389

Guest
Dat de spelers gaan rennen zijn en elke vorige classic al geownd zijn. Ook denk ik dat de enigste ervaring die ze hebben een noobaccountje in de rim is op W45/46 ofzo? Maar goed, Selena leek me nu al niet echt de stam die hoge kwaliteitseisen had.

Heb je niet alleen rim ervaring? Wat zijn je referenties dan buiten een internaccountje nu? Bovendien ben jij misschien niet geownd, het account allesinds wel.

Aangezien jullie met twee zijn, zullen dat jij en @empiror wel zijn gok ik.

Nou kom maar op met alle classics waar ik gerund ben. Het klopt dat ik ooit op 1 classic gespeeld heb (langer dan 2 dagen) en ben toen gestopt toen ik 4 weken op vakantie ging net voor kerst en op dat moment niet onder aanval lag. Dus ik zou nu graag een lijstje van je hebben met welke classics die ik heb gespeeld ik geownd ben en elke keer gerund.
 

DeletedUser3435

Guest
Nou kom maar op met alle classics waar ik gerund ben. Het klopt dat ik ooit op 1 classic gespeeld heb (langer dan 2 dagen) en ben toen gestopt toen ik 4 weken op vakantie ging net voor kerst en op dat moment niet onder aanval lag. Dus ik zou nu graag een lijstje van je hebben met welke classics die ik heb gespeeld ik geownd ben en elke keer gerund.
Het hele verhaal boeit me vrij weinig hoor, ik zeg gewoon dat ik niks positiefs gehoord heb. Maar goed, zoals ik al zei gaan van die internaccounts die opeens omhoog schieten meestal toch even snel neer.
 

DeletedUser74404

Guest
Heb je niet alleen rim ervaring? Wat zijn je referenties dan buiten een internaccountje nu? Kom trouwens nu niet met accounts waar al 20 medespelers opgezeten hebben, ik heb het over eigen opgebouwde accounts. Bovendien ben jij misschien niet geownd, het account allesinds wel..

Zie No1Rules maar bijvoorbeeld op w49, heb er sinds de start van de wereld op gespeeld tot we hebben verloren van Fide met 1 vast team.
 

DeletedUser78389

Guest
Het hele verhaal boeit me vrij weinig hoor, ik zeg gewoon dat ik niks positiefs gehoord heb. Maar goed, zoals ik al zei gaan van die internaccounts die opeens omhoog schieten meestal toch even snel neer.

Zo makkelijk kom je niet van me af. Je verkondigd eerst dat we altijd runnen en geownd zijn en vervolgens kun je geen enkele classic noemen waar dit gebeurd is?
 
Bovenaan