Top/Flop stammen

DeletedUser77817

Guest
Die CF's die geplaats zijn krijg je terug.

Wat weer typisch jou is dat je nooit naar jezelf kijkt. Je valt momenteel puur met opzet spelers van DZ aan + in het verleden ook al met renjamiako en ga zo maar door. Dus alsjeblieft houdt een keertje je waffeltje want jij bent zo geweldig en doet alles goed, tuurlijk Mathijs dream on dream on.

Je bent lachwekkend Jasper.
Allereerst, leer eens een spelersnaam kennen. Je ligt naast deze speler en kent de naam niet eens.

Verder.. Renjiro Makoto, zo heette deze speler, werd geïnternd door ons: AOD!
Denk jij nou werkelijk dat jij die dorpjes krijgt? Je grensde inderdaad aan hem, maar denk je dat wij dorpjes aan jou gaan geven terwijl wij ze ook zelf konden edelen?
Je zei het destijds op zo'n manier, met zo'n scheve beredenering (die ik nu niet meer weet), dat het gewoon lachwekkend was. Iets met de volgende strekking: jullie, als stamgenoten, mogen de dorpjes niet internen, omdat ze in mijn edelrichting/zone liggen.. :rolleyes:

Vraag bijv. eens aan WarMachine wat hij hier van vindt, die lachtte jou ook vierkant uit :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
waarom reageren er nog mensen op jouw gejank? Jij wou wel in de stam waarvan je de leider "uitlachte".
 

DeletedUser77817

Guest
waarom reageren er nog mensen op jouw gejank? Jij wou wel in de stam waarvan je de leider "uitlachte".

Grootste fout die ik heb kunnen maken op W52 :). Maargoed daar heb ik van geleerd...
Verder kun je beter inhoudelijk reageren op het gezeur van TTTH, want dat slaat nergens op? :)
 

DeletedUser77817

Guest
Dit hele AF slaat nergens op joh. Maak je der niet zo druk in.

Voornamelijk Jasper is lachwekkend :)
Ik denk dat mensen niet meer reageren omdat ze dat allang weten en het maar niet telkens willen beamen (dat wordt namelijk nogal confronterend en pijnlijk voor Jasper)
 

DeletedUser74358

Guest
Voornamelijk Jasper is lachwekkend :)
Ik denk dat mensen niet meer reageren omdat ze dat allang weten en het maar niet telkens willen beamen (dat wordt namelijk nogal confronterend en pijnlijk voor Jasper)
Ik kan ook nog steeds heel hard lachen om jouw sollicitatie en daaropvolgend je posts hier hoor
 

DeletedUser77845

Guest
Grootste fout die ik heb kunnen maken op W52 :). Maargoed daar heb ik van geleerd...
Verder kun je beter inhoudelijk reageren op het gezeur van TTTH, want dat slaat nergens op? :)

Ik die zeur, volgens mij ben jij de enige die hier zeurt en zeikt.

(als wij een lijn hebben afgesproken waar we niet verder edelen doe je dat ook niet met een intern, zeker niet als ik die gast aanval en waardoor als jij die dorpen overneemt niet meer verder kan aanvallen, dat is triest. Bovendien probeerde je meerdere malen te recappen op dorpen die ik al had overgenomen van dat spelertje renjamiako (nee de naam weet ik idd niet helemaal perfect) Moet dat dan, je snapt mij wel man. Ga alsjeblieft tegen andere mensen zeuren, liegen etc. Doeiii
 

DeletedUser63354

Guest
Zeurt en zeikt. Weer zo'n mooi voorbeeld van iets wat maar gezegd wordt zodat het lijkt alsof het meer impact heeft.
 
Reactiescore
767
Ik die zeur, volgens mij ben jij de enige die hier zeurt en zeikt.

(als wij een lijn hebben afgesproken waar we niet verder edelen doe je dat ook niet met een intern, zeker niet als ik die gast aanval en waardoor als jij die dorpen overneemt niet meer verder kan aanvallen, dat is triest. Bovendien probeerde je meerdere malen te recappen op dorpen die ik al had overgenomen van dat spelertje renjamiako (nee de naam weet ik idd niet helemaal perfect) Moet dat dan, je snapt mij wel man. Ga alsjeblieft tegen andere mensen zeuren, liegen etc. Doeiii

Dus vervolgens stabben jullie hem??
 

DeletedUser77817

Guest
Ik die zeur, volgens mij ben jij de enige die hier zeurt en zeikt.

(als wij een lijn hebben afgesproken waar we niet verder edelen doe je dat ook niet met een intern, zeker niet als ik die gast aanval en waardoor als jij die dorpen overneemt niet meer verder kan aanvallen, dat is triest. Bovendien probeerde je meerdere malen te recappen op dorpen die ik al had overgenomen van dat spelertje renjamiako (nee de naam weet ik idd niet helemaal perfect) Moet dat dan, je snapt mij wel man. Ga alsjeblieft tegen andere mensen zeuren, liegen etc. Doeiii

Denk je nou dat ik het toesta wanneer jij een stamgenoot edelt?
Nee.

Verder heb ik niet "meerdere malen" geprobeerd die dorpjes te recappen? Ik had 't dorp geëdeld, jouw aanvallen kwamen toen op de dorpen, die liet ik niet doorkomen. Logisch.
 

DeletedUser77845

Guest
Alsjeblieft beste kom je hier niet meer op het AF. Niemand heeft wat aan leugens die je continu verteld.
 
Bovenaan