Top/Flop stammen

DeletedUser63354

Guest
In de situatie die we getekend hebben is het een free for all en zal R2W ook DS aanvallen en andersom.

Dus euhm, nee.
 

DeletedUser78032

Guest
In de situatie die we getekend hebben is het een free for all en zal R2W ook DS aanvallen en andersom.

Ik kan ook situaties tekenen maar dit betekend niet dat deze in de realiteit zo zal lopen.

Btw heb toch duidelijk in vorige posts gezegd dat R2W en DS elkaar de eerste 2 weken zeker niet gaan aanvallen door BG.
 

DeletedUser50705

Guest
Dit is wel lachwekkend als je daarbij niet meeneemt dat het voor elke stam dan zo was geweest:
R2W v SW, Zooi, Ds & Gentle
Gentle v SW, Zooi & R2W
DS v R2W & Zooi

Jij zit zeker in Zooi? :D
En jij kan geen kaart lezen ?
Sinds wanneer heeft Gentle front met SW, dat moet je me toch wel eens uitleggen
 

DeletedUser75910

Guest
Hoe vaak heeft Gentle al een mass gekregen van heel R2W en Zooi samen? Denk dat dit nog niet is voorgekomen. Dit was echter wel het geval bij Zooi, DS en R2W gingen 100% op ons. Dan klopt je kwantitatief overwicht van 4/5x zoveel als jullie ook niet. Frontspelers van Zooi (met Gentle) vallen Gentle aan en frontspelers van Zooi (met DS) vallen DS aan.

Volgens mij heeft Signore al incs van beiden stammen tegelijk gekregen?
 

DeletedUser75910

Guest
En jij kan geen kaart lezen ?
Sinds wanneer heeft Gentle front met SW, dat moet je me toch wel eens uitleggen

We hadden front met SW vooraleer R2W Heer didi, Force, viggo, thosk, bewnthor, ... hebben opgenomen in hun stam/DU-stam ^^
 

DeletedUser77823

Guest
De stam is in oorlog met Recruit To Win!

Oorlogsnaam: TW-spelers vs. moraalridders

Verklaring:
Iedereen houdt van statistieken...

TW-spelers tegen schijnheilige moraalridders
Wie zal de slechteste verliezer zijn? Spannend!

-------------------------------------------------------------------------

Nog nooit zo een debiele verklaring gezien zeg

Ehm.. Die van zooi naar DS wellicht..

Titel: De Ondergang van DS

"Hallo DSjes,

Het is hier al een aardige poos een fikse Zooi, en we willen jullie daar graag van meegenieten. Daarom deze mooie oorlogsverklaring.

Het zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen: De ondergang van DS. We hopen dat het (ook om jullie tijd te besparen) voor iedereen duidelijk is wie dit gaat winnen, en zullen daarom ons best doen om er z.s.m. een einde aan te maken!

Succes met deffen morgen, en moge de beste winnen!"

En dan heb ik deze nog van een andere wereld.. Die hebben een nog groter ego

Titel: Kutnoobs
"Hey lieve noobjes in Insane,

Bij deze dan de officiele oorlogsverklaring. We staan uiteraard al ruim voor, maar geven jullie hier nog een nieuwe kans om de stats te verbeteren. Heel veel succes en moge de beste (Hypo dus) winnen <3

xxx
Hypo"


is



Duidelijk dat jij niet op de hoogte bent van de situatie. En nee als DS en Zooi samen zouden gaan zou dit grote gevolgen hebben voor ons, wat wij mogelijk niet konden permitteren. Afhankelijk van daadwerkelijke speelkennis of dergelijke betrekkingen. En DS heeft het voor zichzelf gewoon flink verpest doormiddel alles naar eigen hand te trekken en geen oplossingen te bedenken die belangrijker zijn dat dat ze enkel wilde internen maar goed, DS is de stam van de interns dus had niet anders verwacht.

Trokken wij dingen naar ons hand? Wij zeggen dat jullie een afpsraak niet nakomen en dan willen jullie opeens de afspraak veranderen... Het enige wat wij naar ons hand hebben gedraaid was misschien het feit dat onze leden klaar waren om war zijn deel te internen (wat afgesproken was). Verder is er nooit, maar dan ook nooit gevraagd aan mij of umur of die clears op arend en jeremy gestuurd konden worden. Want het is dan handig om de leiding te benaderen wanneer leden zich niet aan een afspraak houden toch?


Hoe vaak heeft Gentle al een mass gekregen van heel R2W en Zooi samen? Denk dat dit nog niet is voorgekomen. Dit was echter wel het geval bij Zooi, DS en R2W gingen 100% op ons. Dan klopt je kwantitatief overwicht van 4/5x zoveel als jullie ook niet. Frontspelers van Zooi (met Gentle) vallen Gentle aan en frontspelers van Zooi (met DS) vallen DS aan.

Die gezamenlijke massa (al deed het noorden van r2w niet mee) was er vrijwel direct na de samenwerking. Dat niet iedereen meedoet neemt niet weg dat het geen gezamenlijke massa is namelijk.. R2W ging ook niet 100% op zooi. Waarom zouden ze als zooi ongeveer 20% van hun hele front was (DS niet als front meegerekend)? Ze hadden namelijk SW en destijds No Fear nog in hun rim liggen wat zo'n 20m+ was samen, en dan nog het stuk front met gentle. Dus zeggen dat heel R2W 100% op Zooi zou gaan is onzin in mijn ogen
 

DeletedUser76972

Guest
Heb ik ooit gezegd dat dit niet zo is? Heb alleen gezegd dat jullie nog niet de volle lading van R2W en Zooi hebben gekregen.

Klopt, Gentle is ook de enige stam in de top 5 die nog nooit vol onder vuur heeft gelegen of het überhaupt echt moeilijk heeft gehad.
Maar hebben wel de grootste mond :rolleyes:

Die gezamenlijke massa (al deed het noorden van r2w niet mee) was er vrijwel direct na de samenwerking. Dat niet iedereen meedoet neemt niet weg dat het geen gezamenlijke massa is namelijk.. R2W ging ook niet 100% op zooi. Waarom zouden ze als zooi ongeveer 20% van hun hele front was (DS niet als front meegerekend)? Ze hadden namelijk SW en destijds No Fear nog in hun rim liggen wat zo'n 20m+ was samen, en dan nog het stuk front met gentle. Dus zeggen dat heel R2W 100% op Zooi zou gaan is onzin in mijn ogen

Destijds deed wel elk lid mee, al zal het idd niet letterlijk elke clear geweest zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Ik kan ook situaties tekenen maar dit betekend niet dat deze in de realiteit zo zal lopen.

Btw heb toch duidelijk in vorige posts gezegd dat R2W en DS elkaar de eerste 2 weken zeker niet gaan aanvallen door BG.

Laat duidelijk zijn dat 2 weken niet veel is. Defensief zal alles al verdeeld moeten worden.

Daarnaast moet je toch ook begrijpen dat R2W zowel tegen Gentle als tegen SW nog klussen te klaren heeft en Gentle ook niet volle kracht op Zooi kon gaan omdat ze in het noorden ook gewoon front met R2W (en ex SW) hebben.

Als je trouwens doodleuk gaat zeggen dat we naar de realiteit moeten gaan kijken, waarom zeg je dan dat R2W 100% op Zooi was gegaan? Probeer niet mijn posts onderuit te halen met onzin aub :p
 

DeletedUser76151

Guest
Anders was het gewoon DS, R2W en gentle (niet 100% ervan) v Zooi. Nu dat het R2W en Zooi v Gentle en DS is, is het oneerlijk volgens jullie. En Zooi mocht nieteens klagen over deze 3 v 1 dat zooi zou overkomen. Waar zit de logica dan?

Nee dan was t gewoon een free for all geweest verekte bosaap. Leer logisch redeneren of blijf weg van dit forum. Lopen hier al genoeg rond met 1 hersencel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78032

Guest
Als je trouwens doodleuk gaat zeggen dat we naar de realiteit moeten gaan kijken, waarom zeg je dan dat R2W 100% op Zooi was gegaan? Probeer niet mijn posts onderuit te halen met onzin aub :p

Overlord heeft het hier net nog bevestigd dat R2W met alle leden op Zooi is gegaan. Dus waarom zit je zoveel onzin uit te kramen? Zooi kreeg inc en jullie niet dus hoe kan je dan weten dat R2W niet volop op ons is gegaan? Weer een tevergeefse poging om is een discussie van mij te winnen, wacht er nog steeds op :p
 

DeletedUser78032

Guest
Nee dan was t gewoon een free for all geweest verekte bosaap. Leer logisch redeneren of blijf weg van dit forum. Lopen hier al genoeg debielen rond met 1 hersencel

Het lijkt mss een free for all, maar als Zooi bijna heel R2W en DS op hun dak krijgt vind ik dit niet echt hoe dat een free for all situatie moet zijn. Ik wil ook wel alle allianties verbreken maar dan zullen Zooi en R2W blijven aanvallen (100% dan) op Gentle. Want dit was het geval bij Zooi... Dus alstublieft, hou je bek tot dat je met een zinnig argument komt.
 

DeletedUser76972

Guest
Toen R2W door 4 stammen onder vuur lag hoorde ik niemand uit gentle over free-for-all praten :rolleyes:

Enneh Overlord, we hebben gewoon massa's gehad, dat jullie ze ruk uitvoeren is jullie toe te rekenen.
Juist, vandaar dat jullie wat betref ODD zelfs nog onder SW staan o_O
 

DeletedUser76151

Guest
Toen R2W door 4 stammen onder vuur lag hoorde ik niemand uit gentle over free-for-all praten :rolleyes:

Heb je het IQ van een paashaas? R2W riep dat op zichzelf af door een kwantitatieve overwicht te bewerkstelligen. Zelfs met 4 stammen vs R2W waren jullie in het voordeel. Dat is totaal niet te vergelijken met het concept dat zich nu afspeelt, namelijk een alliantie van 120m+ tegen een stam van 30m. En dan ook nog niet eens willen houden aan wereldafspraken.. Laffe honden
 
Bovenaan