Top/Flop stammen

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Hehe. De classic is weer begonnen hoor, hypocriet gejank van noobs die gerekt zijn. Heerlijk
 
Reactiescore
661
Maar dat is toch letterlijk wat hier gebeurd is? Accs aanmaken, onder vv laten zetten en wanneer het tijd is voor 2e dorpje deze edelen. Dat voldoet toch aan alle criteria die je net geeft?
Ja, Leone moet er nu wel mee ophouden. Iedereen kan een foutje maken.
 
Reactiescore
661
Weer een typische classic discussie met Final, waar hij vorige classic altijd terecht werd afgebrand.

Echter zie ik niet in waarom jullie nu zo hard beuken op hem? Er is geboost door Leon en dit is toegegeven, de sanctie is nog niet openbaar gemaakt al snap ik dat kicken niet nodig is. Maar ontkennen dat jullie niet met 2 maten en gewichten werken is zever.

Boosten early game is in deze tijd van classics in mijn ogen minstens even winstgevend als later ingame. Als je een goed team hebt en je hebt een vlotte start, heb je sowieso een beter uitgangspunt,(kan je gewoon niet ontkennen, wordt echter ook niet gedaan ;) ) + ook dat het niveau van Classic steeds minder wordt en dat een team met degelijk niveau en een voorsprong moeilijk weggespeeld zal worden early game.

Classic draait volgens mij nog net iets meer om Fair Play, en daar hoort boosten zeker niet thuis. Wanneer GOUD dit early game deed vorige classic, zouden we hun ook bekritiseren op het AF, net zoals Final nu ook doet tov Pre... dus ergens vind ik het wel hypocriet, al die haat op Final

Ik ben het niet helemaal met je eens. Als Mike Tyson een andere bokser na een kamp bekritiseert omdat die in de tegenstander zijn oor beet dan accepteer ik dat niet. En Tyson helpt zijn eerherstel daar ook niet mee.
Als andere mensen die kritiek uiten dan heb ik daar geen problemen mee.
Dat is een verschil. Vind ik.
 

DeletedUser75558

Guest
Ik vind het persoonlijk nogal extreem te gaan verwijzen naar een soort van psychische ziekte, dat vind ik echt niet normaal. Dan over die timings, ten eerste was het stan die zo gek timede op de ms, waar wij zelf van dachten dat die timebot had. Ga je mij echter blamen voor botgebruik dan zit je echt fout, ik heb echt niet veel gekker getimed dan op cl11 gedaan werd door church en dust. Misschien kunnen sommige het niet hebben dat ik net zo goed time als sommige goede tw'ers (niet arrogant bedoelt). Het is totale kletskoek dat ik na classic 11 mij had kunnen aanpassen in een goede manier, dat is dus totaal niet het geval geweest. Ik werd op het moment dat ik terug naar paul switchde voor alles uitgemaakt en ik mocht nergens binnen. Zelfs al had ik het zo goed gedaan bij classic 11, iedereen noemt me nogsteeds een noob en een stabber. Wat willen jullie in godsnaam wat ik doe? Lekker door fair spelen, waar ik ook al niet geaccepteerd wordt? Het wordt zelf ook in de hand gewerkt zo. Ik wil gewoon normaal spelen, maar ik krijg die kans NOOIT. Enkel Melle en Siemen hebben mij een kans gegeven zoals eerder gezegd en dat zijn dan ook de enige. Je mag me dan ook blamen voor alles wat ik in classic 13 gedaan heb, maar zeg nooit en dan ook nooit je had je houding moeten veranderen na classic 7, want dat haalde niks uit en dat weten jullie zelf ook. Ik was toen 13 jaar oud, wat verwacht je van een 13 jarige, dat die normaal discussies aan kan gaan. Ik zat in de brugklas 1 vwo, ik zat gewoon lekker tribal wars te spelen en gewoon te runescapen en call of duty te doen ernaast. Nu snap ik hoe dom ik wel niet was of course toen, maar dat had ik toen gewoon niet kunnen weten. Iedereen is toch wel eens jong geweest?
 
Reactiescore
661
Ik vind het persoonlijk nogal extreem te gaan verwijzen naar een soort van psychische ziekte, dat vind ik echt niet normaal. Dan over die timings, ten eerste was het stan die zo gek timede op de ms, waar wij zelf van dachten dat die timebot had. Ga je mij echter blamen voor botgebruik dan zit je echt fout, ik heb echt niet veel gekker getimed dan op cl11 gedaan werd door church en dust. Misschien kunnen sommige het niet hebben dat ik net zo goed time als sommige goede tw'ers (niet arrogant bedoelt). Het is totale kletskoek dat ik na classic 11 mij had kunnen aanpassen in een goede manier, dat is dus totaal niet het geval geweest. Ik werd op het moment dat ik terug naar paul switchde voor alles uitgemaakt en ik mocht nergens binnen. Zelfs al had ik het zo goed gedaan bij classic 11, iedereen noemt me nogsteeds een noob en een stabber. Wat willen jullie in godsnaam wat ik doe? Lekker door fair spelen, waar ik ook al niet geaccepteerd wordt? Het wordt zelf ook in de hand gewerkt zo. Ik wil gewoon normaal spelen, maar ik krijg die kans NOOIT. Enkel Melle en Siemen hebben mij een kans gegeven zoals eerder gezegd en dat zijn dan ook de enige. Je mag me dan ook blamen voor alles wat ik in classic 13 gedaan heb, maar zeg nooit en dan ook nooit je had je houding moeten veranderen na classic 7, want dat haalde niks uit en dat weten jullie zelf ook. Ik was toen 13 jaar oud, wat verwacht je van een 13 jarige, dat die normaal discussies aan kan gaan. Ik zat in de brugklas 1 vwo, ik zat gewoon lekker tribal wars te spelen en gewoon te runescapen en call of duty te doen ernaast. Nu snap ik hoe dom ik wel niet was of course toen, maar dat had ik toen gewoon niet kunnen weten. Iedereen is toch wel eens jong geweest?
Ik ben er zeker van dat als je een wereld die shit die je nu toch ook over je heen hebt gekregen accepteerde en een wereld als Paul speelde maar dan volledig normaal, dan was dat nu allemaal achter de rug. Ik kan dat natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar ik heb toch het gevoel, mensen zijn echt wel vergevingsgezind.
 
Reactiescore
1.168
Vergeet niet dat je op CL12 ook een kans hebt gekregen op Paramore. Een kans die je in mijn ogen niet gepakt hebt, je had een enorm grote bek tegen de originele spelers en deed ontzettend stoer. Je wist het allemaal beter dan spelers die het spel al 10 jaar spelen. Destijds ook de reden dat ik je graag gekicked had en ben gestopt voordat de winst officieel binnen was.
 
Reactiescore
661
Vergeet niet dat je op CL12 ook een kans hebt gekregen op Paramore. Een kans die je in mijn ogen niet gepakt hebt, je had een enorm grote bek tegen de originele spelers en deed ontzettend stoer. Je wist het allemaal beter dan spelers die het spel al 10 jaar spelen. Destijds ook de reden dat ik je graag gekicked had en ben gestopt voordat de winst officieel binnen was.
Wist ik niet eens, ja Paul, je hebt klaarblijkelijk dus wel al kansen gekregen he.
 

DeletedUser75558

Guest
Vergeet niet dat je op CL12 ook een kans hebt gekregen op Paramore. Een kans die je in mijn ogen niet gepakt hebt, je had een enorm grote bek tegen de originele spelers en deed ontzettend stoer. Je wist het allemaal beter dan spelers die het spel al 10 jaar spelen. Destijds ook de reden dat ik je graag gekicked had en ben gestopt voordat de winst officieel binnen was.
Houd toch op, ik ben normaal geweest tegen gerard en steven en sven, ik ken ze als super lang van speed en ik spreek gerard nog zelfs regelmatig op runescape. Het is meer dat jij al leavede voordat ik er überhaupt zat, je had gewoon al vooraf commentaar en bekritiseerde mij als speler al voordat je iets hebt gezien. Ik heb paramore nog op het laatst flink geholpen toen sven en steven en gerard er niet waren. Ook heb ik juist hun gerustgesteld in ruzies dat het niemands schuld is. Hoe durf je dit te zeggen, jij bent dus de reden waarom ik nog en nog meer gehaat wordt door de community.
 
Reactiescore
661
Houd toch op, ik ben normaal geweest tegen gerard en steven en sven, ik ken ze als super lang van speed en ik spreek gerard nog zelfs regelmatig op runescape. Het is meer dat jij al leavede voordat ik er überhaupt zat, je had gewoon al vooraf commentaar en bekritiseerde mij als speler al voordat je iets hebt gezien. Ik heb paramore nog op het laatst flink geholpen toen sven en steven en gerard er niet waren. Ook heb ik juist hun gerustgesteld in ruzies dat het niemands schuld is. Hoe durf je dit te zeggen, jij bent dus de reden waarom ik nog en nog meer gehaat wordt door de community.
Ik zal het eens aan gerard vragen, ik denk dat ik die ook ken.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik ben er zeker van dat als je een wereld die shit die je nu toch ook over je heen hebt gekregen accepteerde en een wereld als Paul speelde maar dan volledig normaal, dan was dat nu allemaal achter de rug. Ik kan dat natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar ik heb toch het gevoel, mensen zijn echt wel vergevingsgezind.

Kijk naar mij en na W19.:cool:
 
Reactiescore
1.168
Houd toch op, ik ben normaal geweest tegen gerard en steven en sven, ik ken ze als super lang van speed en ik spreek gerard nog zelfs regelmatig op runescape. Het is meer dat jij al leavede voordat ik er überhaupt zat, je had gewoon al vooraf commentaar en bekritiseerde mij als speler al voordat je iets hebt gezien. Ik heb paramore nog op het laatst flink geholpen toen sven en steven en gerard er niet waren. Ook heb ik juist hun gerustgesteld in ruzies dat het niemands schuld is. Hoe durf je dit te zeggen, jij bent dus de reden waarom ik nog en nog meer gehaat wordt door de community.

Allemaal leuk en aardig dat je Gerard nog weleens spreekt op runescape, maakt echter geen reet uit.

Ik was inderdaad tegen jouw komst, precies omdat ik wist wat voor speler jij bent. Niet helemaal gek gezien jouw praktijken op andere classics. In de whatsapp groep liep jij de boel bij elkaar te schelden, dat weet je zelf ook wel. Dat jij gehaat wordt door de community is dan ook geheel je eigen domme schuld.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Paul, er zijn echt wel spelers geweest die wat fout hebben gedaan en dan weer zijn vergeven. Maar na zoveel werelden weer gekke dingen is je krediet gewoon echt helemaal op, elke normale stam gaat het een te groot risico vinden.
Voor mij persoonlijk is er ook gewoon een lijn waar je niet overheen moet gaan, daarna is het klaar. Ik vind dit zielige gedoe een beetje klinken als iemand die vijf mensen heeft vermoord en dan zelf zegt zeker te weten het niet meer te doen, dus geen gevangenisstraf te hoeven.
 

DeletedUser75558

Guest
Allemaal leuk en aardig dat je Gerard nog weleens spreekt op runescape, maakt echter geen reet uit.

Ik was inderdaad tegen jouw komst, precies omdat ik wist wat voor speler jij bent. Niet helemaal gek gezien jouw praktijken op andere classics. In de whatsapp groep liep jij de boel bij elkaar te schelden, dat weet je zelf ook wel. Dat jij gehaat wordt door de community is dan ook geheel je eigen domme schuld.
Welke whatsapp groep? Maak er eens screens van, dit is zoveel bullshit dit kan je echt gewoon niet menen dat je zo kan zijn.
 
Reactiescore
1.168
Welke whatsapp groep? Maak er eens screens van, dit is zoveel bullshit dit kan je echt gewoon niet menen dat je zo kan zijn.

De groep van Paramore. Screentjes daarvan heb ik niet, aangezien het al dik een jaar geleden is? Misschien langer zelfs. Je wilde mij toen zelfs nog op snapchat toevoegen ;)
 

DeletedUser75558

Guest
De groep van Paramore. Screentjes daarvan heb ik niet, aangezien het al dik een jaar geleden is? Misschien langer zelfs. Je wilde mij toen zelfs nog op snapchat toevoegen ;)
Nou ik weet daar dan echt helemaal niks meer van, maar ik weet 10000000000000% dat ik steven, gerard, steven of sven nooit zou uitschelden. Dat is echt gelul als je daar mee aankomt. Als je zoiets durft te beweren moet je echt wel screens hebben.
 
Reactiescore
1.094
jij bent dus de reden waarom ik nog en nog meer gehaat wordt door de community.

Nee, je vraagt er zelf gewoon om.

Ik reageer in eerste instantie alleen op Tai Chi, als de enige POEF speler naast Yowhite. En als reactie daarop ga jij schrijven dat je heel POEF hier opgetrommeld ziet. Dan moet je nu niet achteraf gaan zeuren dat je altijd gehaat wordt. Want je lokte het er zelf mee uit. En als jou stam (en of jij want het begon al op itz Reverb) zich fatsoenlijk had gedragen op CL13 had je mij nu niet gehoord. En ja daar ben je als leider en ook als onderdeel gewoon verantwoordelijk voor.
 

DeletedUser78369

Guest
Ik reageer in eerste instantie alleen op Tai Chi

Awh <3

Terugkomend op wat jij zei, ik liet mij inderdaad beetje meeslepen door de grootheidswaanzin van CnO na een aantal jaar niet gespeeld te hebben dacht ik er niet al te verstandig over na, achteraf.

Maar fyi ik was zeer snel gestopt op C13 na het joinen van de stam, voor zover dit er überhaupt nog toe doet :/
 
Reactiescore
489
Hoezo er wordt toch erkend dat er geboost is, en dat het schandalig is. Ik snap niet dat dat met 2 maten meten is, want het wordt erkend. En schijnbaar ook actie ondernomen.

Ik heb vorige classic ook wel her en der een intern gehad. Maakt mijn overwinning daardoor waardeloos? Nee. Het bleef altijd beperkt. In tegenstelling tot hetgeen ~I~ en GOUD deden vorige classic. Ik ga geen limiet of grens strekken. Maar als je ziet dat accounts als Fluffy voor tegen de 70% uit interns en barbaren bestaan dan vind ik dat erger dan dat er ooit eens 5 dorpen zijn gepakt over een account van 700 dorpen.

Dat vind ik in die zin niet met 2 maten meten. Het is naar mijn opinie ook best normaal om een keer een gratis dorpje of 2 te krijgen. Dat is part of te game. Maar als je dit bewust gaat aanmaken, op aansturen en dit echt naar een excessief en ook structureel niveau brengt zoals in GOUD is gedaan (niet te spreken over andere wansmakelijke praktijken) vind ik dat niet normaal nee.

Ja ik zeg toch dat het boosten is toegegeven, enkel dat ik de kritiek en haat op Final wat overdreven vind net omdat Final hier (nog) niets verkeerds heeft gedaan en dat deze discussie gaat over het boosten van Leon terwijl de discussie nu grotendeel gaat over Final, heel irrelevant voor deze wereld dus.
 
Bovenaan